Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2009, 09:06   #221
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Fundamenteel...?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en er bestaan wetten die in bepaalde gevallen oa religieuze symbolen verbieden.
waarom zou godsdienstvrijheid boven een schoolreglement moeten staan?
Fundamentele wetten en rechten ???
Essed gooit gaarne een knuppel in het hoenderkot maar geeft NOOIT ook maar de minste aanzet voor een concrete oplossing van een probleem.
Véél grote theorieën en nog meer blabla op z'n Hollands: met het vingertje wijzen naar de Belgen maar in eigen land heeft ze een vermoorde politicus, filmregisseur,...
Waar begint en eindigt het moslimprobleem ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:07   #222
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Fundamentele wetten en rechten ???
Essed gooit gaarne een knuppel in het hoenderkot maar geeft NOOIT ook maar de minste aanzet voor een concrete oplossing van een probleem.
Véél grote theorieën en nog meer blabla op z'n Hollands: met het vingertje wijzen naar de Belgen maar in eigen land heeft ze een vermoorde politicus, filmregisseur,...
Waar begint en eindigt het moslimprobleem ?
De moorden op Pim Fortuyn en Van Gogh hebben niks met moslims te maken. De eerste was nota bene door een boomomhelzer vermoord. Extremisten uitpikken om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren druist in tegen de principes van ons democratisch rechtsbestel.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:14   #223
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
De moorden op Pim Fortuyn en Van Gogh hebben niks met moslims te maken. De eerste was nota bene door een boomomhelzer vermoord. Extremisten uitpikken om een hele bevolkingsgroep te stigmatiseren druist in tegen de principes van ons democratisch rechtsbestel.
Van Gogh niet ... ?

Maarja, hij had het zelf gezocht zeker, had 'hen' maar niet moeten 'beledigen'!?

Een hele bevolkingsgroep stigmatiseren is er ook ver over, maar politici hebben/hadden het klimaat wél gecreëerd.
Na de moord gingen ze notabene thee drinken in de moskeet!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:16   #224
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Van Gogh niet ... ?

Maarja, hij had het zelf gezocht zeker, had 'hen' maar niet moeten 'beledigen'!?

Een hele bevolkingsgroep stigmatiseren is er ook ver over, maar politici hebben/hadden het klimaat wél gecreëerd.
Na de moord gingen ze notabene thee drinken in de moskeet!
Ik heb gezegd dat Pim Fortuyn door een bontjaswijvenexterminator was vermoord, neen Van Gogh niet.
Oud 22 september 2009, 09:17   #225
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb gezegd dat Pim Fortuyn door een bontjaswijvenexterminator was vermoord, neen Van Gogh niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop
De moorden op Pim Fortuyn en Van Gogh hebben niks met moslims te maken.
Oud 22 september 2009, 09:19   #226
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Ze hebben niet met moslims te maken maar met moslimEXTREMISME. Fundamenteel verschil net zoals er een fundamenteel verschil is tussen die Christelijke megachurchzotten in de VS en onze Jezusfans.
Oud 22 september 2009, 09:25   #227
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben niet met moslims te maken maar met moslimEXTREMISME. Fundamenteel verschil net zoals er een fundamenteel verschil is tussen die Christelijke megachurchzotten in de VS en onze Jezusfans.
Waar halen die 'extremisten' hun inspiratie?

Van hun grote voorbeeld en het zegel der profeten, een na te volgen voorbeeld...

De 'boodschap' van een 'Jezus' lijkt me toch net het tegenovergestelde uit te dragen.
Oud 22 september 2009, 09:27   #228
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Waar halen die 'extremisten' hun inspiratie?

Van hun grote voorbeeld en het zegel der profeten, een na te volgen voorbeeld...

De 'boodschap' van een 'Jezus' lijkt me toch net het tegenovergestelde uit te dragen.
Wat Christendom uitdraagt is marteling. We zouden vaders moeten aanbidden die hun eerstgeboren zoon op het kruis hakken om de zogezegd bezondigde ziel van totaal vreemden te moeten verlossen. Worship that? Never!!
Oud 22 september 2009, 09:28   #229
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Ik moet geen kinderen hebben maar ik zou liever hebben (hypothetisch) dat mijn hypothetische zoon Mohammed aanbidt dan Jezus.
Oud 22 september 2009, 09:32   #230
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van Gogh werd afgeslacht op straat, op weg naar zijn werk door een fanatieke moslim behorend tot de Hoffstadgroep, en daarbij werd een doodsbedreiging aan mevrouw AyaanHirchi Ali op zijn buik achtergelaten,de aanleiding was een film "Submission" die hij met Ayaan had gemaakt, hoezo niets met moslims te maken???
Het democratisch rechtstelsel was voor de moordenaar ondergeschikt aan het woord van Allah, wat doe je met die mensen Hotsch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:33   #231
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Van Gogh werd afgeslacht op straat, op weg naar zijn werk door een fanatieke moslim behorend tot de Hoffstadgroep, en daarbij werd een doodsbedreiging aan mevrouw AyaanHirchi Ali op zijn buik achtergelaten,de aanleiding was een film "Submission" die hij met Ayaan had gemaakt, hoezo niets met moslims te maken???
Het democratisch rechtstelsel was voor de moordenaar ondergeschikt aan het woord van Allah, wat doe je met die mensen Hotsch?
Doorsturen naar de politici die er verantwoordelijkheid voor willen eisen en verdertypen op dit forum waar ik alles kan zeggen als niet-politicus
And it's Mr. Hotsch to you punk

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 22 september 2009 om 09:34.
Oud 22 september 2009, 09:34   #232
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat Christendom uitdraagt is marteling. We zouden vaders moeten aanbidden die hun eerstgeboren zoon op het kruis hakken om de zogezegd bezondigde ziel van totaal vreemden te moeten verlossen. Worship that? Never!!
Neen, wat het crhistendom uitdraagt is de leer van jezus, ook voor moslims een belangrijke profeet, wat voor onzin vertel jij hier nu???
Oud 22 september 2009, 09:35   #233
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, wat het crhistendom uitdraagt is de leer van jezus, ook voor moslims een belangrijke profeet, wat voor onzin vertel jij hier nu???
Dit is geen onzin, dit is zin pur sang. Lees de bijbel eens opnieuw en passeer ook eens langs Nietzsche, Milton, Rand, Friedman
Oud 22 september 2009, 09:36   #234
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik moet geen kinderen hebben maar ik zou liever hebben (hypothetisch) dat mijn hypothetische zoon Mohammed aanbidt dan Jezus.
Oh ja, laat hij dan maar geen homo zijn, anders gooien gelovigen hem mogelijk nog van een flatgebouw!
Oud 22 september 2009, 09:37   #235
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is geen onzin, dit is zin pur sang. Lees de bijbel eens opnieuw en passeer ook eens langs Nietzsche, Milton, Rand, Friedman
Misschien moet je zelf de Koran eens lezen?
Oud 22 september 2009, 09:39   #236
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doorsturen naar de politici die er verantwoordelijkheid voor willen eisen en verdertypen op dit forum waar ik alles kan zeggen als niet-politicus
And it's Mr. Hotsch to you punk
Tuurlijk, voor de moord op van Gogh zijn politici verantwoordelijk, niet de moordenaar zelf, zo kunnen we weer verder....
Oud 22 september 2009, 09:39   #237
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Laten we even aannemen dat Dutroux gedoopt is en zijn eerste en plechtige communie gedaan heeft. Het is niet ondenkbaar dat hij voor de kerk getrouwd is en dat zijn kinderen ook gedoopt zijn. Ik weet niet of het zo is, maar laat het ons even aannemen en op basis van die enkeling dezelfde conclusies over katholieken (en waarom niet ineens over alle christenen) trekken als jij hierboven doet voor alle moslims op basis van enkelingen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2009, 09:41   #238
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Moorden

Citaat:
Niks met moslims te maken ?
Waarmee dan wel ?
Welke "principes" ???

Oud 22 september 2009, 09:48   #239
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Kinderen

Citaat:
Dat weten we dan ook weer.
Jij bent waarschijnlijk een héél aangenaam type om een samen een pintje te drinken in een gezellig cafeetje of op een terrasje aan zee.
Oud 22 september 2009, 09:51   #240
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Laten we even aannemen dat Dutroux gedoopt is en zijn eerste en plechtige communie gedaan heeft. Het is niet ondenkbaar dat hij voor de kerk getrouwd is en dat zijn kinderen ook gedoopt zijn. Ik weet niet of het zo is, maar laat het ons even aannemen en op basis van die enkeling dezelfde conclusies over katholieken (en waarom niet ineens over alle christenen) trekken als jij hierboven doet voor alle moslims op basis van enkelingen.
Deze vergelijking zou pas opgaan zodra 1) Hij dit deed om religieuze redenen 2) Meerdere erkende priesters openlijk juichten over deze feiten 3) Vele gelovigen over deze feiten feest vierden.

Ik kan me die periode niet zo goed herinneren maar ik betwijfel dat zelfs een van de 3 gebeurd is.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 22 september 2009 om 09:57.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be