![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() De famillie gaat waarschijnlijk verhuizen naar een ander pand volgens een goede bron..
Dit is natuurlijk te begrijpen..alleen het andere pand is ook van de familie en daar werden na een brand een paar jaar geleden verschillende gestolen wagens teruggevonden..vandaar de eerste hypothese dat het mischien om een afrekening in het milieu ging.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() Zaak opgelost. En stuurlui die aan wal die kritiek hadden , zullen wel zwijgen nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nog zo van die geniale invallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Staatssecretaris
|
![]() Echt ziek, zoiets gaat er bij mij niet in. Zo iemand moeten ze laten rotten in z'n cel voor de rest van zijn leven.
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zijn 3 levens vernietigd. En nogmaals: moord is moord, hij moet zijn tijd doen. Maar vanuit menselijk standpunt kan ik me wel inbeelden dat sommige mensen kunnen doortrippen. Tzijn gevaarlijke mensen, maar ja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel die zaak stinkt enorm.
Ik geloof niet dat hiermee alles naar boven is gekomen. Als het toch enkel en alleen te maken heeft met slechte buren, kan ik het begrijpen dat iemand volledig doorslaat. Ik zeg wel duidelijk, begrijpen. Een woonplaats is nu eenmaal een omgeving waar je tot rust wil komen. Als je buren zich elke dag bezondigen aan overlast, het goed beseffen dat ze dat doen, maar daar volledig lak aan hebben, dan zie je dat als een persoonlijke aanval. Een gevoel geen respect te krijgen van iemand. Als er dan nog pesterijen bijkomen, tja, dan is het hek natuurlijk van de dam. Als zij dat jaren doen met een smile, moeten ze natuurlijk niet schrikken dat het ooit eens uit de hand loopt. Moest binnenkort blijken dat het niks te maken heeft met een burenruzie, dan distantieer ik mij natuurlijk van het bovenstaande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idem, we weten nog niet voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Staatssecretaris
|
![]() ach, iedereen maakt fouten maar deze mensen komen nooit meer terug. Moord is voor mij een onvergeeflijke fout tenzij het zelfverdediging is. Al de rest is bullshit. (Onweerstaanbare drang enzo.)
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks praat moord goed. Maar we praten hier ook niet over de daad, maar over de dader. Die zal moeten boeten voor zijn daad. Maar stellen dat hij een monster is, dat zie ik, met de huige informatie, niet zitten. Als je maar lang genoeg jent en pest, zal iedereen breken. Ofwel ga je zelf eraan (depressie, zelfmoord), ofwel je pester.... Dat is nu eenmaal zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien het een sex geobsedeerde psychopaat is: opsluiten en laten rotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Staatssecretaris
|
![]() uiteraard
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Ik wil ook even herhalen dat ik NOOIT of te nimmer de schuld voor de moord wou leggen bij de slachtoffers, enkel het motief begrijpen. Ik hoop dat je dat begrijpt.
Met de nieuwe informatie volg ik je compleet en deel ik je mening. PS: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=262KJ8AE Akelig. Kans is groot dat ik die familie ken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementslid
|
![]() Onweerstaanbare drang bestaat, beste kerel. Ge hebt het nog niet meegemaakt. Wacht maar tot het moment daar is, en durf het dan nog eens zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het is gewoon een feit dat de burgemeester niet de baas is van de politie zoals hierboven aangegeven.
Ik mag toch iets weerleggen zeker of is dat verboden op een forum? Of bepaal jij wat geschreven mag worden?
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie art. in het HBVL http://www.hbvl.be/limburg/halen/neg...-uytsel-2.aspx
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: