![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gezegd heeft VL niets te verliezen, als het BRU laat gaan, hoogstens wat CFK. |
|
![]() |
![]() |
#222 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het wordt gewoon een soort Gazastrook.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf echter al een maanden naar de gemeente over een deel van mijn straat dat als stort wordt gebruikt door onbekenden. Er liggen nu 13 vuilniszakken al drie weken, en het blijft zich opstapelen. Vuil trekt vuil aan, dus men gooit er vanalles bij. De gemeente doet: 1) Niks. Brussel wordt niet beheerd en mensen voelen het niet meer als hun huis maar als een kantoor/werkplek, door iemand anders te onderhouden. Totaal géén betrokkenheid. Zo heb ik een discussie geprobeerd met jonge en goed opgeleide Nieuwe Belgen over Democratie en Verkiezingen: ze stemden zonder interesse, PS/Spa vanwege de goeie stempelgeldcondities, maar zeiden verder zoiets als: "Het is HUN land, ze doen ermee wat ze willen". ZERO verantwoordelijkheid. Maar verder is het hier best goed wonen. Met een extra slotje op de deur. Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 19 juni 2010 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#227 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() OK. Ze hebben ons zo veel leugens wijsgemaakt om van ons goede Belgen te maken, daarna ook nog wel een paar leugentjes om van ons goede Vlamingen te maken; af en toe kwam of komt er zelfs een zuchtje verfrissende noorderwind deze kant op, maar daar beginnen er heel wat van te bibberen: ze doen maar hoor, met al hun nationaliteiten. Ik ben geen Nederlander of Fransman die de kans heeft gehad om patriot te worden of daar zin in heeft kunnen krijgen. Voor enige vorm van vaderlandsliefde ben ik niet meer te gebruiken. Aan mijn moedertaalliefde heb ik genoeg.
![]() |
![]() |
#228 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |