![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Even de situatie terugschetsen: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
kwestie van niveau kan dat toch wel tellen vind ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, daar springt onze Artisjok op met het volgende : Quote post 94 God (niet godin) wordt wel altijd voorgesteld als een (blanke) man.Unquote Ieder kind die de discussie heeft gevolgd, begrijpt uit uw opmerking : “dit geheel terzijde” dat u mij wilt terechtwijzen want de katholieken stellen God toch voor als een man. Ik leg uit in post 98 dat volgens de christelijke leer God een geest is en hoe de voorstelling van een oude man er gekomen is: Quote Dat beeld was dan gewoonlijk een oude man zwevend boven de wolken. Oud omdat dat vroeger bijna synoniem was van wijs, man omdat men toen mannen als krachtiger dan vrouwen beschouwde. En inderdaad blank. Logisch dat blanke mensen hun God als een blanke zien. De Germanen hadden ook blanke goden. De afgoden van de negers in Afrika waren niet blank. Allemaal heel eenvoudig te begrijpen behalve voor hen die echt de onderste steen boven willen halen om het christendom - als één van de pijlers van de Westerse cultuur - naar beneden te halen en te kleineren.Unquote Ik was zo naïef te geloven dat u dit zou begrijpen maar neen, hoor, u blijft maniakaal voorthameren op de oude man met de baard. Zie uw post 101. Ik doe weer de moeite om mijn catechismus boven te halen om aan te tonen dat u zich vergist (iets wat u nooit toegeeft natuurlijk, daarvoor bent u gewoon te klein) dat het beeld en de gelijkenis niet slaat op het lichaam maar op de ziel (ziel = geestelijk, God = geest). Zie post 111. Na enig aandringen van mijnentwege komt u dan toch met een antwoord op de proppen maar zegt erbij dat we terug on topic moeten. Kijk, als u nooit over die traditionele voorstelling van God was begonnen, waren we nooit off topic geraakt. Zo simpel is dat. Dus u bent er wel degelijk tussen gekomen want daar hadden Quasix en ik het toen niet over. Wat Filip Dewinter betreft, hoe moet ik nu weten of hij zich versproken heeft of het wel of niet meende. Ik ken die man niet, u misschien wel? Ik heb tweemaal mijn reactie gegeven op de inhoud van zijn opmerking en ik heb erbij gezegd dat het een kemel van hem is. Als politicus moet hij een beetje beter zijn woorden wikken en wegen, zo simpel is dat. Maar ja, hoeveel politici doen dat nog tegenwoordig? In ieder geval kan ik niet oordelen of hij dat allemaal in een opwelling of echt gemeend heeft gezegd. U weet duidelijk alles beter dus maak het zelf maar uit! En wat dat laatste betreft, kom zeg Artisjok, de manier waarop u soms over de Vlamingen spreekt, doet niet erg onder voor de puberale praat van Eberhard. Als u de man zelf niet wilde kleineren, dan toch zeker de mensen die het gebeuren een beetje trachten te relativeren (een 70-jarige die in een winkel rauw spek eet, dat vinden sommigen een normale diefstal ???) Als u niet wilt dat de mensen verkeerde conclusies trekken, toon dan een beetje – een heel klein beetje – respect voor uw eigen afstamming.
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als u ontevreden bent met de huidige gang van zaken (bvb met het integratiebeleid, met het binnenlandse beleid, met de huidige sociale zekerheid,...) en als u de ambitie hebt om daar ooit iets (zeer kleins) aan te doen, waarom neemt u de moeite dan niet om die gang van zaken te begrijpen? Mij komt uw amusement me over als een geweldige verspilling van tijd en energie, in de eerste plaats voor uzelf. Vereenzelvigt u zich dan zo graag met de karikatuur van de klagende maar nietsdoende Vlaam? Als u als werkloze al die jaren uzelf weet te redden, dan moet een zinvolle tijdsbesteding toch ook nog lukken.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 december 2010 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als werkloze doe ik heel veel vrijwilligerswerk, ik denk dat ik mij sociaal gezien veel meer inzet dan u, hooggeleerde heer!
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het gaat mij natuurlijk niet om de vraag of u meer of minder doet dan mij. Die vraag is irrelevant, aangezien u geen impact heeft op mijn prestaties. Het enige wat u zelf in de hand heeft is uw eigen bijdrage, en afgaande op uw posts lijkt enige optimalisering me zeker nog mogelijk. Misschien reken je jezelf te zeer weg en leidt dat tot een verzuring of een gebrek aan tijd en goesting om je met aangenamere dingen in te laten?
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() Dan blijft de vraag: vanwaar en vooral waarom de verzuring en de verbittering?
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trek je niet teveel van dat venijn van Andy aan, Marie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Derde keer goede keer. Citaat:
Ik ken FDW niet, maar ik ken wel wat van zijn uitspraken. Ik heb de beginselverklaring van het VB, de grondbeginselen van het VB en het 70-puntenplan van het VB gelezen; waaraan FDW meegeschreven heeft en waar hij achter staat. Het is duidelijk dat zijn uitspraak overeenkomt met zijn ideologie. Citaat:
Citaat:
Ik maakte je attent op de typische manier van reageren; wanneer het een blanke man van eigen volk betreft. Citaat:
Als mensen conclusies trekken op basis van wat ik werkelijk schrijf, ben ik meer dan tevreden. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik zei was zelfs enigzins ernstig gemeend. Artisjok vraagt op dit forum zo vaak naar antwoorden die ze al meerdere malen heeft gekregen, zo vaak naar uitleg die ze al meerdere malen heeft gekregen, en geeft regelmatig er blijk van een bericht niet te hebben begrepen. Nu kunnen daar twee oorzaken voor zijn: de eerste is kwade wil. Dan moet ik aannemen dat ze zich expres van de domme houdt. Maar niemand zet zichzelf expres voor schut. Dan blijft de tweede optie over: Ze begrijpt de antwoorden die ze krijgt niet zo goed omdat ze de taal niet goed beheerst. Aangezien ik altijd uitga van de goede wil van mensen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() @ Hertog
Ik ben tijden lang uitgegaan van de goede wil van bepaalde mensen en heb uiteindelijk tot mijn spijt moeten constateren dat die er bij sommige lieden gewoon niet is. Bij ideologische tegenstanders in de discussies kan ik dat nog wel een beetje billijken, maar als mensen uit het 'eigen' kamp er ook mee te maken krijgen zodra hun mening niet voor de volle 100% overeenkomt, weet ik genoeg. En dat laatste komt steeds vaker voor. Dat heeft u zelf ook gezien en aan den lijve ondervonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kreeg ik een uitleg? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=218 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....48#post5173548 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
U zegt dat mijn opvatting ook extreem karakter heeft. Daarop reageer ik, dat zelfs de speurders, die een miraculeuze misdaad aan het opsporen zijn, moeten zich kunnen inbeelden hoe dat er een bepaalde misdaad gepleegd zou kunnen zijn om de juiste pad te kunnen volgen. Als je je inbeeldt wat en hoe een misdaad gepleegd zou kunnen zijn, wil nog niet zeggen dat je de daders begrijpt, wel dat je "de mens" kent. En daarom zijn de speurders geen daders. Omdat een speurder capabel is om zich in te beelden wat een dader gedaan zou hebben en vooral hoe en waarom wil niet zeggen dat een speurder ook een dader is. Omdat ik mij kan inbeelden wat een extremist van een religieus boek kan leren en gevaar vormen voor de openbare orde en de nationale veiligheid, wil nog niet zeggen dat ik ook een extremist ben. Duidelijker? Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 december 2010 om 08:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wél anderen verwijten dat ze er geen waardige euh ... "discussie-ethiek''' op nahouden...? Trek dan zelf de conclusie. Of staat jouw torenhoog ego ietwat in de weg hiervoor? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 december 2010 om 08:53. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duidelijker? Neen, want je betoog steunt om te beginnen al op een verkeerde premisse.
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 december 2010 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld van een verschrikkelijke slachtoffer van demagogie voor zombie's? OK Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 december 2010 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
------------- Maar bon, zoals ik al eerder schreef, het zij zo. Ik ga er verder geen tijd of moeite meer aan besteden.
![]() |