![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
9/10 dat jij al lang werkloos bent ook.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het tegenovergestelde is een beetje raar vind je niet? Dommerik! En als compensatie zijn ze ontslagen wegens verzuim. Toch goed gecompenseerd nietwaar?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2010 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ezels starten draadjes over hoe ze deurwaarders buiten houden.
Waarschijnlijk te danken aan hun enorme inzet en loyaliteit aan hun bedrijf...als ze "dat" al ooit langer dan 14 dagen op proef hebben volgehouden tenminste ?
![]() |
#224 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Edit: laatste zin achteruit -> vooruit
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 29 augustus 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met venijn in de staart ja.
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
|
![]() De discussie gaat er geen stap op vooruit*
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is je enige tegenargument persoonlijk worden, 't zat er blijkbaar recht op
![]() Ben in ieder geval nog nooit ontslagen geweest. Einde project, en erna op naar iets beter. Maar 'k verdien met mijn parttime'ke allicht meer dan gij vroeger verdiende toen ge zo oud waard als mij. Moet ge die rondleiding nu nog hebben? Misschien leer je dan eens hoe je je personeel bij u kunt houden in plaats van iedere keer achter nieuw te moeten gaan zoeken (en er dan gene meer vinden dat voor u wil werken en failliet te moeten gaan)
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 29 augustus 2010 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hoeveel klappen we? Ik weet trouwens niet hoe oud jij bent?
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar postjes terug heb je ergens laten ontvallen dat je anders heel erg zuinig moet zijn met je oud 5hands autoke en zo. Of vergis ik me?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2010 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarnaast volg ik ook nog eens een opleiding op hogeschool-nivo voor een hoogtechnologisch knelpuntberoep, en hoop om ook in die sektor op freelance-basis mijn diensten te kunnen aanbieden. Zo snugger ben ik dus. In het verleden heb ik ook veel vrijwilligerswerk gedaan in verenigingen die ik nog zelf heb opgericht, die belastingen en BTW zoals een ander betalen, die nu suksesvol groot geworden zijn, en die door hun aktiviteiten werk aan veel bedrijven in de profitsektor bezorgen. Tegenwoordig zou men mij een "socialprofit manager" of "nonprofit manager" noemen. Het sukses van die verenigingen ligt onder andere in het feit dat ik de medewerkers van deze vereniging met respekt behandelde en er voor zorgde dat ze zich goed in deze verenigingen voelden. Ik denk dus dat ik ruimschoots mijn bijdrage heb geleverd aan de maatschappij, iets weet van organizeren, weet wat het is om zelfstandige te zijn, en dus recht van spreken heb. Jij vind misschien dat ik niet snugger ben, maar ik ben wel snugger genoeg om te weten dat mensen die je als stront behandeld niet gemotiveerd zijn om voor jou te werken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Nynorks
Het opgebouwde imperium en vermogen van onze mede forummer die het zo goed doet naar ze zegt. Citaat:
Deurwaarders aan de deur? En dat voor een "master"? 'k weet niet zulle.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 augustus 2010 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen nieuw project aanvragen op die plaats maar naar een volgend project gaan is niet bepaald ontslag krijgen.
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbije anderhalve maand heb ik trouwens overleefd op 550 euro inkomsten / maand. Dat is wat weinig, maar de nieuwe job komt eraan eh ![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snuggere.
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit geen milligram vriendelijkheid, menselijkheid, basisrespect in u. Dan word je natuurlijk als stront behandeld. Vraag het eens aan andere werkgevers (niet jouw vriendjes, die zijn vast net hetzelfde), maar zo werkgevers die hun personeel bij zich kunnen houden, die loyaal en gemotiveerd personeel hebben... Die worden niet als stront behandeld. Mensen die hun werkgever als stront behandelen zijn mensen die zo gauw mogelijk een nieuwe werkgever moeten zoeken die ze niet als stront hoeven te behandelen.
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voel je u nu goed genoeg? Of is het zo met zijn vlagen, gelijk een regenvlaag.
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb 38° koorts op dit moment.
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Nynorsk;4950006]Ik heb 38° koorts op dit moment.[/QUOTE
Ik hoor het al. Het zal rap weer ziekenkas worden zeker?