![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon ... blijkbaar zijn de moslims en de linkse goegemeente er nog niet uit...
![]() -Ofwel komt er bij hallal slachten helemaal niets islamitisch bij te pas en is het reclameslogannetje "hallal" een maat voor niets en moet dit pseudokeurmerk wereldwijd verboden worden daar net op dezelfde manier behandeld is als ander vlees...Stevige concurentievervalsing hé ![]() -Ofwel komt er bij de slachting wel een islamitisch figuur bij te pas en aangezien enkel een moslim dat kan zijn is er sprake van discriminatie t.o.v. niet gelovigen...Wat dan weer eigenaardig is omdat de linkse schuimbekkende politiek correcte medemens toch op z'n minst een beetje tegen discriminatie zou zijn... ![]() Mss moeten de linkse goedwillendoeners eerst eens een keertje op zoek gaan naar de juiste uitleg en dan nog eens proberen om te zien hoe het nu eigenlijk juist in mekaar steekt , voor ze weer toestanden maken zoals speelgoedvarkentjes in kinderboerderijtjes verbieden of big en Betsy toestanden verbieden ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() m.a.w. u weet het zelf niet ...
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Wisord;5417343]Om een hostie in iemand zijn bek te rammen moet je toch ook Katholiek zijn.
![]() Om op een minaret te staan kwelen moet men toch ook mohammedaan zijn ![]()
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enerzijds verklaart u luidkeels dat u een absoluut atheïst bent die met God en gebod niets te maken wilt hebben. Anderzijds verduidelijkt u ons even hoe het zit met dat halal-voedsel om te zorgen dat wij dat allemaal accepteren, want voedsel geslacht in de naam van de Heer kan geen kwaad en u als atheïst vindt het normaal dat er gebeden over uitgesproken werden. Mogelijke discriminatie van anders-gelovigen door het invoeren van een halal-voedselketen vindt u de moeite niet om te bespreken.
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Concurrentievervalsing of discriminatie?
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik een kaasbedrijfje heb dat ineens een hele markt zie opengaan als ik via wat religieuze "uitzonderingskes" mijn kaas kan maken met gemartelde kalveren en dit door de wet wordt toegestaan, dan doe ik dat . Als ik daarvoor een trits muzelmannen moet aanwerven die in elk stadium van de kaasproductie even moeten komen kijken en daar hun Herrnzege over geven onder het uiten van een Simsalabim bezwering, mij niet gelaten. Als dit mijn omzet met 50% verhoogt? who cares. MAAR dan moet ik hetzelfde kunnen doen voor katholieken of atheisten die wensen dat hun garagepoort door katholieken resp. atheisten wordt geplaatst. En d�*t MAG NIET! Degenen die niet (willen) kunnen inzien waar het hier totaal scheef aan het lopen is, raad ik aan om zich zo snel mogelijk tot de islam te bekeren. Vijf keer per dag aarsluchten kan zeker geen kwaad voor die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is iets islamitisch maar er komt niet noodzakelijk een moslim aan te pas bij het slachten en verwerken. Misschien moet de rechtse kerk eerst eens op zoek gaan naar de juiste uitleg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() zijn er hier mensen die de posten van anderen lezen? of doen de meesten gewoon hun eigen ding en slapen ze verder?
Dit is pagina 12 en de post van hierboven is al twintig keer weerlegd. (niet enkel door mij, ik sta op haar negerlijst denk ik, maar door andere mensen. zouden die allemaal op haar negerlijst staan dan?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Banneling
|
![]() 1 Eigenlijk kan mij dat niet schelen.
2 En dit draagt helemaal niet bij tot de discussie. Citaat:
Gelieve dit hier te citeren met link. Citaat:
Leg nu eerst eens uit waar je het vandaan haalt dat niet-moslims halal-voedsel niet mogen aanraken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Europees Commissaris
|
![]() Wees slim, brengt haram-vlees op de markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() En zo gebeurde het dat sommigen (niet allen) bij het horen van het woord "halal" denken dat het om een smaakstof gaat waar je niks van merkt (het smaakt toch helemaal hetzelfde... zie commentaren in kranten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |