![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je je IQ wou opkrikken naar ons niveau, ben je er niet in gelsaagd.
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je je IQ wou opkrikken naar ons niveau, ben je er niet in gelsaagd.
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er afdoen? Niks van. Moet er een B op de wagen hangen? Ik zou die er op hangen (maar niet over de VL of Leeuw), met nog een stukje papier niet verwijderd zodat ik een paar kilometer verder die er terug kan aftrekken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 2 juli 2010 om 08:07. |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Kijk, als Vlaanderen ooit een natie wordt dan spreek je sowieso over; Vlaamse mosselen, Vlaamse chocolade enz...want dan is er geen belgique meer, hopelijk. Ik spreek alleen over belgisch als het gaat om het leger, het koningshuis, de Rode Duivels, de belgische voetbalcompetitie...Voor het overige gebruik ik Vlaams...Vlaamse frieten, Vlaams bier, Vlaamse wielrenners, Vlaamse media... En ik plak geen symbool van een land op mijn wagen dat ik wil zien verdwijnen. Trouwens, by the way, in de Nieuw-Vlaams Magazine staat er een stukje over de VIVA...VIVA is een alternatieve voetbalbond voor landen die geen lid kunnen zijn van de FIFA....Zo speelde Padanië tegen Koerdistan...En we hopen spoedig dat ook Vlaanderen zijn eigen nationaal elftal heeft. Blijven jullie maar rustig voorthinken met België...geen probleem, ik ben democratisch... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Schepen
|
Hier rijden Marokkanen rond met een grote Marokkaanse vlag op hun Peugot, Italianen met de Italiaanse I op hun Fiat...En geen B. Dat vertikken ze...Die mensen hebben dan ook meer trots en lef in hun kleine teen dan de meeste Vlamingen in hun hele lijf.
"Oh, dat mag niet, dat is tegen de wet ! Dat is extremisme..." Tja, logisch dat Vlamingen altijd geknecht zijn geweest met zulk een slavenmentaliteit... |
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De meeste mensen kennen de VIVA , maar niet op de manier die jij zou willen. ![]() Maar een Vlaams voetbal elftal en een Vlaamse voetbalcompetitie zie ik wel volledig zitten.
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat we hier iemand een onoembaar groot forum geven over iets dat dit eigenlijk niet waard is.
|
|
|
#233 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1 vraag.
Hoe lang is het geleden dat jij een pamper droeg? Volgens mij kan dit niet veel langer dan een jaar of 5 geleden zijn.
|
|
|
#235 | |
|
Schepen
|
Citaat:
VIVA is een persiflage van FIFA... Een bond voor landen, regio's die niet mee mogen doen van de FIFA... Net zoals geen B op je wagen plakken, spreken over de VLAAMSE kust is een Vlaams voetbalteam een middel om een sterkere Vlaamse identiteit te creëren en dus de definitieve stap zetten richting totale ontvoogding. Haal de Vlaming uit dat belgisch Stockholmsyndroom...Laat hen zien dat een Vlaamse republiek geen utopie van mentaal gehandicapten is maar naderende werkelijkheid...Hoe sneller de Vlaming "ontbelgt" hoe sneller we een eigen natie zullen zijn...Want- om de woorden te gebruiken van de N-VA op hun verkiezingscongres- het is vijf voor twaalf. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Schepen
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht Ik ben Belg, ik kan daar ook niets aan doen. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Burger
|
Ik probeer steeds te praten over Vlaanderen wanneer ik in België ben. In het buitenland zal ik wel over Belgisch bier praten.
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|