Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 11 januari 2011, 15:58   #221
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Maar dan zijn er vele 'anti-politiekers' in dit land. En niet alleen de door u zo verfoeide 'Belgicisten'. Neem dat maar van me aan. Politici moeten hun geld waard zijn. Zoals topmanager Buysse van Bekaert deze morgen op de radio zei, is het ook een kwestie van democratie. De kiezers hebben bepaalde mensen hun vertrouwen gegeven door op hen te stemmen. Dat ze de dingen zouden oplossen. We bespeuren er maar bitter bitter weinig van.
Een oplossing voor La Wallonie staat immers haaks op een oplossing voor Vlaanderen. En langs beide kanten doen de politici waarvoor ze gekozen zijn. Dit is na meer dan 200 dagen wellicht het meest democratische verkiezingsresultaat ooit in dit land.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:01   #222
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U moet niet zo denigrerend doen over Buysse. Bekaert-België stelt zo'n 2.700 mensen tewerk. En als u de toeleveringsbedrijven erbij telt, moogt u dat cijfers gerust x5 vermenigvuldigen. En dan spreek ik nog niet over Bekaert-international, die vele 10.000 mensen tewerk stelt.
Al heeft de aap een gouden ring...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:01   #223
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Een oplossing voor La Wallonie staat immers haaks op een oplossing voor Vlaanderen. En langs beide kanten doen de politici waarvoor ze gekozen zijn. Dit is na meer dan 200 dagen wellicht het meest democratische verkiezingsresultaat ooit in dit land.
Als u nu denkt dat al de kiezers die op de NVA gekozen hebben Vlaams-nationalisten zijn, dan bent u goed abuis. De kiezers dachten dat Dewever en zijn kornuiten het probleem eens vlug gingen oplossen. En daarom hebben ze in Vlaanderen op hem gestemd (let wel: meer dan 70% heeft dus niet op hem gestemd...) Maar Olijke Bart lost dus niets op. Nu niet en in de toekomst niet. Integendeel, hij en di Rupo sleuren ons de financiêle dieperik in.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:03.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:06   #224
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als u nu denkt dat al de kiezers die op de NVA gekozen hebben Vlaams-nationalisten zijn, dan bent u goed abuis. De kiezers dachten dat Dewever en zijn kornuiten het probleem eens vlug gingen oplossen. Maar Olijke Bart lost dus niets op. Nu niet en in de toekomst niet.
Ik beweer helemaal niet dat dat allemaal Vlaams-Nationalisten zijn. Ik beweer wel dat de overgrote meerderheid onder hen een duidelijke pro-vlaamse koers verwachtten zonder vertegenwoordigers die de broek te laten zakken. En dus doet BDW wat van hem verwacht werd.
Distel is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:06   #225
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want u geeft tocn zo rare antwoorden.
Inderdaad: om mijn antwoorden te begrijpen, is een minimale intelligentie vereist.
(nvdr: minimaal, in de zin van, nog niet ontdekt bij amoeben, mossels of weekdieren)
Oud 11 januari 2011, 16:10   #226
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Inderdaad: om mijn antwoorden te begrijpen, is een minimale intelligentie vereist.
(nvdr: minimaal, in de zin van, nog niet ontdekt bij amoeben, mossels of weekdieren)
Zou het kunnen zijn dat u uw pijptabak versnijdt met wat anders? En dat daarom uw antwoorden zo bizar en vreemdsoortig zijn?
Pas op, het is maar een vraag.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:11.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:12   #227
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik beweer helemaal niet dat dat allemaal Vlaams-Nationalisten zijn. Ik beweer wel dat de overgrote meerderheid onder hen een duidelijke pro-vlaamse koers verwachtten zonder vertegenwoordigers die de broek te laten zakken. En dus doet BDW wat van hem verwacht werd.
Behalve de Olijke uithangen in Tv-kwisjes, doet hij niet zo bijster veel voor het ogenblik. Dat lijkt me een juistere inschatting.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:14.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:27   #228
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik zeg Daerden te kennen en de man is een warme integere "professor" die af en toe wel eens een glaasje teveel drinkt. Hij staat dicht bij de mensen...
Dat hij dicht bij de mensen staat, moet ook wel.
Ze moeten hem regelmatig opvangen vrees ik, en daarna een taxi bellen.
De gemuilkorfde is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:29   #229
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De man is verkozen en wordt gedragen door zijn kiezers.
Hij wordt inderdaad regelmatig gedragen door zijn kiezers.
Ze pakken dan zijn autosleuteles en bellen een taxi.
Gewoon zeggen dat het voor papa is, en de chauffeur weet genoeg.
Oud 11 januari 2011, 16:30   #230
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Zou het kunnen zijn dat u uw pijptabak versnijdt met wat anders? En dat daarom uw antwoorden zo bizar en vreemdsoortig zijn?
Zou het kunnen dat u onderweg iets bent verloren dat in de volksmond "een vijs" wordt genoemd? Of bent u gewoonweg van nature lomp en boertig?
Oud 11 januari 2011, 16:31   #231
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Van Aelst kwam me over als een extreem Vlaams-nationaalnikse bullebak. Te verwaarlozen die man.

System leeft duidelijk in een andere wereld.
Oud 11 januari 2011, 16:32   #232
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Zou het kunnen dat u onderweg iets bent verloren dat in de volksmond "een vijs" wordt genoemd? Of bent u gewoonweg van nature lomp en boertig?
Antwoord u eerst maar eens op mijn vraag. Voor zover u daar nog toe in staat bent natuurlijk. Maar neem gerust uw tijd.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:32.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:33   #233
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Behalve de Olijke uithangen in Tv-kwisjes, doet hij niet zo bijster veel voor het ogenblik. Dat lijkt me een juistere inschatting.
Heb jij dan inzage in zijn agenda? Dan mag je die hier gerust even plaatsen. Tot dan moet ik besluiten dat je aan het bullshitten bent.
Distel is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:35   #234
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Antwoord u eerst maar eens op mijn vraag. Voor zover u daar nog toe in staat bent natuurlijk. Maar neem gerust uw tijd.
Kleuter.
Oud 11 januari 2011, 16:39   #235
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb jij dan inzage in zijn agenda? Dan mag je die hier gerust even plaatsen. Tot dan moet ik besluiten dat je aan het bullshitten bent.
Ik stel gewoon vast de de man in meer dan 210 dagen maar weinig gepresteerd heeft. Tenminste, ik zie daar toch niets van. En nu wilt de NVA alweer terug beginnen op basis van de nota Dewever terwijl VDL zich de naad uit de broek heeft gewerkt gedurende twee maanden om een fatsoenlijk stuk te produceren.

En dus zeg ik en blijf ik zeggen: De Wever en zijn NVA, willen geen oplossing, hebben dat nooit gewild en zullen dit nooit willen!

Ik heb u ook al uitgelegd waarom ze dat niet willen. Moest er een akkoord komen dan verliezen ze een pak stemmen omdat er altijd een deel zal zijn van hun achterban die het akkoord niet verregaand genoeg zullen vinden. Bovendien wil De Wever zeker geen deel uitmaken van een federale regering en zich alzo inschrijven in de Belgische logica.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:40.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:42   #236
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik stel gewoon vast de de man in meer dan 210 dagen maar weinig gepresteerd heeft. Tenminste, ik zie daar toch niets van. En nu wilt de NVA alweer terug beginnen op basis van de nota Dewever terwijl VDL zich de naad uit zijn broek heeft gewerkt gedurende twee maanden om een fatsoenlijk stuk te produceren.

En dus zeg ik en blijf ik zeggen: De Wever en zijn NVA, willen geen oplossing, hebben dat nooit gewild en zullen dit nooit willen!

Ik heb u ook al uitgelegd waarom ze dat niet willen. Moest er een akkoord komen dan verliezen ze een pak stemmen omdat er altijd een deel zal zijn van hun achterban die het akkoord niet verregaand genoeg zullen vinden. Bovendien wil De Wever zeker geen deel uitmaken van een federale regering en zich alzo inschrijven in de Belgische logica.
Dewever heeft gedaan wat hij beloofd had. Er is dus een resultaat. Een goed resultaat zelfs. Dat jij de mentale klik niet kan maken dat geen akkoord soms ook een resultaat kan zijn, is niet mijn probleem.
Distel is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:43   #237
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Dewever heeft gedaan wat hij beloofd had. Er is dus een resultaat. Een goed resultaat zelfs. Dat jij de mentale klik niet kan maken dat geen akkoord soms ook een resultaat kan zijn, is niet mijn probleem.
Een goed resultaat? Er is gewoon geen resultaat.

Laatst gewijzigd door system : 11 januari 2011 om 16:43.
system is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:45   #238
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Van iemand die het steeds heeft over Olijke Bart of Stijve Geert...

Hoe laag kan je vallen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:47   #239
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Een goed resultaat? Er is gewoon geen resultaat.
Je snapt het ECHT niet, he. Er is geen resultaat mogelijk binnen de huidige belgique context.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 11 januari 2011, 16:50   #240
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Van iemand die het steeds heeft over Olijke Bart of Stijve Geert...
Hoe laag kan je vallen?
Excuseer, Intrieste Geert.
system is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be