![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 30 september 2010 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Belgische soldaten werden ook opgesloten in Nederland tijdens WO I. In interneringskampen. Ook zij mochten deze kampen niet verlaten. Zoek het maar eens op, en dan kunt u zelf nagaan wie hier de 'leugenaar' is. ![]() Vluchtoord Nunspeet. ![]() Interneringskamp Zeist. Laatst gewijzigd door system : 30 september 2010 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toemaatje Dagindeling van het Belgenkamp (achter prikkeldraad) in Harderwijk: 5.30 uur: reveille (in de herfst en winter wat later) 6.00 uur: koffie-uitdeling 7.00 uur: eerste appèl 8.30 uur: appèl voor diverse werkzaamheden (o.a. aardappels schillen) 9.00 uur: ziekenrapport 10.00 uur: aanvoer van brandstof, brood en levensmiddelen 12.00 uur: soep eten 13.30 uur: aanvoer van vlees en aardappelen; aanvang van enkele kleinere werkzaamheden onder bewaking buiten het kampterrein 15.30 uur: aanvoer van brood 16.30 uur: tweede appèl; daarna middageten 21.00 uur: taptoe, sluiting van de kantines 21.30 uur: licht uit Er waren dus menige Belgen die dit dus zo 4 jaar hebben moeten volhouden. Laatst gewijzigd door system : 30 september 2010 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Keurige lintbebouwing voor jullie geregeld, is het wéér niet goed.
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 30 september 2010 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neutrale landen zoals Nederland destijds verplicht was om soldaten die over hun grenzen heen vluchten op te sluiten in interneringskampen.... Zoniet verliezen ze hun neutraliteit.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik hier bij mij thuis 'Belgen' zou moeten opvangen, zou ik ze ook niet zomaar vrij laten rondlopen, hoor.
Ik zou ze in 't washok aan de ketting leggen, en er een uur per dag in 't park mee gaan wandelen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef zelfs de links naar de NL-sites waar je de informatie vrijgegeven door de Nederlandse overheden kan vinden, en nog verkondigen ze hier dat het leugens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Volgens mij hebben jullie een spraakverwarring over hoeveel Belgen er in Holland, in Olland of in Nederland zijn opgevangen?
Anders ben ik het ook effe kwijt.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in een oorlog zoals die van 1914-1918 is het een lafheid om neutraal te blijven. Het inzetten van de 40.000 opgesloten militairen en de 300.000 Nederlandse militairen, had de ellende in Europa kunnen beperken in tijd en grote. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit terwijl de Nederlandse regering vanaf het uitbreken van de oorlog militairen en kampen inzette om geallieerde soldaten op te pakken en op te sluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij betalen heel veel aan Nederland zonder er iets voor terug te krijgen. En over Nederland en de Randstad vertel ik geen onzin. Alles wat ik vertel kan je gemakkelijk terug vinden. Maar ja, jullie lezen de links die jullie gegeven worden gewoon niet, want dan moeten jullie de waarheid onder ogen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is er racistisch aan? Er wordt terecht gewezen op de keer op keer tentoongespreide underdogmentaliteit die zo typisch is voor een behoorlijk deel van de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Staatssecretaris
|
![]() Klinkt zo raar uit de mond van iemand die in de 19de eeuw met zijn hersenen is blijven steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Staatssecretaris
|
![]() Welk Vlaams? Waarom pen je je berichten in het Nederlands neer op dit forum? Toch niet uit beleefdheid voor de Ollandse agressors onder ons?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
http://www.brabantsdagblad.nl/regios...uit-Olland.ece
![]() |