![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet ik me voorstellen bij respect voor de gelovige als individu? Dit wil ik nu toch wel graag eens toegelicht zien! In Egypte en Tunesie staan mensen tegenover een dictatuur die door hun eigen leiders in stand werd gehouden en terecht worden zij ter verantwoording geroepen,mocht het Westen wel ingrijpen zou je roepen" die kapitalisten bemoeien zich overal mee" wat daar gaande is ligt aan het gevoerde bewind, niet aan het Westen! We zijn Big Brother niet, niet alles is onze verantwoording en al zeker niet de regimes die schaamteloos hun eigen bevolking uitbuiten. We kunnen enkel oppositie steunen, en dankzij internet ( nou niet direct een uitvinding van moslims!) breidt het verzet zich uit en schreeuwen mensen om vrijheid! Laatst gewijzigd door alice : 30 januari 2011 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In welke graad van ontwikkeling beschouw jij muzelmensen? Blijkbaar hebben ze geen enkele eigen wil nog eigen verantwoordelijkheid, kunnen ze niet zelf nadenken, laat staan zelf beslissingen nemen. Voor zichzelf zorgen kunnen ze zo te zien ook niet want al zitten ze met hun kont op de olie, in de helft van die landen halen het niveau van ontwikkelingsland zelfs niet. Kortom: denk je dat mijn kat meer inzicht heeft of denk je dat ze zelf in staat zijn om iets te doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet zeer goed dat onderwijs voor meisjes in Afghanistan verboden was. Maar je moet niet doen alsof er inkel in moslim-landen ongeletterdheid bestaat. Er zijn ook niet-moslimlanden met een veel te hoog analfabetisme! Krijg ik nu een antwoord op mijn vragen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nieuwsgierig of dat geld even gemakkelijk zal geblokkeerd worden als het geld van wikileaks en als het geld van vermeende terroristische organisaties. Ik denk dat we op zijn minst een beetje medeplichtig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat zo ? Wel wel.... . Het verspreiden van chaos, angst en dood is de enige grote verwezenlijking van hun militaire avontuurtjes, kijk naar de activiteiten in het Midden-Oosten, Irak, of ex-Joegoslavië in de jaren 1990, Deze werden/worden uitgevoerd voor de imperialistische belangen, maar ze verkleden die als vredesmissies, de strijd naar democratie(uitbuiting) , of de 'war on terror' met als gevolg het afslachten en het lijden van de bevolking. Ondertussen zijn er ongeveer 50.000 kinderen die werken in de straten van Kabul, het schoonmaken van auto's, schoenen poetsen enz.... en nog steeds lijden ze honger, ziekte, geweld en slavernij. De moedersterfte in Afghanistan is de tweede hoogste in de wereld, 75% van de pasgeborenen sterven door gebrek aan voedsel, warmte en zorg. Een zwangere vrouw heeft 1 op 8 de kans om te sterven, en de helft van hen zijn jonger dan 16 jaar. to .Dit zeggen ze niet in onze pers, die confronteerd ons niet met de toestanden van deze vrouwen onder het goedkeurend oog van het westen, net als de kritiek op de corruptie van Karzai en zijn regime door Gordon Brown, Obama en co kortom het westen gesteund ..... Wil je nog meer weten ???.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kreeg antwoord op uw vraag, ongeletterheid komt hier amper voor in tegenstelling tot moslimlanden, u bent weer wollig aan het kleppen,het is niet omdat ergens anders een probleem ook bestaat dat je kunt ontkennen dat dit veelvuldig voorkomt in moslimlanden; dus waar uw " vraag" nu op slaat is totaal onduidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De problemen in Kabul, Aghanistan zijn het gevolg van het eigen beleid, waar een kleine elite de meerderheid uitbuit en niet investeert in basisvoorzieningen voor iedereen,daartegen komt de meerderheid nu in opstand, niet tegen het Westen; maar tegen eigen regime. En mogen we dan nu eens eindelijk antwoord verwachten op eerder gestelde vragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Krijg ik nu antwoord op mijn vragen? Als jij een mening durft te hebben en die ook nog durft te uiten, waarom antwoord je niet op wat ik vraag? Ik herhaal even mijn vragen : Ze zijn veel beter af dan wie? Dan de ongeletterden in niet-moslimlanden? (waarbij ze = de ongeletterden in moslimlanden) Als sommigen hier op dit forum stellen dat "alle moslims moeten gedeporteerd worden.", met wat heeft dat dan wel een bal te maken? In welke zin is "alle moslims moeten gedeporteerd worden" kritiek? Ik praat zo geen ideologie goed. Hoe kan jij in vredesnaam keer op keer zo'n leugens vertellen? Ik heb het je al eerder gezegd. Als jij wil discussiëren met iemand die zo'n ideologie goedpraat; maak een dubbelnick aan en discussieer met je eigen. Maar stop met je leugens! Kan je uitleggen hoe je tot deze vaststelling komt? waarbij deze vaststelling = "In feite doet u aan een nieuwe vorm van fascisme, " http://forum.politics.be/showthread....75#post5263275 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel jij nou maar eens rustig waarvoor jij denkt dat die 'hoofddoek' staat...en wèlke voeling jij er mee hebt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht hier ook op en van Wisord hoe je over religie moet praten met respect voor individuele gelovigen, hoe je islam moet combineren met verlichtingsdenken, en van Ho wanneer je als vrouw als hoer gekleed gaat, allemaal statements waar helemaal geen toelichting bij komt, daarom noem ik dit ook de wollige kleppersclub! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat dit een vraag is voor deze draad. http://forum.politics.be/showthread.php?t=149796 Deze draad gaat over islamofobie. Wat ik liever moslimhaat noem, of religisme naar analogie van racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een probleem met de mensenoffers van Quetzalquepople? religisme! aztekenhaat! leuk! gaat goed. probleem met hindoeisme? Religisme! Indierhaat! allez, hindoehaat kannibalisme! probleem met kannibalisme? Religisme! Fiji-haat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK ben duidelijk geweest, mensen deporteren omwille van geloof is fout, punt. Kent u buiten Afghanistan andere landen waar om geloofsredenen vrouwen onderwijs wordt ontzegd? Dus lijkt me duidelijk dat wie analfabeet is buiten moslimlanden grotere kans heeft toch onderwijs te krijgen, wanneer de algemene welvaart stijgt zullen kansen van vrouwen toenemen, er is namelijk geen herenclub die denkt dat Allah bedoeld heeft dat vrouwen geen recht op onderwijs hebben. Het antwoord is dus JA, buiten moslimlanden zijn analfabeten beter af, omdat de drempels kunnen overwonnen worden wat bij religieus fanatisme niet vanzelfsprekend is. En nu verwacht ik antwoord van jou op een vraag die in verschillende discussies door meerdere forummers is gesteld; waar staat volgens jou de hoofddoek voor, waarom wordt ze gedragen? |
|
![]() |
![]() |