Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2011, 06:47   #221
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Leg me maar eens uit wat daar mis mee is, veel mensen die kanker hebben, of gehad hebben of iemand in hun famillie die met die ziekte geconfronteerd is zullen zeker willen lezen hoe ze daar mee om is gegaan.
Leg me eerst eens uit waar ik vertel dat daar iets mis mee is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dat is allemaal naast de kwestie. Morel heeft moedig gevochten. Net zoals veel andere terminale moeders met kinderen vechten of vochten tegen deze ziekte. Alleen komen die nooit in de kranten. Morel werd een hype en een media-ster omdat ze de publiciteit zocht, die ook kreeg omdat ze bekend was . En dus voor de kranten een goed verhaal was. Een verhaal dat de oplagen deed stijgen. Zo zit het in mekaar.
Daarom in de volgende "Dag Allemaal" een special over Marie-Roos Morel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch wel vreemd dat dit blijkbaar een probleem is voor u, want waarom maakt u die opmerking?
Leg me maar eens uit!
Toch wel een vreemde gevolgtrekking?
Leg die maar eens uit!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 01:01   #222
WHUBUK
Vreemdeling

WHUBUK's schermafbeelding

Standaard Sharia4Westhoek

Als maker van dit filmpje, de parodie van Gerrit Callewaert uit het legendarisch In De Gloria, wil ik even reageren.

Vooreerst, dit is het enige filmpje dat ik gepost heb. Van andere fimpjes heb ik geen weet. Het idee is spontaan onstaan, wat ik wel meermaals voorheb. Ik zag het originele filmpje en was van m'n melk geslagen. Ik ben dan vlug andere melk gaan halen en toen gebeurde het. Ik ben een wandelende mediatheek wat betreft woestijnvis dus dit deed me onmiddellijk denken aan Gerrit Callewaert.

Ik ben geen Vlaams Belanger, nog Groener, nog CD&V'r... Ik heb al op elke partij gestemd, echter nog nooit op VB, gewoon omdat ik niet extreem wil stemmen. Mijn grootmoeder zei altijd: TE is nooit goed. Ze heeft gelijk. Enkel mijn grootvader zaliger, die vond dan weer dat hij te weinig kreeg... dit terzijde

Verder spreekt het filmpje voor zich. Relativeer en lach

p.s.: Moesten jullie twijfelen over m'n echtheid ( iedereen kan zeggen dat hij het gemaakt heeft ) zeg dan maar in wat ik m'n achtergrond op Youtube moet veranderen. Stel maar iets voor en ik bewijs het je.
Profiel:
http://www.youtube.com/user/WHUBUK?feature=mhum

en nogmaals het filmpje voor wie niet onmiddellijk mee is...
http://www.youtube.com/watch?v=PTu_BIP4u4M
WHUBUK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 14:29   #223
Qab
Provinciaal Gedeputeerde

Qab's schermafbeelding

Standaard

Ex-moslims groeperen zich met de oprichting van de "Beweging van Belgische ex-moslims"

(13/02/2011) Vandaag, vrijdag 11 Februari 2011 zijn we officieel met onze "Beweging van Belgische ex-moslims" van start gegaan. Doelstelling van onze beweging is om een aanspreekpunt én steunpunt te zijn voor alle Belgische ex-moslims. Zoals bekend voorziet de Islam, volgens alle belangrijke scholen van het islamitisch recht, de doodstraf voor afvalligheid. Daardoor staan afvalligen onder hoge druk, zowel in islamitische als in niet-islamitische landen met een belangrijke aanwezigheid van moslims. Wij vragen van de overheid dat zij de vrijheid van godsdienst garandeert inclusief de vrijheid en veiligheid van moslims om afstand te doen van de Islam. In dit verband vragen wij concreet om een aanspreekpunt bij de Belgische Staatsveiligheid.

Lees verder ...

Woord houden !
Qab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 14:31   #224
Qab
Provinciaal Gedeputeerde

Qab's schermafbeelding

Standaard

Belga
vr 11/02/2011 - 09:36
De Franse president Nicolas Sarkozy heeft het multiculturalisme in Europa "een mislukking" genoemd. Eerder lieten de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Britse premier David Cameron zich al in gelijkaardige zin uit.

"We zijn te veel bezig geweest met de identiteit van de persoon die aankwam en te weinig met de identiteit van het land dat die persoon ontving", zei de Franse president tijdens "Paroles de Français", een televisie-uitzending op TF1 (foto). "We willen geen samenleving waar verschillende gemeenschappen naast elkaar bestaan. Wie naar Frankrijk komt, aanvaardt te versmelten in een enkele gemeenschap, de nationale gemeenschap. Als je dat niet aanvaardt, dan moet je niet naar Frankrijk komen", aldus Sarkozy.

De Duitse bondskanselier Merkel zei midden oktober dat de multiculturele samenleving in Duitsland is mislukt. Het credo Multikulti -"We leven nu naast elkaar en we zijn er blij om" - is helemaal mislukt, luidde het. En enkele dagen geleden verklaarde de Britse premier Cameron dat de doctrine van de multiculturele samenleving, "die verschillende culturen aanmoedigt om naast elkaar te leven", gefaald heeft.

Woord houden !
Oud 15 februari 2011, 14:31   #225
Qab
Provinciaal Gedeputeerde

Qab's schermafbeelding

Standaard

Woord houden !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be