![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Je zit gezellig in de kroeg, opeens; vechtpartij,! Wat doe jij.? | |||
Op onderzoek wat er gaande is, desnoods mee vechten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Maken dat ik weg kom.!! |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,42% |
Onmiddelijk de politie bellen en weggaan. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,17% |
Totaal negeren. |
![]() ![]() ![]() |
30 | 50,85% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() gewoon zien dat ge uw pint vasthoudt!
first things first. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je een paar rake klappen krijgt van een body-builder van 92,5 kg, hoe zit het dan met je gevechtshouding? Laatst gewijzigd door eno2 : 19 september 2011 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1: We kijken naar de belager en we denken "shit, merde, scheisse of schijterij", of voor de Nederlanders "Link zaakie! Ik smeer hem". 2: We maken gebruik van onze lange benen deze zijn ongeveer 1,07 meter. 3: We bewegen onze benen op zulke manier dat we de body-builder voor blijven.
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D'er wordt hier vandaag precies niet veel gevochten. Soit, dan drinken we gewoon verder.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat veel leuker is dan vechten is meiden versieren in de kroeg en daar bepaalde gunsten van zien te krijgen. En daar was kroeg anex disco 'De Pomp' toen ik het vaderland moest dienen op Oost-Vlieland een zeer geschikte locatie voor.
In dienst hielden we wedstrijden en dat hielden we bij op lijstjes. 5 punten: voor een volledige doorsmeerbeurt. 4 punten: bananen eten. 3 punten: het edele handwerk. 2 punten: tongen en voelen. 1. punt: tongen. De eerste twee onderdelen vonden plaats op natuurcamping 'De stortemelk'. Ik heb daar veel gestort, maar geen melk, hoewel de kleur daar wel op leek. Kunst was wel om op 8.00 uur voor het ochtendappèl weer in je tenue terug te zijn. Dat tenue bestond uit niets meer dan een legergroene overall, de zwarte baret en je zwarte tanklaarzen met stalen punt. 3 uur stevig doorlopen naar het kamp of eerst een fiets jatten in het dorp voor een uurtje fietsen. Vervelende bijkomst was vooral bij Duitse Mädchen dat ze dachten dat ze meteen vaste verkering hadden. We hadden natuurlijk nog wel enige moraal in onze benevelde koppen: getrouwde huzaren en luchtmachtsoldaten mochten niet meedoen. Slechts eenmaal is er massaal gevochten op het kamp: tussen huzaren en dpl-ers van het Van Heutz regiment dat vrijwel uitsluitend bestond uit Surinamers en als taak hadden om een toen nog supergeheime Leopard met luchtdoelkanonnen te beschermen tegen pottenkijkers. Met koppelriemen sloegen ze mekaar op de koppen om de volgende dag weer broedelijk een biertje te drinken of een blowtje te roken. Als ik muziek hoor uit die tijd ben ik weer helemaal terug. Nazareth met 'Love hurts', The Stones met 'Hot stuff', Pussycat met 'Mississippi' en ons lijflied 'Zeven dagen lang' van Bots. Toch wel muziek met toepasselijke titels. Het kamp is gesloten, rest nog anno 2011 wat restanten. http://www.youtube.com/watch?v=le6uFnLwqYU ![]() ![]() http://www.huurtent.nl/campingvakant...eneilanden.asp Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 19 september 2011 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt er nog gevochten of hoe zit dat hier?
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Burger
|
![]() Wordt er nog een rondje gegeven of hoe zit dat hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister
|
![]()
![]() |
#233 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een beetje jammer dat dit weer een draad is van meneer lalala I can't hear you, maar ik zal even kort antwoorden:
Ik stel me mezelf altijd voor als iemand die er wel even tussen springt. In de praktijk doe ik dat alleen als het mijn vrienden zijn die vechten of als ik bij de groep die het feest organiseert hoort. De rest van de tijd ben ik er te lam voor, dan moet ik mijn biertje wegzetten, poeh hé, teveel werk.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 september 2011 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg wat geld op den toog, he.
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaaah-jax is een wasproduct!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, geen hypocrisie, dat zijn stuk voor stuk slechte kaarten.
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |