Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2009, 12:10   #221
Piet07
Vreemdeling

Piet07's schermafbeelding

Standaard

Armeniers hebben 1992 genocide uitgevoerd op Azerbaidzhanse civilisten in Khojali (plaats in Azerbaidzhan). Zie meer daarover: http://www.khojaly.net

En trouwens in 1993 Armeense batalion "Bagramian" was in Abchasie een van de hoofdrolspelers in genocide van Georgiers. Zie meer daarover:

Laatst gewijzigd door Piet07 : 3 augustus 2009 om 12:11.
Piet07 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 12:34   #222
Gorkum
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArmeenNL Bekijk bericht
Er waren wel Armeniers die niet als schapen wilden vermoord worden en zich gingen verdedigen, dat heb je altijd. Ik zei ook dat er een kleine Armeense vergelding was de daders werden vermoord. Als er geen gerechtigheid is nemen we het zelf.
Ooit gehoord van ''Operation Nemesis''?

Ja zo kan ik het ook wel benoemen, eeuwen oude volk bijna uitgegroeid, erger kan het niet voor een kleine volk.

Daar heb ik geen problemen ermee, maar eerst moet de wonden van verleden geneest worden, dan pas kunnen we verder gaan met de toekomst. En dat kan alleen op één manier.
Operatie Nemesis ? Dat heet het recht in eigen hand nemen. Iemand die dat doet is niet beter dan degeen die hij treft. Soghomon Tehlirian die op klaarlichte dag Mehmed Talat Pasja in de Hardenbergerstrasse vlakbij het KaDeWe heeft omgebracht, had mijnsinziens in Duitsland levenslang moeten krijgen. Het kan zijn dat ze in Berlijn dachten met een Armeense idioot te maken te hebben die zich opwierp als beul. Tehlirian voltrok het vonnis dat de militaire rechtbank in juli 1919 had uitgesproken over de Drie Pasja's. Een Armeen als beul van een Turkse rechtbank. Veel gekker kan niet.
Gorkum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 12:41   #223
ArmeenNL
Vreemdeling

ArmeenNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet07 Bekijk bericht
Armeniers hebben 1992 genocide uitgevoerd op Azerbaidzhanse civilisten in Khojali (plaats in Azerbaidzhan). Zie meer daarover: http://www.khojaly.net

En trouwens in 1993 Armeense batalion "Bagramian" was in Abchasie een van de hoofdrolspelers in genocide van Georgiers. Zie meer daarover:

ArmeenNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 12:47   #224
ArmeenNL
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorkum Bekijk bericht
Operatie Nemesis ? Dat heet het recht in eigen hand nemen. Iemand die dat doet is niet beter dan degeen die hij treft. Soghomon Tehlirian die op klaarlichte dag Mehmed Talat Pasja in de Hardenbergerstrasse vlakbij het KaDeWe heeft omgebracht, had mijnsinziens in Duitsland levenslang moeten krijgen. Het kan zijn dat ze in Berlijn dachten met een Armeense idioot te maken te hebben die zich opwierp als beul. Tehlirian voltrok het vonnis dat de militaire rechtbank in juli 1919 had uitgesproken over de Drie Pasja's. Een Armeen als beul van een Turkse rechtbank. Veel gekker kan niet.
Als iemand you hele familie uitmoord en niet wordt bestraft, zou je dan niks doen en verder gaan met je leven? onzin...
Oud 3 augustus 2009, 13:06   #225
Gorkum
Burger

Standaard

Citaat:
Als iemand you hele familie uitmoord en niet wordt bestraft, zou je dan niks doen en verder gaan met je leven? onzin...
Dat is de prijs voor het leven in een rechtsstaat
Oud 3 augustus 2009, 13:13   #226
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 3 augustus 2009 om 23:16.
Zoethout002 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 21:12   #227
ArmeenNL
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
*knip*
Scheiding op basis van huidskleur - Check
Allochtonen uitzetten - Check
De term 'Zionist' gebruiken - Check

Hou jij je mond maar en ga teurg naar Stormfront.

En Armeniers zijn blank niet bruin.

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 3 augustus 2009 om 23:20.
Oud 3 augustus 2009, 21:22   #228
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

*knip*

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 3 augustus 2009 om 23:21.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 23:18   #229
Samuray
Schepen

Samuray's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe ben je nou tot deze conclusie gekomen? Mensen die de Armeense genocide ontkennen zijn meestal turken of mensen die worden betaald door turken... dat is het nog steeds.
Maar ga jij maar lekker ontkennen, 90 jaar lang heeft turkije keihard geprobeerd om de waarheid geheim te houden en gefaald, iedereen weet de waarheid en ik overdrijf niet, Amerikanen en zelfs Israëliërs erkennen het, hun overheid misschien niet maar zij wel. Ontken maar, ik neem je niet meer serieus ontken meteen ook de eerste wereld oorlog dat is precies zelfde.

Ontopic: Laat turkije Armenie aanklagen voor genocide en kijk wat er gebeurt, de wereld zal turkije uitlachen.

En wat in Karabach gebeurde was zelfverdediging, en Armeense engelen waren er wel, jouw voorouders hebben hun vermoord.
Altijd die "zelfverdediging", mensen willens en wetens massaal door de kling en dan de handen in onschuld wassen.
Samuray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 23:20   #230
Samuray
Schepen

Standaard

Citaat:
Haha ik bedoelde jou niet, je speelt onbelangrijke rol bij het ontkennen van de genocide(ik heb al gezegd dat als je de genocide persoonlijk ontkent is het niks anders dan domheid, ontken dan WO1 ook meteen), je bent succesvolle product van turkse propaganda, congrats. Ik bedoelde de belangrijke personen/organisaties zoals lobby's, politicies, 'historici's', die worden betaald, er wordt elke jaar miljoenen uitgegeven.
De waarheid is naar boven gekomen ze willen voorkomen dat overheiden official erkennen, ze blackmailen VS, UK, Israel en anderen. Maar goed, dat jij ontkent snap ik niet, wist jij dat als je over de genocide in turkije praat en of erkent dat je dan wordt opgepakt/vervolgd? Nog een keer congrats .
Grapjas.
Boeken van Akcam en zelfs de Dadrian worden er gepubliceerd...
Oud 8 augustus 2009, 23:21   #231
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Scheiding op basis van huidskleur - Check
Allochtonen uitzetten - Check
De term 'Zionist' gebruiken - Check

Hou jij je mond maar en ga teurg naar Stormfront.

En Armeniers zijn blank niet bruin.
Wat zei ie?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2009, 23:27   #232
Samuray
Schepen

Standaard

Citaat:
Tut Tut. De T.R.N.C. is naar mijn mening het leukste landje in geheel Europa. Ik kom er graag. De Turken hebben er twee brigades liggen. Het 34ste en het 36ste en ze liggen daar sinds '74 niet zozeer op uitnodiging maar als gevolg van de staatsgreep door EOKA-B die ENOSIS beoogde met Griekenland. Uiteraard onverteerbaar voor Turkije dat al met lede ogen aan mocht zien dat vanaf 1963 tot 1974 de Turks-Cyprioten in ghetto's werden ondergebracht. Door hun Grieks-Cypriotische landgenoten.

BTW Het citaat dat je als onderschrift gebruikt klopt niet. Ik ken Grieken die niet alleen bi-sexueel zijn maar evenmin een geit met rust laten. Je kunt er alle kanten mee uit.
Dat laatste is hard.
Oud 11 augustus 2009, 21:36   #233
Heel-Nederlander
Burgemeester

Heel-Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Och ik ben bereid naar de Turkse wartaal te luisteren zodra ze eerst hun eigen problemen eens oplossen. Bijvoorbeeld Noord-Cyprus??? Die malafide staat probeert nog steeds een schijn van legitimiteit op te wekken, maar Cyprus is een en ondeelbaar. De Grieken vormen er de meerderheid - dus zij zijn de baas. Simpel en duidelijk.

Armenië heeft niets te vrezen en moet zich eens op Nagorno-Karabach concetreren. Daar eens een "Enosis" bewerkstelligen met Yerevan zelf.

Voor een verenigd Europa voor iedereen!
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 16:20   #234
Gorkum
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heel-Nederlander Bekijk bericht
Och ik ben bereid naar de Turkse wartaal te luisteren zodra ze eerst hun eigen problemen eens oplossen. Bijvoorbeeld Noord-Cyprus??? Die malafide staat probeert nog steeds een schijn van legitimiteit op te wekken, maar Cyprus is een en ondeelbaar. De Grieken vormen er de meerderheid - dus zij zijn de baas. Simpel en duidelijk.

Armenië heeft niets te vrezen en moet zich eens op Nagorno-Karabach concetreren. Daar eens een "Enosis" bewerkstelligen met Yerevan zelf.
Dit schreef je op 17 juli 2009

Citaat:
Dan heb je de poppen aan het dansen. Het volk van Europa zal een beslissing als die nooit goedkeuren haal de spandoeken dan maar vast buiten! Ik ben ook voor een vrijhandelzone (en een federaal Cyprus), maar Turkije als lid: no way.
Zelden heb ik een windvaan zo zout op een viool zien en horen wapperen !
Oud 13 augustus 2009, 18:43   #235
Torun
Vreemdeling

Standaard Assyriërs

Turkije heeft eeuwen met Armeniërs in Turkije in vrede geleefd, maar Armeniërs in Turkije hebben met westerse landen als Frankrijk plannen gemaakt om de rust te verstoren. En zo zijn de Armeniërs in opstand gekomen en Turken beginnen vermoorden! Daaop heeft de Turkse leger acties genomen om dit te onderdrukken! Armeniërs leven nog altijd in Turkije.
Men beweerd dat er één miljoen mensen zijn vermoord, waar zijn de beenderen van die vermoorden mensen dan??? Hadden die dan soms geen beenderen of zo??? Genocide zever bestaat niet! De Armeniërs noemen tegenwoordig Assyriërs, ze zijn niet afgemaakt!!!!!

OPEN YOUR MIND!!!!!
Torun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 19:15   #236
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torun Bekijk bericht
Turkije heeft eeuwen met Armeniërs in Turkije in vrede geleefd, maar Armeniërs in Turkije hebben met westerse landen als Frankrijk plannen gemaakt om de rust te verstoren. En zo zijn de Armeniërs in opstand gekomen en Turken beginnen vermoorden! Daaop heeft de Turkse leger acties genomen om dit te onderdrukken! Armeniërs leven nog altijd in Turkije.
Men beweerd dat er één miljoen mensen zijn vermoord, waar zijn de beenderen van die vermoorden mensen dan??? Hadden die dan soms geen beenderen of zo??? Genocide zever bestaat niet! De Armeniërs noemen tegenwoordig Assyriërs, ze zijn niet afgemaakt!!!!!

OPEN YOUR MIND!!!!!
Mwa, zoveel Christenen wonen er niet meer in Turkije hoor. 0,2% ofzo?
Oud 14 augustus 2009, 14:52   #237
Heel-Nederlander
Burgemeester

Heel-Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit schreef je op 17 juli 2009

Zelden heb ik een windvaan zo zout op een viool zien en horen wapperen !
Wel, zal ik dan mijn woorden uitleggen:
Cyprus als federatie is mijn doel. Maar dan moet je wel beseffen dat de Grieken er de meerderheid vormen, en dus ook natuurlijk een meerderheid in het bestuur krijgen. Net zoals het feit dat de Belgische premiers al tijden Vlaams zijn, omdat de Vlamingen de meerderheid vormen.

Voor een verenigd Europa voor iedereen!
Heel-Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 21:56   #238
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Wat zei ie?
Hij zei dat Turken en Armeniers bruin zijn en dat ik en ArmeenNL het land uit moeten
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2009, 15:51   #239
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Hij zei dat Turken en Armeniers bruin zijn en dat ik en ArmeenNL het land uit moeten
Kan me voorstellen dat mensen met allochtone achtergrond daar bang van kunnen worden. Mensen puur categoriseren op ras is bovendien totaal irrationeel.
Oud 16 augustus 2009, 12:41   #240
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Kan me voorstellen dat mensen met allochtone achtergrond daar bang van kunnen worden. Mensen puur categoriseren op ras is bovendien totaal irrationeel.
Ik werd er niet bang van hoor. Ik kan er alleen maar om lachen
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be