![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() De nieuwsberichten over de betoging:
http://www.youtube.com/watch?v=_eUm7FWPw98 http://www.youtube.com/watch?v=FjuQsba1JH8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n anarchisten kan je wel vaker kiekestoned geboeid naar een blinde muur zien kijken. Er is voor hen meer tussen hemel en aarde dan wij kunnen bevatten, blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 2) Er zijn idd enkele betogers opgepakt in de linkse tegenbetoging. Maar bij mijn weten had dat meer met 'preventieve' maatregelen te maken (omdat ze hun doek voor hun gezicht niet wouden wegnemen) dan dat er effectief iets van geweld is gebruikt. Ik heb in ieder geval geen herrieschoppers gezien. Dus ons nu van amokmakerij gaan verwijten slaat idd op niets. 3) Niet dat ik VTM als betrouwbare/geloofwaardige bron aanschouw maar de beelden die ze laten zien van arrestanten lijken mij in ieder geval niet van de linkse betogers die gearresteerd zijn. Dus verklaar u nader als je zegt dat er geen NSV!-betogers zijn opgepakt. Laatst gewijzigd door Woetse : 5 maart 2010 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wat valt daar nader aan te verklaren? Er zijn geen deelnemers aan de NSV!-betoging opgepakt. Punt.
![]() |
#225 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Edit: In de filmpjes hierboven wordt duidelijk aangegeven dat aan rechtse kant "na de betoging" een aantal arrestaties zijn verricht. Niet voor verantwoordelijkheid van de NSV dus! Mooie avond geweest, houzee! Laatst gewijzigd door Bert Deckers : 5 maart 2010 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha,
Er waren meer tegenbetogers dan betogers. En dan moemen de gasten van de NSV het een succes....... Gelukkig was de overjaarse "student" Filip De Winter er ook bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En we zijn vertrokken... Uiteraard waren er meer tegenbetogers. Wat is daar nu bijzonder aan? Zegt toch niets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Minister
|
![]() Nope, ik ben Waal.
![]()
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen nieuws daarover gezien op de RTBF of op RTL-TVI. Het was hetzelfde met de ANZ..................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Partijlid
|
![]() Idd dat is al jaren zo, dat is geen nieuws. Maar terwijl het antifacistisch front in Antwerpen sterk toegenomen is (van een 500 vorige keer in Antwerpen naar een kleine 800 deze keer) groeit de betoging van het NSV niet verder aan.Frustrerend wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het verschil? Wij betogen met een boodschap. Links betoogt 'tegen'. Dus ja, voor een echte boodschap is het moeilijker mobiliseren, maar de motivatie is wel correct en voor een inhoudsloze tegenbetoging is het niet moeilijk om 800 leeghoofden te verzamelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik gok dat er dan al zeer veel sensatiejagers zullen wegblijven... Of meelopers of reltoeristen die een glimp van de fascistische kinder-etende NSV-monsters willen waarnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Partijlid
|
![]() En dan doen jullie een anti-Blokbuster-betoging en dan halen jullie ook die 800 man, of wat moet ik daar nu uit verstaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blokbuster dat is zo'n beetje als kinderen die kattekwaad uitsteken, vroeg of laat groeien die op en dan stoppen ze met die kinderstreken. |
|
![]() |
![]() |