Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2010, 19:56   #221
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Grappig wel ..Maakt véél verschil voor de verdrevenen en uiteraard wordt dit eerst voorgelegd aan een comissie die beslist of het "militair verantwoord" is?

Spelen met woorden, ja dat kunnen ze goed. Ze oefenen dagelijks tegen een muur
Ah, de ware aard van uw ''antizionisme'' komt naar boven. En ik dacht dat dit de 21e eeuw was.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 19:59   #222
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Laag, Cdude. Zeer laag.
Gaan we alle gelovigen - wat ook hun gezindte is - misprijzen omdat ze de "tekens van hun geloof" (tja, hoe omschrijf je dat?) dragen?
Gaan de de boeddhistische monikken afzeiken? Geeft het dragen van een hoofddoek recht om de betrokkene af te tuigen? Mogen we christenen die een kruisje dragen bespuwen? En welke behandeling reserveren we voor de Amish? ineenrammen! die mogen toch niks terug doen!
Boeddisten geloven niet in sprookjes maar ja, ik "misprijs" iedere gelovige. Diegene die kwaad doen "in the name of" hebben daar een streepje voor.
De de sprong van misprijzen naar spuwen tot "ineenrammen" is geheel ter uwer verantwoording.

Mijn vraag blijft wel netjes genegeerd, merk ik.

Laatst gewijzigd door Cdude : 21 mei 2010 om 20:01.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 20:02   #223
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ah, de ware aard van uw ''antizionisme'' komt naar boven. En ik dacht dat dit de 21e eeuw was.
Rare reactie van iemand die een uitspraak van Richard Dawkins draagt
Oud 21 mei 2010, 20:09   #224
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rare reactie van iemand die een uitspraak van Richard Dawkins draagt
Waarom?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 22:14   #225
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je snapt er nog steeds niets van, of wil je het gewoon niet? Volgens mij ben je gewoon van slechte wil. Hoe denk jij over iemand die een villa koopt en aan het eind van de maand daardoor geen eten meer kan kopen? Ik hoor het graag.
Ik snap het best: u maakt een valse vergelijking. Het gaat namelijk niet om een villa noch om gebrek aan geld om eten te kopen. Het gaat om een publiek gebouw in functie van sport en lichamelijke ontwikkeling en de bouw daarvan valt onder 'herstel van infrastructuur', 'economisch initiatief' en 'stimuleren van economie en werkgelegenheid'. Bijzonder nobele doelstellingen.
Wat het eten betreft: het grootste probleem is niet geld maar de toevoer van eten en middelen, de blokkade, de vernietiging van de haven in aanbouw de vernietiging van andere infrastructuur en het landbouwareaal door Israël. Maar dat lijkt u niet te willen snappen.

Citaat:
Wat een hilarische vergelijking. Concertjes en kaartspelletjes in povere vorm staan niet op één lijn met resorts en zwembaden. Dat zou u als linkse toch moeten weten?
het gaat om 'entertainment' en 'escapisme' versus 'ellende'. Het entertainment was er in het getto ook, zoals dat er in Gaza is. Het bestaan van entertainment zegt niets over het bestaan van de ellende. Het een sluit het andere niet uit. Niet in het getto en niet in Gaza.

Citaat:
Ik zeg toch niet dat alles koek en ei is in Gaza?! Ik zeg dat een volk dat zwembaden bouwt en resorts aanlegt niet het recht heeft om te klagen over honger. Prioriteiten noemt men dat. Natuurlijk vind ik dat een volk recht heeft op amusement, maar zeuren over basisvoorzieningen omdat het amusement teveel kost, dat is niemand uit te leggen.
Bon, misschien eens het onderscheid maken tussen 'een volk', 'zwembaden' en 'resorts'. Ik las hier eerder dat het allemaal Hamas was dat die dingen aanlegde en dat het alleen bestemd was voor leden van Hamas. dat is dus alvast niet hetzelfde als 'het volk'.
Daar staat tegenover dat 'het volk' niet alleen brood wil, maar ook rozen. Wie in de ellende zit heeft niet alleen nood maar evengoed recht op ontspanning als jij en ik. Ik begrijp niet goed waarom jij de Palestijnen wil ontzeggen wat je jezelf zonder twijfel toeëigent. Als jij je mag ontspannen, waarom zou iemand anders dat niet mogen?
en als je hele economie door Israël in puin is geschoten, dan moet je die hele economie en infrastructuur herop bouwen. daar hoort vanalles bij, ondermeer cinema- en theaterzalen, zwembaden en sportterreinen, bibliotheken, tv-studio's. Niet alleen maakt dat allemaal deel uit van infrastructuur, het is ook economie, zorgt dus voor werkgelegenheid en dus inkomsten. Jij zou de Palestijnen natuurlijk liever een aalmoes geven dan een job. Dat kennen we. Maar aan een job (ja, ook in een zwembad, een cinemazaal, een resort, een luxehotel,...) hebben die mensen meer dan aan hulpgoederen van de VN. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

Citaat:
dat argument luidt dat een democratie geen zin heeft als het volk mensen verkiest die deze democratie afschaffen. Vanaf dat punt is er namelijk geen democratie meer. Dus ja, een volk dat welwetend antidemocraten verkiest, kiest tegen democratie en is er dus niet klaar voor.
Jammer dat de Palestijnen geen leiders hebben zoals u die hen kan uitleggen wat goed voor hen is en wat niet.

Goed dat er democraten bestaan zoals u die aan anderen gaan uitleggen dat ze niet klaar zijn voor de democratie zolang ze op de verkeerde stemmen.

Het succes van Hamas heeft veel minder met hun handvest dan met hun praktijk te maken. Met het feit dat ze niet gecorrumpeerd zijn, zoals met heel wat leden van Fatah wel het geval was/is. Of het feit dat ze niet de ene toegeving na de andere aan Israël doen waar Palestijnen uiteindelijk niets aan hebben, aan het feit dat ze niet aan het handje van de VS lopen die niet hun belangen maar die van Israël behartigen. Aan het feit dat ze - zoals Hezbollah in Libanon - scholen bouwen en hospitalen, zorgen voor politie op straat die gedisciplineerd is, zich houden aan hun woord en de daad bij dat woord voegen, niet laf zijn maar moedig. Daar ligt de basis van het succes.
Citaat:
Naar mijn weten was Duitsland niet keer op keer op keer bereid om te onderhandelen voor een vredige oplossing.
Neither is Israel... Je mag eens nakijken hoeveel resoluties ze straffeloos naast zich neergelegd hebben. Daaruit blijkt geen enkele bereidheid om te onderhandelen. U mag verder eens bekijken hoeveel grond ze sinds 1967 (en ik reken de oorlog er niet bij) ze ingepikt hebben en elke dag verder inpikken. Uit hun woorden blijkt iets heel anders dan uit hun daden.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 22:21   #226
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Ministe van de Agistatie - vermits uwe hoogheid aandringt op een reactie, toch even dit over uw anti-israelische joodsche helden.

Het is nl algemeen bekend dat bv Ilan Pappe zijn "ideologie" hoger acht dan de ware feiten, en hij heeft zelf toegegeven dat hij in al zijn weg-met-ons enthousiasme nogal wat foutjes heeft gemaakt. Laat dus maar, ik ben al overtuigd.
Bedankt in elk geval voor de info.

Uit Wiki:

best grappig toch?
Voorzekerst grappig. Om diverse redenen:

1) U gaat helemaal niet in op mijn post, net zoals ik van u verwacht had. U repliceert niet op mijn analyse en mijn stellingen. Omdat u dat niet kan, het zou in tegenspraak zijn met het verkondigen van uw propaganda en ingaan op stellingen van een opposant is in tegenspraak met de regels van de hasbara. I dare you.

2) U pikt uit het lijstje dat niet exhaustief is één naam omdat u weet dat er over hem en zijn werk een controverse bestaat. Over de anderen rept u geen woord.

3) Uit het feit dat academici onder elkaar discussiëren, concludeert u foutief dat de ene het bij het rechte eind heeft en de andere dus derhalve onzin verkoopt. U baseert zich daarvoor op een artikel uit wikipedia zonder de boeken van één van beiden te lezen.

4) Er zijn nogal wat academici die met elkaar in debat gaan om allerlei redenen. Methodologie is er een van. Maar ik vel mijn oordeel niet op basis van wat één of andere pipo op Wikipedia schrijft, zeker niet als er boven staat dat de inhoud van het artikel betwist wordt.

Ik lees de boeken waar het over gaat. Zoals die van Pappé en die van Morris (die in zijn boek overigens in grote lijnen hetzelfde zegt als Pappé maar dat weet u niet eens). Het staat nochtans (deels natuurlijk) in het propaganda-artikel van Joods Actueel waar uzelf naar verwijst:

Citaat:
Halverwege de jaren tachtig ging ik op zoek naar de oorzaak van het vluchtelingenprobleem. In 1988 publiceerde ik ‘The Birth of the Palestinian Refugee Problem (1947-1949)’. Mijn conclusie maakte vele Israëli’s boos en ondermijnde de zionistische geschiedschrijving. De meeste vluchtelingen zijn het product van de zionistische militaire actie en, in mindere mate, van de aansporingen of bevelen van Arabische leiders om te verhuizen. Israëls critici hebben zich vastgeklampt aan deze bevindingen, die de verantwoordelijkheid van Israël duidelijk in de verf stellen. Maar ze negeren wel het feit dat het vluchtelingenprobleem een rechtstreeks gevolg was van de oorlog die de Palestijnen, en in hun spoor de omliggende Arabische landen, begonnen waren.
Dat laatste is overigens betwistbaar aangezien het eigenlijk de eenzijdige uitroeping van de staat Israël is die aan de basis ligt van het probleem. de oorlog is daar een gevolg van.

5) U verwerpt bij voorbaat alle argumenten van mezelf, Pappé en alle anderen, op basis van één quote. Dat is een vervalsing van elke discussie en elke vorm van beschaafd debat. Niet dat ik van hasbara-adepten een beschaafd debat verwacht, het zou in tegenspraak zijn met hun taak.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 21 mei 2010 om 22:30.
Oud 21 mei 2010, 22:35   #227
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Voorzekerst grappig. Om diverse redenen:

1) U gaat helemaal niet in op mijn post, net zoals ik van u verwacht had. U repliceert niet op mijn analyse en mijn stellingen. Omdat u dat niet kan, het zou in tegenspraak zijn met het verkondigen van uw propaganda en ingaan op stellingen van een opposant is in tegenspraak met de regels van de hasbara. I dare you.

2) U pikt uit het lijstje dat niet exhaustief is één naam uit omdat u weet dat er over hem en zijn werk een controverse bestaat.

3) Uit het feit dat academici onder elkaar discussiëren, concludeert u foutief dat de ene het bij het rechte eind heeft en de andere dus derhalve onzin verkoopt. U baseert zich daarvoor op een artikel uit wikipedia zonder de boeken van één van beiden te lezen.

4) Er zijn nogal wat academici die met elkaar in debat gaan om allerlei redenen. Methodologie is er een van. Maar ik vel mijn oordeel niet op basis van wat één of andere pipo op Wikipedia schrijft, zeker niet als er boven staat dat de inhoud van het artikel betwist wordt.

Ik lees de boeken waar het over gaat. Zoals die van Pappé en die van Morris (die in zijn boek overigens in grote lijnen hetzelfde zegt als Pappé maar dat weet u niet eens).

5) U verwerpt bij voorbaat alle argumenten die ikzelf, Pappé en alle anderen die ik aangehaald heb op basis van één quote. Dat is een vervalsing van elke discussie en elke vorm van beschaafd debat. Niet dat ik van hasbara-adepten een beschaafd debat verwacht, het zou in tegenspraak zijn met hun taak.
Geachte Ministe,

iemand die :

1) voortdurend dezelfde mantra gebruikt met één woord zijnde 'hasbara' krijgt een hypnotiserend effect en is niet bepaald een toonbeeld van iemand die bereid is tot een open en oprechte discussie ondanks het gebruik van woorden als 'academici', 'boeken lezen', 'argumentatie', 'debat', 'methodologie',. Die woorden zijn slechts een vernisje, een dekmantel op een inspanning die veel meer wegheeft van manipulatie dan van een werkelijke discussie met VERSCHILLENDE partners;

2) van te voren volzit van zijn eigen verwachtingen en zoekt naar bevestiging van wat ie wil zien en niet verder zal kijken en last but not least

3) synagoges bekladt en dat politieke en gerechtvaardige acties noemt

heeft mij geen enkele les te spellen.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 22:54   #228
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Geachte Ministe,

iemand die :

1) voortdurend dezelfde mantra gebruikt met één woord zijnde 'hasbara'
Me dunkt dat mijn teksten meer zijn dan dat ene woord. Ik ben op dit forum één van de weinigen die systematisch feiten aanhaalt, uitgebreid argumenteert, citeert, dingen op zoekt, leest wat anderen suggereren en derhalve weet waarover hij het heeft.

dat reduceren tot 'mantra' is idioot en een vervalsing van de realiteit.

U hebt overigens zelf geschreven dat u hasbara niet als een scheldwoord beschouwt en dat het inderdaad is wat u doet. Dan staat het me toch vrij uw schrijfsels (die nooit op de kern van de zaak ingaan) te herkennen als hasbara.

Citaat:
2) van te voren volzit van zijn eigen verwachtingen en zoekt naar bevestiging van wat ie wil zien en niet verder zal kijken
Ik weet van sommige mensen wat ik kan verwachten. Zoals van u bijvoorbeeld. In plaats van in te gaan op mijn argumenten, doet u in deze post precies wat hasbara en uzelf typeert: u speelt op de man. U schrijft geen woord over mijn analyse, u gaat op geen enkel moment in op de feiten die ik geef, u gaat niet in discussie maar u probeert mij als gesprekspartner te bekladden, met holle frases als:

Citaat:
3) synagoges bekladt en dat politieke en gerechtvaardige acties noemt
Die actie bestond niet uit 'synagoges' bekladden maar uit het aanbrengen van politieke slogans op tientallen gebouwen en schuttingen in Antwerpen, waaronder welgeteld één synagoge. Daarop stond 'Israël moordt' en dat was correct.
De actie vond plaats kort voor de slachtpartij in Shabra an Shatila en was dus - alle verhoudingen in acht genomen - veeleer braaf dan wel schandalig.

Citaat:
heeft mij geen enkele les te spellen.
Ik probeer met u in discussie te gaan. dat heeft niets te maken met 'de les spellen' maar ik stel vast dat u niet voor discussie vatbaar bent, dat feiten u niet interesseren, dat u louter en eenzijdig een verhaal wil ophangen dat we hier al uit zoveel monden hebben mogen vernemen, zonder enige nuance, zonder enige afstand, zonder enige vorm van schaamte herhalen wat het IDF en de zionistische staat u voorkauwen.

U voert geen discussie en u gaat geen debat aan. U roddelt.

Oud 21 mei 2010, 23:09   #229
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Beste Ministe Ag,

Ik geef één ding toe: u komt als één van de enigen regelmatig met elementen/auteurs/standpunten aandraven en u bewaart een schappelijke spreektoon, dat geef ik u zeker mee.

Ik ben hier echter voor het uitwisselen van informatie, niet voor het zemelen over een woord, of eindeloze welles/nietes, daar heb ik amper de tijd voor. Ik lees al een tijdje mee en zie waar het helaas al te vaak toe leidt: tot nog méér welles/nietes, polarisatie, en het voeden van haat bij sommigen, en bij anderen zelfs tot een bepaalde vorm van 'stalking'. Sommigen zijn al jaren op dezelfde manier bezig blijkbaar!

Wanneer ik informatie vind dan kom ik die graag posten, en wanneer anderen iets substantieels te melden hebben dan lees ik dat.

Wat u debat noemt is echter niet mijn idee van debat. U gebruikt wel degelijk in uw vorige post 3 of 4 keer het woord hasbara en drukt me in een hoekje. Dat heet niet debatteren, maar domineren, zij het op een subtielere en beschaafdere manier dan sommige anderen.

Vandaar dat ik niet op uw uitnodiging tot 'woordenworstelingen' inga. Ik heb 3 jobs en nog een boel andere activiteiten.

Maar indien u iets van belang post, of iemand anders, dan zal ik dat met graagte lezen.

Hartelijk dank voor uw begrip.
Oud 21 mei 2010, 23:25   #230
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hartelijk dank voor uw begrip.
No sweat honey. Hahahahaha!

Oud 22 mei 2010, 00:14   #231
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb 3 jobs en nog een boel andere activiteiten.
Dan kwam IK niet op een(dit) forum

Laatst gewijzigd door Cdude : 22 mei 2010 om 00:15.
Oud 22 mei 2010, 10:27   #232
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dat ligt aan de achterlijkheid van die regimes en niet aan de Joden.
Wat een toeval toch dat ze dan télkens bij DIE regimes opduiken, en net DAARMEE in conflict vallen.
Nee, ze blijven natuurlijk volledig onschuldig en grootse slachtoffers.
Oud 22 mei 2010, 10:32   #233
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Met hier - nog voor Ministe van Agitator - het artikel over Ilan Pappe, waarin zijn fraude word blootgelegd:

http://joodsactueel.be/2009/05/05/de...an-ilan-pappe/
Ilan Pappé weet gewoon heel veel omdat hij er zelf vandaan komt
Pain in the ass als "natives" zich beginnen keren tegen de misdaden van hun land. Ge haalt het ook weer vanop een héél objectieve bron gij, "Joods actueel"
Oud 22 mei 2010, 10:36   #234
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Vandaar dat ik niet op uw uitnodiging tot 'woordenworstelingen' inga. Ik heb 3 jobs en nog een boel andere activiteiten.
Your life is so busy!
Kiest ge zelf hé, workaholic.
Oud 22 mei 2010, 11:03   #235
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan kwam IK niet op een(dit) forum
Moeilijk voor te stellen hé. Geen 3 fulltimes hoor. Maar... werken betekent voor mij niet 'uren kloppen' terwijl je zit te internetten.

tijd voor vermaak vind ik voldoende, maak je geen zorgen!
Oud 22 mei 2010, 11:05   #236
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Moeilijk voor te stellen hé. Geen 3 fulltimes hoor. Maar... werken betekent voor mij niet 'uren kloppen' terwijl je zit te internetten.

tijd voor vermaak vind ik voldoende, maak je geen zorgen!
"uren kloppen"?
LOL, nog nooit niet gehoord van scripting of unattended?
Oud 22 mei 2010, 11:20   #237
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
"uren kloppen"?
LOL, nog nooit niet gehoord van scripting of unattended?
Al gehoord van Brussel?

In Brussel is er een erg interessante 'actieve bevolking': 1 kwart van de Brusselse bevolking is allochtoon. 1 op 2 buitenlanders zijn werkloos. In totaal is 1/4 van Brusselse bevolking werkloos. En onder degenen die werken is 2/3 ambtenaar: Belgisch, Federaal, Vlaams, Waals, Europees of diplomatisch, tijdelijk, uitgezonden, ambtenaar.

Verder leeft de helft van de oude mensjes die hun hele leven hard gewerkt hebben onder de armoedegrens, maar dat is weer een ander probleem.

(Ik zag gisteren op de GuldenVlieslaan een arm oud mannetje met een gebroken been met zijn hondje op de trappen van de kerk zitten, en weggestuurd worden door een man met een bruine pij aan, een monnik of een pater of een.. kerkbedrijfsleider? Was dit slecht voor de PR van zijn firma? In elk geval brak het zien van dat voorval mijn hart.)

In België gingen verleden maand 748 bedrijven failliet.

En toch beweren de meeste Brusselaars NIETS van de crisis te merken. Rara waarom? Omdat zo'n groot percentage ambtenaar is, en ik heb er bij het Ministerie van Financien bij de inkombaile 8 zien zitten naar youtube filmpjes kijken.
Oud 22 mei 2010, 11:36   #238
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Al gehoord van Brussel?

In Brussel is er een erg interessante 'actieve bevolking': 1 kwart van de Brusselse bevolking is allochtoon. 1 op 2 buitenlanders zijn werkloos. In totaal is 1/4 van Brusselse bevolking werkloos. En onder degenen die werken is 2/3 ambtenaar: Belgisch, Federaal, Vlaams, Waals, Europees of diplomatisch, tijdelijk, uitgezonden, ambtenaar.

Verder leeft de helft van de oude mensjes die hun hele leven hard gewerkt hebben onder de armoedegrens, maar dat is weer een ander probleem.

(Ik zag gisteren op de GuldenVlieslaan een arm oud mannetje met een gebroken been met zijn hondje op de trappen van de kerk zitten, en weggestuurd worden door een man met een bruine pij aan, een monnik of een pater of een.. kerkbedrijfsleider? Was dit slecht voor de PR van zijn firma? In elk geval brak het zien van dat voorval mijn hart.)

In België gingen verleden maand 748 bedrijven failliet.

En toch beweren de meeste Brusselaars NIETS van de crisis te merken. Rara waarom? Omdat zo'n groot percentage ambtenaar is, en ik heb er bij het Ministerie van Financien bij de inkombaile 8 zien zitten naar youtube filmpjes kijken.
Ik begrijp uw zorgen, ik zie alleen de connectie niet met unattended installation over het netwerk en/of automatisch taken uitvoeren via scripting?

Oh ja, ik werk NIET (toch niet rechtstreeks) voor de overheid. Daar tellen diploma's en niet de praktijk dus mag ik het komen oplossen voor HUN "IT" department

Laatst gewijzigd door Cdude : 22 mei 2010 om 11:41.
Oud 22 mei 2010, 11:49   #239
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp uw zorgen, ik zie alleen de connectie niet met unattended installation over het netwerk en/of automatisch taken uitvoeren via scripting?

Oh ja, ik werk NIET (toch niet rechtstreeks) voor de overheid. Daar tellen diploma's en niet de praktijk dus mag ik het komen oplossen voor HUN "IT" department
Oh maar mijn klussen/jobs hebben menselijke interventie, expertise en aandacht nodig. Kan ik niet door een computer laten doen.

Misschien kan ik iets regelen zodat ik automatisch op politics kan posten terwijl ik afwezig ben - bedoel je zoiets,
Oud 22 mei 2010, 11:58   #240
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh maar mijn klussen/jobs hebben menselijke interventie, expertise en aandacht nodig. Kan ik niet door een computer laten doen.

Misschien kan ik iets regelen zodat ik automatisch op politics kan posten terwijl ik afwezig ben - bedoel je zoiets,
OOk mijn interventies hebben menselijke interventie, expertise en aandacht nodig, voor de analyse. Alleen installeer ik geen 20 PC 1 per 1

Wat jij wenst kan gerust per scriptje. Alleen gaat het geen reacties ter zake zijn mr dat merkt gn kat.

Laatst gewijzigd door Cdude : 22 mei 2010 om 11:59.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be