![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of er zijn er uiteraard ook die zwijgen en overal ja op knikken om zich toch maar geen vijanden te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Euforie alom, Belgiië is gered. Alweer twee maten en gewichten, jouw handelsmerk. Voor de rest heb je alleen kinderen en Japanners (waar blijf je het halen?) met de vlaggetjes zien zwaaien, hetgeen onzin is. Wanneer één of andere koninklijke parasiet zich verwaardigt een bezoek te brengen aan Vlaanderen, worden kleine schoolkinderen verplicht om met tricoloortjes te zwaaien. In de Ronde gebeurt dat vrijwillig en heus niet alleen door kinderen en Japanners. Wat de kleuren van de Vlaamse vlag betreft kan ik kort zijn. Die bestaan alleen uit geel en zwart. Rood is één kleur te veel. Dergelijke vlaggen dienen alleen om gemeentehuizen en openbare Vlaamse gebouwen te versieren. Nog dit : je spreekt over een "twijfelachtig verleden" van Vlaanderen, waarmee je ongetwijfeld de collaboratie bedoelt. Alweer sla je de bal mis. Het gaat hier over een uitzonderlijke situatie. Gans de belgische geschiedenis, vanaf haar ontstaan tot heden, is méér dan twijfelachtig, om het zeer voorzichtig uit te drukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelden zo'n prachtige afgang gezien:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 april 2010 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Wat heeft Milaan-San Remo nu te maken met het 'communautaire'. Leg me dat eens omstandig uit.
Laatst gewijzigd door system : 6 april 2010 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt ge het nu eindelijk gesnopen? Het wordt anders wel tijd. Laatst gewijzigd door system : 6 april 2010 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het daarbij gaat om tafeltennisser Saive of Kim Clijsters maakt hun niet uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent werkelijk ontroerend met je beate adoratie van "Grote mooie Belgische vlaggen". Ik krijg zowaar de indruk dat het je een orgasme bezorgt.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 6 april 2010 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat wel degelijk in haast alle gevallen over de Vlaams Nationalischtische versie van de Vlaamse vlag. U gaat nu natuurlijk argumenteren dat de officiële door meer kleuren duurder is. Dat ontroerd mij mijn beste. U scoort daarmee natuurlijk punten, spijtig alleen in uw eigen kamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die reeds gedurende een goede tiental jaren, jaar in jaar uit, de tijd en het geld hebben om vanaf het begin van het wielerseizoen tot het einde, bij de grote klassiekers en in de verschillende rondes, de vendelzwaaier uit te hangen voor de nationale en internationale camera's, zijn gewoon fake. Dat zijn niet alleen zogzegde 'supporters'. Dat zijn politiek geëngageerden, die worden betaald om zoiets te doen. En de vraag luidt dan: door wie worden die betaald??? Laatst gewijzigd door system : 6 april 2010 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet blinken de Belgen daar ook erg in uit. En toch nada vlaggen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 april 2010 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als sport apolitiek moet zijn moeten uiteraard ook alle verwijzingen naar België verdwijnen. geen Belgische kleuren meer op vesten en toestanden, geen verwijzing meer naar hoeveel Belgen er aan de kop rijden, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw, u bent een oen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft wel degelijk met politiek te maken, men bevestigt immers de status quo en het heersende regime.
Uw poging om mij te beledigen is trouwens heel lachwekkend en zal eerder tot een ban van jou leiden dan dat die mij stoort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Wie iets kritisch durft zeggen over de flaminganten is meteen een slechte Vlaming en hun kortgeschoren reputatie indachtig van in de vorige eeuw, durven veel Vlamingen niet meer ingaan tegen de het eenheidsdenken: wie niet voor ons is, is tegen ons. Genuanceerd denken kennen die Vlamingen niet (meer). Hetzelfde bij de islam: velen zijn eerder islam-light en hebben niets tegen wat alchol en hier en daar een homo of een meisje zonder hoofddoek. Maar enkelen maken de anderen bang zodat de aanhangers van de islam-light hun gedacht niet meer durven zeggen. Ik zou nog eens De Blechtrommel moeten bekijken; maar ik geloof dat daarin een passage komt waarin de vader meestapt in een betoging pro-Hitler. Hij is daar helemaal niet zo blij mee; maar hij heeft te kennen dat hij geen andere keuze heeft, indien hij geen klop wil krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |