![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach gut kijkt het klootjesvolk nu weer massaal naar "my name is Michael"? Vier posts werden er door mij besteed aan Yasmine Taplak in de roemruchte draad "Rappende ho's & bitches in de Nederlanden" Misschien kun je me een citaat geven waarin sprake is van verafgoding mijnerzijds. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het clip doet ze bijna denken aan Diam's (waarbij Diam's toegegeven nog veel erger is).
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ga me helemaal niet verplaatsen in deze burgemeester. Volgens mij golft hij nog elke dag, knikken de andere notabelen uit de gemeente vriendelijk naar hem, hoeft hij voorlopig zelf de tuigwijken van Culemborg niet meer in, en wordt zijn fikse salaris netjes doorbetaald. Deze man doet het uitstekend voor zichzelf. Hoe zou je hem kunnen verbeteren? Alleen domme burgers menen dat hun opperhoofd er voor hen is. Misvatting. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 januari 2010 om 20:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vind hem niet leuk hé. Nu ben ik zelf nogal avers voor rap, hip hop en toestanden (op uitzonderingen na, zoals Abdel Malik) en ik begrijp ook niet wat de link met een politiek forum is, maar voor de rest is Eberhard toch niet onsympathiek?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Aan een 1-dimensionaal inlevingsvermogen heb je blijkbaar geen gebrek. Enfin, ik merk op dat je niet eerlijk wenst of durft te zijn met jezelf en dus ook niet naar anderen toe. Je ontwijkende antwoord beschouw ik dan ook als voldoende relevant, voor je intellectuele onvolwassenheid en de grammaticale neerslag daarvan, waarvan akte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
Maar wie provoceert, mag daar ook wel eens op aangesproken worden. Liever dan wat in het wilde weg te beginnen beledigen, toon ik liever dat Eberhard (zijn forumpersona in ieder geval) niet zo heel verschillend is van het 'klootjesvolk' dat zijn tijd spendeert met 'my name is michael', Jo Vally en drie keer per jaar op vakantie gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Spreek voor jezelf he bende schapenneukers ![]() http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...k-gelaat.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |