![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, je kan ook bij een Amerikaanse broker gaan. Ik betaal 1$ per transactie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zie jij dan een economische groei zitten als een groeiende afzet niet noodzakelijk is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Ha nee .. Obama heeft nochtans flink uitgehaald naar de banksector vermits ze dit jaar opnieuw bonussen hebben uitgekeerd.. als er één land is dat geen voorbeeld is is het wel USA, zowel sociaal als economisch gezien is het een ramp daar
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dexia, KBC en Fortis doen net hetzelfde ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die hebt ge niet vrij te kiezen, die wordt aangesteld door de ziekenkas
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dát kan je een nadeel noemen al is dat relatief bij een zelfde soort handeling. Als het gaat om bv gewonen aandelen en de zaak zakt wat dan zie ik een rood cijferke war ik me niet druk in zal maken en denk ik... 't komt wel weer goed. Doe dat factor zoveel en je moet al een verdomd coole kikker zijn om dan niet op het verkoopknopke te drukken uit vrees dat de zaak verder de dieperik ingaat. Maar in principe is het een zelfde probleem en van een zelfde relatieve grootteorde voor beide groepen. Als het gaat over andere instrumenten ( opties ed ) dan kan het wel even een kleine ramp betekenen Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf er tenminste eentje _waar ik wel totaal mis in kan zijn... zo'n goede kennis van de economie heb ik ook niet, eerlijk gezegd _ waar ik lange niet alleen in sta Dus onafgezien of we er nu in de praktijk uit zullen geraken of niet... toch nog even herhalen : Hoe zie jij die groei ? Uit wat kan een economische groei dan komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je het niet eens bent met de uitspraak van de adviserend geneesheer kan je beroep aantekenen bij de arbeidsrechtbank.
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Niet Die adviseurs roepen jou op om te controleren. Al wat je kan doen als zo'n adviseur je eraf gooit is dat voor de arbeidsrechtbank te trekken....en te hopen dat ge het wint Ondertussen lig je er wel af en zit ge zonder inkomen. Je moet je terug laten inschrijven bij de RVA maar die verwijzen je dan weer naar de ziekenkas |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als ik er een cijfer rood wordt op mijn scherm verkoop ik het zo snel mogelijk (stop loss @ 3% onder de entry). Als er een groen opkomt houd ik het in de hoop dat het groener wordt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.interactivebrokers.com/en/main.php Voor een overzichtje van de andere brokers: http://finviz.com/store/stock-brokers.ashx Laatst gewijzigd door Savatage : 25 juni 2010 om 13:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dat wist ik niet. Ik dacht dat de mening van 1 of 2 psychiaters/dokters volstond. Dit verandert echter niets aan mijn argument dat je met een (vermeende) depressie jezelf kan trakteren op levenslange uitkeringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister-President
|
![]() Schreef ik ergens dat ik dat goedkeur ?
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ons sociaal vangnet vangt iets teveel op ... maar een systeem zoals in de US laat ik ook liever links liggen, daar draait alles goed tot je pech hebt (verlies job, scheiding, ongeval, ...)
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige wat kan is melden dat je depressief bent. het is wél de adviserend geneesheer die bepaald of je kan werken, niet de persoon zelf. In de praktijk zal je je depressie in ieder geval moeten laten behandelen en zul je snel terug opgeroepen worden; zo er geen ernstige psychiatrische complicaties zijn zal je terug kunnen gaan werken met progressieve tewerkstelling. Sorry Savatage, maar aan de hand van je antwoorden is het wel duidelijk dat dit een heeeeel ver van je bed show is.
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier schrijf je dat als er één land is dat geen lessen heeft gehaald uit de financiële crisis het de USA wel is:
Veel Amerika-bashers menen precies dat de financiële crisis een Amerikaans verschijnsel was. De Boerenbond hier zat in dezelfde shit als Fannie en Freddie. |
![]() |
![]() |