![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Zijn gezicht zag er afschuwelijk uit toen ze hem aan het reanimeren waren, helemaak geel/purper en opgezwollen. Dat op zich wijst al op een inwendige bloeding.
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Minister-President
|
![]() op hln staat een filmpje van net na de valpartij. Zijn gezicht is even in beeld en hij is totaal niet te herkennen. Ik denk du sook dat hij op slag dood moet zijn geweest , of op zijn minst hersendood
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 9 mei 2011 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De check van de verzekering is al onderweg.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het degoutant te zien dat er toch steeds mensen zijn die kicken op het leed van anderen.
![]() Toen ik de krantenartikelen las waren daar ook van deze gruwelijke beelden bij, maar de lezers lieten algauw massaal hun afschuw daarvoor blijken: de redactie heeft veel negatieve kritiek gekregen omwille van deze beelden. Die beelden werden dan ook verwijderd. Ik merk ook een mentaliteitsverandering: de mensen lijken me minder en minder sensatiebelust op gruwelijke beelden, en dat is maar goed. En ik hoop dat de media hen daarin zal volgen en dus niet meer langer zal redeneren dat bloederige foto's van vreselijke taferelen gewenst worden en dus niet meer verkopen.
![]() |
#233 |
Minister
|
![]() Mensen willen die beelden niet zien uit sensatielust, maar uit ongeloof.
Als een naast familielid plots overlijdt, ga je dat ook niet meteen willen geloven tot je het lichaam zelf hebt gezien. En dat is zelfs een heel normale reactie, omschreven in vele psychologieboeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over een burgeroorlog in Afrika gaat bijvoorbeeld kunnen de beelden niet gruwelijk genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Afschuwelijk dit. RIP Wouter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister
|
![]() Ik heb al een koers meegereden. Als je niet te dicht op het wiel rijdt verlies je voeling met de zuigkracht van het peloton. Dat is gewoon blind vertrouwen hebben in de groep die voor je rijdt. En hopen dat je niet plots in een gevaarlijke put rijdt die je niet ziet aankomen. Maar een beleefd peloton waarschuwt wel tijdig voor obstakels op de weg. Armstrong kloeg daar ook eens over toen die nog reed. Het ligt meestal aan de lichting nieuwe jonge renners die zich niet aanpassen.
Maar ja...bocht te scherp genomen, met de pedaal een muurtje aangetikt, weggekatapulteert en slecht gevallen. Het kon even goed een paar schrammen zijn of een sleutelbeenbreuk. Dit was gewoon dikke pech hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |