![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Beste Egmond,
Ik had begrepen dat jij uit Nederland komt? Ik denk dat je daar beter eens kan bij stilstaan, en beseffen dat je hier op een Belgisch/Vlaams forum zit. De post die jij hier neerzet, zijn lichtjes van de pot gerukt. Hier in Vlaanderen zijn de verhoudingen tussen blanken en niet-blanken heel anders dan in Nederland en de VS. Als ik posts lees, dan heb ik de indruk dat jij racisme probeert aan te wakeren, en op hetzelfde niveau probeert te brengen van de rassensegregatie in de jaren 50 in de vs. De manier waarop jij "jullie" gebruikt, is echt tekenend. Veel succes met Uw kruistocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland heerst er nu weer discussie of de regering alsnog excuses moet maken voor het gebrek aan protest van de nederlandse regering tegen de jodenvervolging onder haar eigen burgers 40-45. Verder heb ik een draad gepost welke de uitspraken van een Nederlandse filosoof over Wilders als fascist. Mijn onderwerpen komen uit de media en geschiedenis boeken. Het zijn geen zaken waar jij je in intresseert, maar ik krijg toch genoeg response. Sommige draden zijn pure rassenhaat zaaierij, maar dat zie je blijkbaar niet, want dit is voor jou de normale gang van zaken: de ene bevolkingsgroep constant beschuldigen over zaken waarop ze geen invloed hebben. Criminelen heb je overal, in alle kringen, in alle landaarden, maar hier gaat bijna het hele forum ervanuit dat allochtonen allemaal crimineel zijn. Als ik dat aan de kaak stel, ben ik us de een racist, en niet de mensen die aan het haatzaaien zijn tegen allochtonen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dit komt enkel omdat het percentage van armoede onder allochtonen ook veel groter is. allochtonen : 90% leeft in armoede; 50% van de in armoede levende allochtonen zijn crimineel : totaal: 45% crimineel autochtonen: 20% leeft in armoede; 50% van de in armoede levende autochtonen zijn crimineel: totaal: 10% crimineel conclusie; het percentage van de in armoede levende criminelen zijn gelijk! zelfs al is het percentage van de criminelen per bevolkingsgroep meer dan het vierdubbele de armoede cijfers met bedoeling weglaten : racistisch/stigmatiseren de armoede cijfers per ongeluk weglaten : grove wetenschappelijk onnauwkeurigheid.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 januari 2012 om 04:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Men toont selectieve verontwaardiging. Tevens stel ik vast dat men op allochtonen loert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou eens willen zien wat ik zou krijgen als ik op dergelijke manier ging schooien in één of ander Afrikaans of arabisch land...? Een pak slaag, messteken of een paar loden ballen in mijn lijf waarschijnlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onmogelijke prietpraat met onmogelijke vergelijkingen!
Verwijzen naar het handjes-afhakken uit de LeopoldII-periode...alsof "de Belgen" daar iets mee te maken hadden! Dat was het werk van een héél beperkt clubje en ik ken niemand die dat goedkeurt of begrip voor heeft enz! Hou je maar bezig met de beestigheden van je allachtonen die ze al eeuwen uitvoeren en nu nog altijd! Er gaat geen dag voorbij of de media heeft weer hedendaagse voorbeelden van barbarij, slachtpartijen, ontploffingen en aanslagen allerhande van de leden van de "godsdienst van de vrede"! Nu, in 2012! Onze Westerse landen worden overspoeld door oa dat soort allochtonen die men overal liever kwijt dan rijk is! Ze zijn het niet waard dat men er zoveel middelen en geld aan verspilt en tonen dat door hun houding en gedrag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) het is niet omdat jij andere redenen niet (wil) ziet, dat er geen andere redenen zijn
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Als er dan zoveel allochtonen in de armoede (en dus criminaliteit) terecht komen, bent u er dan ook voorstander van om het immigratiebeleid zoals dat nu bestaat verder te zetten en aldus verder armoede te blijven creeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vermoedelijk is dit inderdaad de bedoeling. En dus nog meer belastinggeld van de autochtonen versassen naar hun grillen, eisen en betweterij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar mijn ervaring zijn vooral moslims (vooral Marokkanen en Turken) de agressoren en niet de autochtone Vlaming. Ik weet niet welke leeftijd de topicstarter heeft maar als je tussen de 20 en de 30 bent krijg je er wel heel vaak mee te maken als je een beetje buiten komt. Ik zeg dit niet uit blinde haat of frustratie maar het is gewoon wat ik meemaak.
![]() |
#234 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat zal idd niets veranderen,omdat moslims zich NIET willen aanpassen aan onze gebruiken.Ik zie niet goed in waarom ik hier zou moeten rondlopen in eigen land,met sloefkes en een tabbaard,laat staan men vrouw als een pinguin verkleden.Kleden zij zich volgens onze normen=probleem opgelost.
Staat het hen niet aan ? Ze zijn vrij van ginder van hun tater te gaan maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom zit al dat volk hier eigenlijk? Ze verkiezen van hier te zijn, maar alles wat ze hier aantreffen interesseert hen niet, tenzij datgene wat hen helpt om hun eigen zin door te drukken.
Ik val tot vervelens toe in herhaling, maar zolang ze betweterig blijven, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, gebrek aan relativeringsvermogen hebben, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, enz gaan ze als het van mij afhangt geen euro belastinggeld of hulp of respect krijgen. Laatst gewijzigd door kwantum : 10 januari 2012 om 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het immigratiebeleid verandert niets aan de criminaliteit. als ze hier arm zijn, zijn ze ergens anders ook arm. het enige wat helpt voor de criminaliteit is bestrijden van de armoede zelf
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() dus voordat ze hier waren, was er niemand arm? Want toen had men nog plaats genoeg in de gevangenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() leg mij die rare kronkel van jouw logica eens uit?
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe je het draait of keert, je eigen land laten vollopen met armen uit de vier wereldhoeken lost weinig of niets op tenzij dat je je land daarmee ook naar de verdoemenis helpt! Dat die vele armen moeten geholpen worden, ok, maar in de mate van het mogelijke, in samenwerking met andere landen en geholpen in hun eigen landen! Nu dopt ieder land zijn eigen boontjes en als ze er in slagen wat strenger te zijn dan hun buurlanden vangen ze er automatisch minder op. En België moet zowat het minst strenge land uit de wijde omgeving zijn! Ook al passeren ze tien andere landen, neen, het is in België dat ze zich moeten laten neervallen... Immigratie is een probleem, geen oplossing. Laatst gewijzigd door andev : 11 januari 2012 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |