![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Staat Belgie aan de vooravond van haar einde? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
44 | 51,76% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
41 | 48,24% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Het land blijft nog lang bestaan, daar de Flamin te laf is om zichzelf te bevrijden.
|
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het nu gaat zal dit land vroeg of laat vanzelf ineenstorten, want het functioneert niet meer. Het zal dan wellicht eerder ondanks dan dankzij de Vlamingen zijn.
De enige vraag die ons moet bezig houden is wat daarna, want d�*t gaat pas een ramp worden.
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga overigens nee stemmen op de poll.
Zodat ik in het beste geval later kan zeggen 'dzu, ik was toch wel verkeerd zeker' ![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat het land moet blijven.
Ik vind het een schitterende mop. Keiveel regeringen. Prinsen die ejaculeren in spaghetti. Pedonetwerken door de elites heen. Walen in strikjes die stevig aan de macht zitten. Een meerderheid die gevangen wordt gehouden door een minderheid, en niet door militaire macht, maar door gewoon nee te zeggen. Het blijft een goede mop, een van de beste grappen in de geschiedenis. Ik vind dat het niet oud wordt. |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 2 september 2010 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alhoewel de Vlaming de roeper is naar meer autonomie, heeft die daar nooit iets efficients toe ondernomen het is echter de Waal die de boedelscheiding reeds voorbereid heeft en ook telkens de stappen naar autonomisering zet ... (Elektriciteit, Gas, Financiën ... Wallonie schoof reeds alle grote spelers naar Frankrijk) |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, niet slechter dan binnen Belgique blijven dus.
![]() |
#228 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet het niet.
|
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() "Meningnietes"?
![]() (Neologisme van het VPRO-duo Van Kooten & De Bie) |
![]() |
![]() |
#230 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jamaar we zijn al zo klein en we hebben toch choco en Kuifje.
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt spannend spektakel, en wij, les Flamands, spelen duidelijk de hoofdrol. Aan ons dus om te schitteren!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is de geest uit de fles, en om de geest terug in de fles te krijgen zal de meest zwarte magie niet volstaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs u speelt mee, tegen heug en meug. ![]()
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de machteloosheid van Belgie en haar vazallen die zopas gebleken is, de geest is uit de fles inderdaad.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Watte?? Lust je dat niet?
Ten eerste: het is niet mijn uitvinding maar die van de Radio Mille Collines-media. Ten tweede: wat verkies je? een état belgo-flamand of helemaal geen België?
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 september 2010 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Het Weverke' heeft met de hulp van zijn kiezers een tapijt geweven, de macht-geile Belgen zijn er op (moeten) gaan staan, en dan heeft 'het Weverke' eens goed aan dat tapijt getrokken, en nu liggen ze daar te spartelen, de pionnen van het laatste gewelddadig separatistisch project in het hart van West-Europa. Dat 'Weverke' is echt geen domme. Hij heeft het ver geschopt.
|
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou wel eens mogen, ja.
|
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() De Tijd is trouwens de enige krant die me zelden teleurstelt. Gewoon ook een sobere, maar evenwichtige krant. Zo hoort een krant te zijn.
Ik hou mijn hart vast voor NRC Handelsblad nu Peter Vandermeersch dat gaat runnen. Op de Nederlandse televisie had hij het al over hoe dat een 'kwaliteitskrant' best ook wel weetjes uit de televisiemedia zou mogen belichten...
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 september 2010 om 20:23. |
![]() |
![]() |
#240 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()