![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahum; jawel dus...zondagsrust was er voor mensen om toch naar de kerk te kunnen, het christendom heeft nu eenmaal culturele wortels in Vlaanderen en Nederland, dat is dus cultureel bepaald...net zoals nogal wat winkeltjes en Turken en Marokkanen op vrijdag dicht gaan, dan zitten die mensen in de moskee, cultuur dus...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komt idd van de zevende dag uit de bijbel en de rkk wou het volk kerkelijk houden door ze één dag een opeenvolging van verplichte religieuze diensten te laten doen... Ook vallen de meeste van onze feestdagen gelijk met kerkelijke feestdagen...maar omdat rustdagen en vakantie nu eenmaal aangenaam zijn voor iedereen, religieus of niet hebben we die na de ontkerkelijk lekker gehouden en zelfs uitgebreid naar de zaterdagrust toe.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in sprookjes en dring niemand iets op. Ik heb mijn ideeën en een ander heeft zijn ideeën. Wat ik echter belangrijk vindt is dat ik de denkwijze van een ander respecteer of ik nu pro of anti ben en dat men mijn denkwijze respecteert of ik nu een moslima, joodse, hindoe bent. Ik vind het werkelijk zielig dat ik hier niets anders lees dan : islam, marokkaan, maroef, turk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() omdat 1. het islamextremisme ook hier voelbaar wordt, om de haverklap dreigbrieven of dreigvideo's tegen ons recht op vrije meningsuiting..2. omdat veel allochtone jongeren zich laten beinvloeden door het extreme salafisme.. 3. omdat om de haverklap onlusten of criminaliteit wordt veroorzaakt door groepen jonge marokkanen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard het racisme van de mensen dat, op onverklaarbare wijze, vergroot. De problemen van de allochtonen zijn uitsluitend te wijden aan "onze", toch blijkbaar zéér geliefde, maatschappij. Stout zijn wij toch ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben uw land op vele vlakken alvast niet dankbaar, heeft niks met arrogantie te maken. Aan de kakelenden onder ons, vrouwenrechten zijn mensenrechten. Dat is mijn opinie. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 mei 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Religie = sprookje. Draai of keer hoe hoe je wil.
Ali baba en zijn rovers is alleen veel leuker. Er komen geen, door "god" verschoonde moorden en pedo's in. En vrouwen krijgen er ook niet de schuld van de geilheid der mannen. Cultuur zei je? Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Het één polariseert het ander natuurlijk, verhalen over overlast met allochtonen vergroten de weerzin tegen allochtonen in het algemeen...
Een streng efficient juridisch apparaat zou al veel oplossen, inclusief een strikter immigratiebeleid |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je gaat in Marokko een GOUDEN TOEKOMST tegemoet en het weer is er gagarandeerd beter. Wat houdt je tegen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Ik zie het anders, zoals ik al eens zei: je hebt je muilband verwijderd, nu die oogkleppen nog. Een beetje respect zou u sieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf citeerd u België in zijn geheel als u het heeft over aanvallen op uw godsdienst en discriminatie..dat is dan geen veralgemening ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 28 mei 2010 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou nooit in Marokko kunnen leven, paar weken verlof is genoeg voor mij. Ik blijf liever in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Juist ja, de nazi's was ik vergeten vermelden. Het zijn de marokkanen, turken, moslims, extremisten of nazi's geweest. Kom trouwens met iets beters aan, want aan die boerenuitspraken heeft niemand iets.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 mei 2010 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Er valt niet te ontkennen dat er een grote oververtegenwoordiging in de criminaliteitsstatistieken is van jonge Marokkanen...
Dat ontkennen of afwimpellen als racisme is het probleem verder laten groeien als een maatschappelijke kanker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt wel, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Votron (ex-Fortis) Omdat dit soort mensen nu eenmaal niet worden vervolgd. Ook worden belastingfraudeurs in Belgie niet vervolgd. Hoeveel zouden dat er zijn? Dat is een politieke keuze. De cijfers betekenen dus helemaal niets. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 mei 2010 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jouw, en dat van de meeste marok, blik op de wereld moet ook zéér verruimend zijn. Je ziet elk jaar Frankrijk en Spanje als je er door rijdt. Al eens een wereldkaart bekeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() Boerenuitspraken zijn gestoeld op praktijkervaringen net als de reacties hier op ervaringen met mocro's en zijn dus zéér geschikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 28 mei 2010 om 13:01. |
![]() |
![]() |