![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de Afganen die fundamentalisten moeten omverknallen, als ze daar zin in hebben tenminste. Waarom moeten onze soldaten dat doen ? Zoals ik reeds zei , het zou beter zijn als iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt voor te beginnen. Laatst gewijzigd door webzwerver : 31 augustus 2009 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geen enkele sympatie voor hooligans, en dus geen enkele reden om te liegen voor een of andere partij. Het is gewoon wat ik "in direct" heb gezien. Maar blijkbaar hebben mensen met veel fantasie en sensatiezucht meer gezien, op video's dan wel. Het is mogelijk, maar ik heb dat niet gezien, en ze hebben die opnames honderden keren uitgezonden op tv. Bron van die veroordelingen graag.
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ALs de Afghanen die fundamentalistische terroristen niet afknallen moeten anderen het wel doen. Akkoord dat iedereen voor zijn eigen deur schoonmaakt, maar als iemand voor mijn deur bommen zet, schiet ik hem af.
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron De Standaard Online http://www.standaard.be/Archief/reek...dossierId=5246 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een soldaat moet zijn land dienen. Ik zie niet wat die soldaat voor zijn land doet, door in Afganistan religieuze freaks te gaan afschieten ?! Zolang dat die jongens bij ons geen bommen komen leggen, zie ik het nut niet daarvan ? Amoklopers en reljongeren kalmeren in onze steden als ze daar de boel afbreken en in brand steken, d�*t zou wel iets nuttig zijn, helemaal in overeenkomst met hun functie , die is de inwoners te beschermen ! Zeker als de politie daartoe niet in staat is, naar eigen zeggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://aardling.com/terroristen-drei...lag-in-belgie/
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nee toch, stuur ze naar de bezette gebieden in eigen land, dat ze zich EINDELIJK eens nuttig maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Je hebt waarschijnlijk gelijk ; die hooligans zijn tot 4 �* 5 jaar effectief veroordeeld omdat ze die Italianen wilden KUSSEN. Daarom ook dat die zo in paniek op de vlucht sloegen.
Trouwens, met een ijzeren staaf kun je hoogstens iemand vriendelijk strelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Witsel en heel Standard hebben bewezen dat het grootste crapuul nog altijd op het veld staat: het zijn de voetbalmiljonairs-gastarbeiders zelf.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 31 augustus 2009 om 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Taliban waren een product van de Sovietunion, om de westersgezinde koning van Afghanistan omver te werpen. Daarna hebben de SOviets Afghanistan aangevallen, waarop de Taliban gesteund werden door de Amerikanen, enzovoort. Democratie kan je niet importeren. Volkeren die gedurende generaties onderdrukt zijn kunnen niet zomaar overschakelen naar democratie. Dat duurt generaties. Zelfs wij zijn er niet echt gereed voor. Volledig akkoord voor de bezette gebieden in Belgie. Ik heb daar ook aan gedacht (eigenlijk wou ik eerst schrijven: Afghanistan, Anderlecht, Molenbeek en Borgerhout - maar ik heb me ingehouden), maar hoe kan je dat wetteleijk inkaderen?
![]() |
![]() |
#232 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat ik het gemist heb op het nieuws, maar zijn de Italiaanse hooligans reeds effectief begonnen aan hun lange mars naar de Italiaanse hoofdstad ? Is Rome ondertussen al gevallen ?
Of zijn ze nog bezig in de naam van een sport elkaars schedel in te beuken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |