![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Burger
|
![]() Waar ik woon heb je veel (goed geïntegreerde) moslims die juist naar het westen zijn gekomen om te ontsnappen aan het islamisme.
Door het islamisme, wat zich manifesteert in de radicale islam, in het westen toe te laten, steek je feitelijk een dolk in de rug van deze moslims. Bedenk dat het toegenomen islamisme allereerst de islamitische gemeenschap treft. Nee zeggen tegen de radicale islam in het westen is dus heel sociaal en eigenlijk zelfs een plicht om hen te beschermen die je bescherming hebt beloofd.
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar geef ik u gelijk, zelfs de meeste moslims zullen u daar in volgen. Verbied die SHARIA en al die andere extreem rechtse brol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
Woorden die de waarheid bevatten zijn zelden aangenaam (Japanse spreuk) Laatst gewijzigd door StevO : 21 februari 2011 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() In welk opzicht is halal slecht voor u? Voor mij persoonlijk zou ik enkel het onverdoofd slachten aanpakken en niet zo zeer heel het halal gebeuren hekelen, daar andere religie's en veebedrijven evengoed geen rekening houden met het dierenwelzijn.
Laatst gewijzigd door Wisord : 21 februari 2011 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Overigens krijgen de runderen, schapen, geiten, kippen, etc die halal geslacht gaan worden geen speciale behandeling tijdens het leven, maar komen ook gewoon uit de bio-industrie. Ik ben overigens tegen de rituele slacht en dat houdt ook in tegen de Joodse rituele slacht. Ik ben het helemaal met je eens dat er nog veel moet gebeuren op het gebied van dierenwelzijn. De PVV heeft een verzoek gedaan (een motie gesteund van de PvdD, maar eerder ook zelf moties en voorstellen ingediend) om de gehele rituele slacht te verbieden, ondanks een dringend verzoek van de Amerikaanse Joodse lobby om dit niet te doen. Ook heeft de PVV, als gedoogpartner, bedongen dat er 500 zogenaamde 'Animal Cops' komen.
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat wanneer je het religieuze slachten stopt je niets oplost ivm het dierenwelzijn...., daar je zelf schrijft dat er ivm anderen bioindustrie enz.. net zo goed een heleboel fout gaat. Maw, het ene uitsluiten maakt het andere niet goed. Er zijn landen waar men bvb het verdoofd halalslachten toepast en dit werkt. GAIA deelt dit standpunt ook, waarom zou men dit niet aanmoedigen en ter gevolg het andere afremmen tot verbieden? Het verbieden van onverdoofd vlees moet dan wel samengaan met het verbieden van van ander dierenleed voornamelijk dit in de veeteelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() De PVV hun doel met het religieus slachten aanvallen is niet het dierenleed stoppen maar de Islam bashen laat dat duidelijk zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het gaat om economisch winstbejag ten voordele van het groot kapitaal kan dierenmishandeling blijkbaar wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zal je NOOOOOIT bereiken met de kut PVV. http://www.animalfreedom.org/video/video.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zullen we beginnen met Ubervarken te helpen? http://www.youtube.com/watch?v=N082t...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of jij bent erg dom en weet niet waar je over spreekt, of je bent een PVVer die doet alsof hij voor de dierenrechten is. Ik vermoed optie 2. Daar je nu van het onderwerp namelijk de walgelijke praktijken in de bio-industrie afwijkt vermoed ik dit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als ik een beetje teruglees zie ik enorm veel Wisord berichten waar de ander voor dom, etc wordt uitgemaakt. Is dat de norm hier op dit forum? Zelf ben ik VOOR een absolute vrijheid van meningsuiting, mits je niet oproept tot haat en geen smaad pleegt.
![]() |