![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vervelende van deze vergelijiking is echter dat dat de waarschijnlijkheid van een systematische massamoord impliceert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Woorden = meervoud = 'zulke' #spijkersoplaagwater
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 25 december 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
Gezien er maar 1 case is kunt ge er geen statistische waarschijnlijkheid aan koppelen. 'Mogelijkheid' is wel iets dat ge kunt zeggen, maar ik denk niet dat het zo ver gaat komen, tenzij er een volksmenner komt die politieke macht krijgt.
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch meen ik dat onze racistische en islamofobe vrienden een punt hebben in hun bezwaar tegen de diverse IIIe Rijk vegelijkingen. Gewoonweg omdat zij de wens tot systematisch uitroeing van een bepaalde bevolkingsgroep impliceren. En volgens mij gaat het vooral over het spectrum van immigratiebeperking tot aan gedwongen terugkeer van migranten. Dat is toch iets fundamenteel anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie bepaalde gelijkenissen daar en vind dat we geen twee keer in dezelfde val mogen lopen. Dat het niet zo'n vaart zal lopen denk ik ook niet, maar ik vrees dat we op het vlak van xenofobie niet veel geëvolueerd zijn in die pakweg 75 jaar.
![]() |
![]() |
#228 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem met Godwins is dan ook dat het tegelijkertijd andere valide argumenten verzwakt. Citaat:
Xenofobie is van alle tijden. Oude witte autochtonen worden snel een minderheid, maar de nieuwe generaties Nederlandstaligen zullen op hun beurt ook steeds xenofober worden tov 'anderen'. 'Allochtonen' in de Duitse rapscene roeren nu al de (Duitse) nationalistische trom al dan niet met behulp van ausgestiegene 'neo's' (Fler). In Nederland , Frankrijk en Roemenie zien we deze tendens ook. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, je begrijpt blijkbaar het verschil tussen asielzoekers, gelukszoekers en toeristen ook niet. Vandaar je "reactie" en de "reactie" van Bobke ( ![]() Trouwens, ik heb nooit gezegd dat België het meest racistische en fascistische land ter wereld is. Je bent constant aan 't "improviseren" en o.a. mijn woorden/posten aan je "belangen" aan 't aanpassen (=veranderen)... en niet jij alleen; er zijn veel slachtoffers van demagomanie of demagogitis (epidemie). Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 december 2010 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Staatssecretaris
|
![]() Begrijpen sommigen niet dat ze racisten zijn of doen ze alsof ze het niet begrijpen? Is het plezant om racist te zijn? Wat "verdien" je of waarom heb je het nodig?
- http://en.wikipedia.org/wiki/Auschwi...Final_Solution Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 december 2010 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() En zouden af en toe aangepast moeten worden als de situatie veranderd door de jaren heen. De wetten op immigratie en asiel bvb zouden ZEER DRINGEND veranderd moeten worden, niet enkel in België, maar in héél Europa !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen is racist en discrimineert. Het is onze natuur om zo te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |