Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2009, 19:59   #221
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Sommige wel, en die komen terug. De anderen blijven daar, in de grond.

Hier is mensen in elkaar timmeren niet op zijn plaats, omverknallen is dat wel in Afghanistan. Tenandere, zijn fundamentalisten wel mensen?
Hier een robbertje vechten onder elkaar mag niet van jou ? Maar in Afganistan onbekenden afknallen wel, omdat het fundamentalisten zijn ?
Ik vind dat de Afganen die fundamentalisten moeten omverknallen, als ze daar zin in hebben tenminste. Waarom moeten onze soldaten dat doen ? Zoals ik reeds zei , het zou beter zijn als iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt voor te beginnen.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 31 augustus 2009 om 19:59.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 20:24   #222
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Video's en live, enig verschil ? Er zijn wel degelijk mensen doodgeklopt. Met ijzeren staven. Er zijn daar zelfs Engelsmannen voor veroordeeld. Wil je dat ontkennen ? Zo ja, waarom ?
Ooit gehoord van montage (editing)? Stukken wegsnijden, andere toevoegen?
Ik heb geen enkele sympatie voor hooligans, en dus geen enkele reden om te liegen voor een of andere partij.
Het is gewoon wat ik "in direct" heb gezien. Maar blijkbaar hebben mensen met veel fantasie en sensatiezucht meer gezien, op video's dan wel.
Het is mogelijk, maar ik heb dat niet gezien, en ze hebben die opnames honderden keren uitgezonden op tv.

Bron van die veroordelingen graag.
Oud 31 augustus 2009, 20:28   #223
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier een robbertje vechten onder elkaar mag niet van jou ? Maar in Afganistan onbekenden afknallen wel, omdat het fundamentalisten zijn ?
Ik vind dat de Afganen die fundamentalisten moeten omverknallen, als ze daar zin in hebben tenminste. Waarom moeten onze soldaten dat doen ? Zoals ik reeds zei , het zou beter zijn als iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt voor te beginnen.
Als je soldaat wordt doe je dat niet om bloemetjes te planten.
ALs de Afghanen die fundamentalistische terroristen niet afknallen moeten anderen het wel doen.
Akkoord dat iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt, maar als iemand voor mijn deur bommen zet, schiet ik hem af.
Oud 31 augustus 2009, 20:56   #224
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Ooit gehoord van montage (editing)? Stukken wegsnijden, andere toevoegen?
Ik heb geen enkele sympatie voor hooligans, en dus geen enkele reden om te liegen voor een of andere partij.
Het is gewoon wat ik "in direct" heb gezien. Maar blijkbaar hebben mensen met veel fantasie en sensatiezucht meer gezien, op video's dan wel.
Het is mogelijk, maar ik heb dat niet gezien, en ze hebben die opnames honderden keren uitgezonden op tv.

Bron van die veroordelingen graag.
Dertien Britten kregen een celstraf. Twee kregen drie jaar met uitstel, elf kregen vier of vijf jaar effectief.
Bron De Standaard Online
http://www.standaard.be/Archief/reek...dossierId=5246
Oud 31 augustus 2009, 21:03   #225
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je soldaat wordt doe je dat niet om bloemetjes te planten.
ALs de Afghanen die fundamentalistische terroristen niet afknallen moeten anderen het wel doen.
Akkoord dat iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt, maar als iemand voor mijn deur bommen zet, schiet ik hem af.
Als je soldaat word is het inderdaad niet om bloemist te worden
Een soldaat moet zijn land dienen. Ik zie niet wat die soldaat voor zijn land doet, door in Afganistan religieuze freaks te gaan afschieten ?! Zolang dat die jongens bij ons geen bommen komen leggen, zie ik het nut niet daarvan ?
Amoklopers en reljongeren kalmeren in onze steden als ze daar de boel afbreken en in brand steken, d�*t zou wel iets nuttig zijn, helemaal in overeenkomst met hun functie , die is de inwoners te beschermen ! Zeker als de politie daartoe niet in staat is, naar eigen zeggen .
Oud 31 augustus 2009, 21:16   #226
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dertien Britten kregen een celstraf. Twee kregen drie jaar met uitstel, elf kregen vier of vijf jaar effectief.
Bron De Standaard Online
http://www.standaard.be/Archief/reek...dossierId=5246
Waar zie je iet over doodkloppen?
Oud 31 augustus 2009, 21:20   #227
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je soldaat word is het inderdaad niet om bloemist te worden
Een soldaat moet zijn land dienen. Ik zie niet wat die soldaat voor zijn land doet, door in Afganistan religieuze freaks te gaan afschieten ?! Zolang dat die jongens bij ons geen bommen komen leggen, zie ik het nut niet daarvan ?
Amoklopers en reljongeren kalmeren in onze steden als ze daar de boel afbreken en in brand steken, d�*t zou wel iets nuttig zijn, helemaal in overeenkomst met hun functie , die is de inwoners te beschermen ! Zeker als de politie daartoe niet in staat is, naar eigen zeggen .
Tja in jouw dorp zullen ze waarschijnlijk geen bommen komen leggen. Maar zeggen London en Madrid jou niets? Parijse metro? Om niet tespreken van 9/11, maar dat zal voor jou te lang geleden zijn.
http://aardling.com/terroristen-drei...lag-in-belgie/
Oud 31 augustus 2009, 22:29   #228
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja in jouw dorp zullen ze waarschijnlijk geen bommen komen leggen. Maar zeggen London en Madrid jou niets? Parijse metro? Om niet tespreken van 9/11, maar dat zal voor jou te lang geleden zijn.
http://aardling.com/terroristen-drei...lag-in-belgie/
Wanneer hebben de TALIBAN bommen gelegd in London, Madrid, Paris ? Ook 9/11, dat waren evenmin Afganen. De Taliban zijn trouwens meestal géén Afganen. Ook Bin Laden is daar een " allochtoon " : een Saudi Arabiër. Even onze " boy's " naar Mekka sturen ? Het boeltje daar overnemen ? Een " democratie " op poten zetten ?
Nee toch, stuur ze naar de bezette gebieden in eigen land, dat ze zich EINDELIJK eens nuttig maken.
Oud 31 augustus 2009, 22:32   #229
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zie je iet over doodkloppen?
Je hebt waarschijnlijk gelijk ; die hooligans zijn tot 4 �* 5 jaar effectief veroordeeld omdat ze die Italianen wilden KUSSEN. Daarom ook dat die zo in paniek op de vlucht sloegen.
Trouwens, met een ijzeren staaf kun je hoogstens iemand vriendelijk strelen.
Oud 31 augustus 2009, 23:52   #230
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Witsel en heel Standard hebben bewezen dat het grootste crapuul nog altijd op het veld staat: het zijn de voetbalmiljonairs-gastarbeiders zelf.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 31 augustus 2009 om 23:54.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 00:27   #231
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer hebben de TALIBAN bommen gelegd in London, Madrid, Paris ? Ook 9/11, dat waren evenmin Afganen. De Taliban zijn trouwens meestal géén Afganen. Ook Bin Laden is daar een " allochtoon " : een Saudi Arabiër. Even onze " boy's " naar Mekka sturen ? Het boeltje daar overnemen ? Een " democratie " op poten zetten ?
Nee toch, stuur ze naar de bezette gebieden in eigen land, dat ze zich EINDELIJK eens nuttig maken.
Nee, de Taliban hebben geen bommen gelegd maar ze hebben Al Quiada wel gesteund en beschermd.
De Taliban waren een product van de Sovietunion, om de westersgezinde koning van Afghanistan omver te werpen. Daarna hebben de SOviets Afghanistan aangevallen, waarop de Taliban gesteund werden door de Amerikanen, enzovoort.

Democratie kan je niet importeren. Volkeren die gedurende generaties onderdrukt zijn kunnen niet zomaar overschakelen naar democratie. Dat duurt generaties. Zelfs wij zijn er niet echt gereed voor.

Volledig akkoord voor de bezette gebieden in Belgie. Ik heb daar ook aan gedacht (eigenlijk wou ik eerst schrijven: Afghanistan, Anderlecht, Molenbeek en Borgerhout - maar ik heb me ingehouden), maar hoe kan je dat wetteleijk inkaderen?
Oud 1 september 2009, 09:32   #232
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Misschien dat ik het gemist heb op het nieuws, maar zijn de Italiaanse hooligans reeds effectief begonnen aan hun lange mars naar de Italiaanse hoofdstad ? Is Rome ondertussen al gevallen ?

Of zijn ze nog bezig in de naam van een sport elkaars schedel in te beuken ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 11:20   #233
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Video's en live, enig verschil ? Er zijn wel degelijk mensen doodgeklopt. Met ijzeren staven. Er zijn daar zelfs Engelsmannen voor veroordeeld. Wil je dat ontkennen ? Zo ja, waarom ?
bron?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 11:27   #234
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt waarschijnlijk gelijk ; die hooligans zijn tot 4 �* 5 jaar effectief veroordeeld omdat ze die Italianen wilden KUSSEN. Daarom ook dat die zo in paniek op de vlucht sloegen.
foto's filmpjes tekst bewijzen van die ijzeren staven graag
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 12:57   #235
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Streel jij altijd mensen met ijzeren staven als je eens vriendelijk wil zijn?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:58   #236
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Misschien dat ik het gemist heb op het nieuws, maar zijn de Italiaanse hooligans reeds effectief begonnen aan hun lange mars naar de Italiaanse hoofdstad ? Is Rome ondertussen al gevallen ?

Of zijn ze nog bezig in de naam van een sport elkaars schedel in te beuken ?
Op BBC world alleszins niks te vinden. Ook geen schedel-inbeukerij, overigens.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 14:12   #237
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Streel jij altijd mensen met ijzeren staven als je eens vriendelijk wil zijn?
nee.
Oud 1 september 2009, 14:26   #238
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, de Taliban hebben geen bommen gelegd maar ze hebben Al Quiada wel gesteund en beschermd.
De Taliban waren een product van de Sovietunion, om de westersgezinde koning van Afghanistan omver te werpen. Daarna hebben de SOviets Afghanistan aangevallen, waarop de Taliban gesteund werden door de Amerikanen, enzovoort.

Democratie kan je niet importeren. Volkeren die gedurende generaties onderdrukt zijn kunnen niet zomaar overschakelen naar democratie. Dat duurt generaties. Zelfs wij zijn er niet echt gereed voor.

Volledig akkoord voor de bezette gebieden in Belgie. Ik heb daar ook aan gedacht (eigenlijk wou ik eerst schrijven: Afghanistan, Anderlecht, Molenbeek en Borgerhout - maar ik heb me ingehouden), maar hoe kan je dat wetteleijk inkaderen?
De politie geeft zelf toe machteloos te zijn, wegens gebrek aan manschappen. Wat is er dan logischer als dat het leger een handje komt helpen ? Daar is enkel wat politieke moed en wil voor nodig. De rijkswacht vroeger, dat was toch ook het leger ? Nu zijn het allemaal federale agenten, wel, als ze daar niet mee toekomen om de veiligheid op de openbare weg te verzekeren, dan MOET het leger helpen. Dat is toch de basistaak van het leger : de veiligheid van de inwoners verzekeren ? Dat zeggen ze toch als ze de jongens naar het buitenland sturen, dat het is om onze veiligheid te verzekeren ! Wel, dat ze eerst al eens thuis beginnen, en daarna zich gaan bemoeien aan het andere eind van de wereld. Want de vijand zit blijkbaar reeds hier.
Oud 1 september 2009, 14:28   #239
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Op BBC world alleszins niks te vinden. Ook geen schedel-inbeukerij, overigens.
Het is nog vakantie. laten we wachten tot half september, oktober. Als er daarna nog niets gebeurd is, was het vals alarm, enkel wat grootspraak.
Oud 1 september 2009, 14:29   #240
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
foto's filmpjes tekst bewijzen van die ijzeren staven graag
Sorry , niks van terug gevonden tot nu. Video gezien in 1985.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be