![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 maart 2010 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Atheisten willen gelovigen niet de schuld geven van alles. Ik heb er begrip voor dat jij als gelovige geen eerlijke, rationele discussie kan voeren, maar zelfs voor een adept van het boek met o.a. de stenen tafels moet het concept "liegen" niet netjes zijn...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik neem hier geen genoegen mee.
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Dankzij de volksrepubliek China is het aantal Christenenen drastisch gedaald. De overgebleven Christenen worden verplicht om naar de vieringen te gaan van de staatskerk, die losjes op de Katholieke Kerk gebaseerd is. (Zie "Chinese Katholieke Patriottische Vereniging")
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu klappen we se
![]() Citaat:
![]() Maar wat is er mis met eens af en toe te egotrippen? Zelfstreling kan ook deugd doen he ![]() On Topic: Wel ik geloof wel in een zekere vorm van evolutie, (aanschouw het universum, perfect voorbeeld). Maar hoe kan ik creatie uitsluiten daar ik geschapen ben uit materie EN energie van het universum? Hoe kan ik zo'n paradox mooi te midden houden? Bekijk de honden eens, zoveel rassen, niet meer te tellen, ... toch allen afkomstig van één ras. Zijn die nieuwe rassen, kleine/grote dan geëvolueerden of een selectie van de mensheid? Waarom zou de natuur zo geen selectie houden en ook kruisingen verder brengen die dan "evolueren" tot iets nieuw. Tegenwoordig bekijk ik "creatie" en "evolutie" ruimer dan een vaste overtuiging aankan. HELP! lol
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De evolutie-theorie stelt dat alles kan. 't kan vriezen, 't kan dooien. Daarom net is het geen theorie. Er is niets dat de zogezegde theorie verklaart, want het omgekeerde zou ze net zo goed kunnen verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Materie is een vorm van energie en omgekeerd.
![]() |
#233 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ahja E=m he hehe
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#235 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al die andere dieren die dan zogezegd wel evolueerden, waarom waren die dan niet perfect aangepast? Waarom was er dan eigenlijk een mens nodig, als al die lagere diervormen toch al perfect geëvolueerd waren. Ik denk dat uw uitleg precies aantoont wat voor een onnozel zwakke hypothese heel dat Darwin-gedoe toch wel is. Je kan er alles mee verklaren en ook nog het tegendeel. Er zijn massas fossielen en sommige ervan zijn meer gelijkend dan andere. Maar geëvolueerd? Dat is in wezen nog nooit aangetoond. Integendeel, recente vondsten wijzen er steeds meer op dat fossielen die men ooit beschouwde als geëvolueerd uit andere, in werkelijkheid al veel vroeger in parallel bestonden. Vandaar dat ik het had over het opschuiven naar de 600 miljoen jaar grens (de cumbrische explosie weet je wel). Laatst gewijzigd door fonne : 4 maart 2010 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongeveer. c = 299 792 458 m/s
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Onnozel kiekens" misschien? Maar ja, ik wil de kiekens niet beledigen, die kunnen er ook niet aan doen dat ze niet tot atheisten zijn geëvolueerd. Maar geef mij nu eindelijk eens een verklaring voor het feit dat zowat de volledige evolutie zich in wezen afgespeeld heeft in enkele miljoenen jaren tijdens de "cumbrische explosie" 600 miljoen jaar geleden. En dat is iets dat door de recente inzichten in evo-devo ook wordt bevestigd! Alle basis-structuren zijn toen in DNA vastgelegd. |
|
![]() |
![]() |