![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U hebt hem toevallig eens op TV gezien?
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Filip of Jean Pierre? Overigens noemt laatstgenoemde zich ook wel eens marxist. Dat belooft.
Stop de islamisering!!! Ik ben islamofoob en daar ben ik fier op!!! Dit is ONS land. Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 28 januari 2010 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb het eens opgezocht. Dien piloot, die dacht dat Sabena kon gered worden door een cadeauke naar elisabethje te brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wou nog even iets on topic kwijt.
De argumentatie als zou peumens verkozen zijn is waar, maar niet de hele waarheid. Bij regeringsonderhandelingen komt eerst het programma Dan de verdeling van de postjes Dan geeft iedere partij invulling aan die postjes. Het wegstemmen van één van de aangeduide mandatarissen zet zo goed als zeker het hele onderhandelingsproces op nul. De meerderheid is bijna verplicht om iedere voorgestelde kandidaat goed te keuren. Tot zover het democratisch gehalte van dergelijke verkiezing. Als de NVA al niet doelbewust peumans daar neergepoot heeft om dergelijke incidenten uit te lokken, dan zijn ze toch licht over hun keuze gegaan. Wat heeft die man er in zijn functie nu al van gebakken? Een hoop discussie over hoe debateren uitgelokt, tn koste van het debat over belangrijke zaken. Zijn verhaal lijkt mij totaal ongeloofwaardig , aangezien nergens iemand concreet genoemd wordt aan het hof, met wie had hij afgesproken? Nu voelt niemand zich aangesproken, en reageert er ook niemand. Persoonlijk heb ik nog deze mogen gesproken met een medewerker op het paleis die mee instaat voor de catering. Met hem kan ik afspreken wat ik wil, als ik gevolg wil zien, zal ik wel met de juiste paleismedwerker moeten praten. Bovendien heeft het vlaams parlement zo goed als zeker een eigen protocol dienst, werd die bevraagd over of het gepast is , en hoe men een uitnodiging weigert, en of het wel protocolair toegelaten is om zich te laten vervangen zonder geldige reden. En dan de kers op de taart, de schuld leggen bij iemand die niet meer dan zijn job deed. Beginnen over politieke spelletjes die die ambtenaar zou spelen. Zonder enige vorm van bewijs. Het hele dossier is vaag, en lijkt zo wat een typische politiek vluchtroute, zoals we ze nog gezien hebben, in de aanval gaan om zijn eigen niet functioneren en onkunde te verdoezelen. Hopelijk komt hier nog een vervolg aan, zodat we weten wie wat aan wie gevraagd heeft, en wie er wat zou regelen. Ik heb de grootste twijfels, mede door de leugens uit het verleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door spherelike : 28 januari 2010 om 17:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() Ik wil het U wel zeggen: Het is dezelfde poppenkanst, maar met die nuance dat ze geschiedkundig iets betekent heeft voor de Nederlanden. Iets wat we niet echt kunnen zeggen van onze poppenkast. De waarheid heeft haar rechten.
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien omdat ook zij beseffen baat te hebben bij onze partij. Ze zullen daar wel zo hun redenen voor hebben, de kiezer heeft altijd gelijk weet je wel. Onze Vlaamsgezindheid is de betekenis van onze naam, dusja ze weten het wel het staat er immers in KOEIENLETTERS op. Kan er wel inkomen dat we misschien wat meer moeite mogen doen om Brussel richting Vlaanderen te bewegen.
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig, dat ik hierop totnogtoe geen reactie kreeg :
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() [quote=solidarnosc;4568956]
Citaat:
![]() |
![]() |
#238 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik persoonlijk heb daar weinig in te verliezen.
Wie er zeker verliest is uw geliefd vlaanderen en zijn bestuur. Het werd te kakken gezet voor het oog van de hele buitenlandse vertegenwoordiging. Moet ik nog geloven dat jullie het beste voor hebben met vlaanderen? |
![]() |
![]() |