![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Banneling
|
Het geheim van het leven is niet: mensen lastig vallen met beledigingen
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Banneling
|
Tussen de geobsedeerde volgers die ik aantrek, heb ik er al een paar moeten laten bannen.
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat kan je doen tegen mensen die zichzelf aanvallen?
|
|
|
#224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De openbaring van Gods Rijk in de microkosmos...
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
..dat het menselijk leven op aarde uitsterft in 2666
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Banneling
|
Het geheim van het leven is mij gegeven als een mystiek en transcendentaal inzicht, maar ik pas het zelf niet toe. Te lastig.
Gelukkig passen vele dapperdere en eenvoudigere en minder luie en betere mensen en wijzere mensen het geheel vanzelf toe. Zonder veel mystiek en transcendentaal misbaar. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 augustus 2011 om 11:08. |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gij zult niet vloeken in de Kerk van harrie-GOD-Christus, noch zult Gij Mij beledigen of over Mij liegen, noch op enerlei andere manier pogen Mij te kwetsen. Het geheim des levens is uit de absolute Geest van God, want deze verklaart wat het leven is: de zichzelf ontwikkelende Logica der Geest te zijn, zoals geopenbaard in de filosofie van Hegel en mijn atoomtheorie. Amen.. |
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banneling
|
Persoonlijke aanvallen en getrol worden stelselmatig gerapporteerd
De overlast voor moderatie kan mij niet aangewreven worden Laatst gewijzigd door eno2 : 23 augustus 2011 om 17:45. |
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om andere gedachten als getrol te beschouwen is erg dom. Als je ergens niet mee eens bent moet je een tegenargument geven. Schelden is geen tegenargument. Beledigen evenmin. |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Als u liever hoort dat ik me wel kan inbeelden dat wij (de mensen) zelf de microwezentjes zijn, en we gaan in de toekomst misschien het heelal koloniseren dan hoort met wat ik niet akkoord ga, dan laat u mij weinig keuze niet? Atomen gaan vergelijken met heelallen (of met ruimteschepen) is als appels vergelijken met peren. Om daar dan een concrete synthese uit te distilleren en die dan als de nieuwe bijbel te gaan verkondigen vind ik te ver gaan. Zo zie ik het nu eenmaal en u mag mij telkens verwijzen naar uw bijbel en zeggen dat ik uw theorie niet snap. Het feit is dat ik hem snap, ik ga er gewoon niet mee akkoord. (Sorry dat ik dit in deze draad heb gepost, het past hier niet, het is dan ook het laatste wat ik erover te zeggen heb.) Om terug te keren naar het topic: Verdraagzaamheid is geduld hebben met jezelf.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 23 augustus 2011 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#232 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mocht jij zelf een argument weten dan wil ik die gaarne horen. Van jou heb ik overigens ook nog niks zinnigs gehoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In ieder geval zijn wij geen microwezentjes. Citaat:
Atomen bestaan uit ruimteschepen, dus zo dat de elementaire deeltjes ruimteschepen zijn. Gemakkelijk te begrijpen en als het niet kan, dan wil ik graag horen waarom niet. Appels en peren hebben daar verder niks mee te maken. Zulk een opmerking is een dooddoener. Een gebrek aan inhoudelijk kunnen discussiëren. Citaat:
Citaat:
Nog enig begrip. Citaat:
Ik ben al op vele fora gebannen en weggetreiterd. Enig zinnig tegenargument waaruit zou moeten blijken dat mijn atoomtheorie onmogelijk is, heb ik nog steeds niet gehoord. Wel heel veel leugens en beledigingen. |
||||||||
|
|
|
|
|
#233 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Mijn reactie was gericht op uw reactie en niet op uw theorie. Dat ik mijn argumenten vermeng met beoordelingen is niet verwonderlijk. Dat u daar dan de beoordelingen ('beledigingen', etc.) niet uit kunt filteren wijst erop dat u geen oor heeft voor tegenargumenten.
En net zoals het geval is met elk blind geloof is er voor dialoog geen plaats: ik moet luisteren en ik moet zwijgen, al de rest is laster en lariekool. U zult weer het punt niet snappen en u zult nu weer zeggen dat ik lieg en laster verkoop terwijl ik eigenlijk gewoon een vaststelling maak.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 23 augustus 2011 om 21:50. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nee, want beledigen, liegen en kwetsen is voorbehouden voor harrie.
|
|
|
#236 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alboreto heeft daar nooit iets zinnigs over weten te zeggen. Hij deed Mij sterk aan iemand denken, maar goed: diens naam zal ik maar niet noemen, want daarvan zou ie wel eens kunnen schrikken. |
|
|
|
|
|
|
#238 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of het moest zijn dat je niet eens het verschil weet tussen grootte van een foton en een microwezen. Citaat:
Citaat:
Het gaat je te ver. Nu dat is geen argument. Dat is slechts een subjectief gevoel. De wetenschap gaat vooruit en dus steeds verder en verder. Vroeger zouden de mensen ook niet geloofd hebben dat het heelal 15 miljard lichtjaar groot is. En nu willen ze niet geloven dat het oneindig en eeuwig is en in elkaar zit zoals ik zeg. Wat ik dan als reacties krijg zijn leugens en beledigingen. Dat is een feit. |
|||
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|