Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2011, 14:27   #221
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Niet marokkanen mogen zelfs geen huis kopen aan niet-Marokkaans tarief.
En wil je nu zeggen dat jij hier een huis moet kopen aan het dubbele van de prijs omdat je marokkaan bent?
Wesh ben je gek of zo???? Wat voor praat verkoop je nu weeral?

In de streek waar ik woon in Marokko zijn zeer veel rasechte en niet-Moslim autochtone Fransen, Belgen en Spanjaarden die huizen, grond en hotels kopen aan "Marokkaanse tarief" van boeren en landbouwers

Ik ben Belg en ik heb ook een Marokkaanse nationaliteit?

Wat voor een vraag stel je daar?

Wat ik wil zeggen: aan degenen die commentaar geven dat allochtone belgen van Marokkaanse origine goedkope huizen kopen in Marokko wat niet altijd waar is ik vind dat het kan omdat allochtonen zwaar gediscrimineerd worden dat is een soort troost

Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:32.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:31   #222
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
UW kinderen? waarom niet gewoon JIJZELF? Hoeveel hebben die allochtone bejaarden die zelfs geen pensioen nodig hebben, geen huisvesting (zodat onze armen zelf in een sociale woning kunnen wonen) geen ziekenkosten en dokterskosten hebben - hoeveel hebben die bijgedragen aan ons systeem waar hun kinderen gratis van naar school kunnen gaan, medische verzorging krijgen en recht op uitkeringen zonder ooit maar één dag te werken?

al die ongeschoolde importmarokkanen tiens.
Och jongen

wat een onwetendheid

De allochtone bejaarden die mee Belgie hebben opgebouwd zijn in de jaren 70 naar hier gekomen ze hebben gewerkt in de kolen, de textielindustrie, ze hebben zwaar werk verricht naast hun autochtone colega's, mijn ouders hebben bijgedragen aan de Sociale Zekerheid

En ja "ik" werk nu ook dus ik draag bij

We weten allemaal dat Belgie nood heeft aan jonge mensen want jonge mensen consumeren, betalen belastingen, werken, enzo en zorgen voor een jongesamenleving vol energie en leven,

dat is ook de reden waarom immigranten met open armen worden ontvangen in de meeste landen

elk land heeft een injectie nieuw leven nodig en zo belgie ook
Oud 5 oktober 2011, 14:36   #223
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Och jongen

wat een onwetendheid

De allochtone bejaarden die mee Belgie hebben opgebouwd zijn in de jaren 70 naar hier gekomen ze hebben gewerkt in de kolen, de textielindustrie, ze hebben zwaar werk verricht naast hun autochtone colega's, mijn ouders hebben bijgedragen aan de Sociale Zekerheid

We weten allemaal dat Belgie nood heeft aan jonge mensen want jonge mensen consumeren, betalen belastingen, werken, enzo en zorgen voor een jongesamenleving vol energie en leven,

dat is ook de reden waarom immigranten met open armen worden ontvangen in de meeste landen

allez, dan ga ik maar eens op zoek naar een luxe datja in het rifgebergte! Nu dat ik weet dat ze me ginder in het Nederlands zullen te woord staan, en me niet discrimineren, zie ik niet in waarom ik hier in dit apenland moet blijven wonen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:38   #224
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Och jongen

wat een onwetendheid

In welk Europees land worden Marokkaanse immigranten met open armen ontvangen (ps ► niet racistisch bedoeld)?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:39   #225
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat hij vele wreedheden heeft begaan

Het is algemeen bekend dat de Fransen heel lelijk hebben huisgehouden in Algerije

Wat de Fransen hebben begaan tart alle verbeelding

Psychologische oorlogsvoering, wrede martelpraktijken, de guillotine-praktijken,

Vergeet niet wat de Fransen en Spanjaarden hebben aangericht in de Nederlanden en Vlaanderen

De Fransen in Algerije hebben een genocide begaan maar Frankrijk wilt het nog steeds niet toegeven tot de dag van vandaag

Mesrine was gewoon een crimineel, een persoon die waarschijnlijk in het criminele milieu is beland en gewoon niet wou werken voor zijn geld
Mesrine was zeker een crimineel, en ik wil dat niet volledig op de rekening van de Algerijnen zetten naturlijk.
Zoals vele jongens die naar de oorlog gestuurd worden, en daar leren omgaan met oorlogswapens, gewoon worden gemaakt zwaar geweld tegen personen te gebruiken, had hij na de oorlog moeite om zich aan te passen aan het gewone brave burgerleven. Bovenal was hij zwaar getekend door de wreedheden die de vijand op de Franse soldaten toepaste...Als je uw kameraden dood op de weg ziet liggen, spiernaakt, met hun afgesneden geslachtsdelen in hun mond gestoken bvb, dan breekt er iets in uw binnenste. Om de angst, de woede, en een reeks andere negatieve emotie's te kunnen verwerken zonder zot te worden, moet je gevoelloos worden, en zoiets is mogelijk definitief.
We mogen zeggen dat de Algerijnen lelijk huis gehouden hebben in de Franse rangen. Vraag het ook eens na aan nog levende " Pieds Noirs " als je er toevallig kent. " la valise ou la mort " kregen die te horen !
En dat waren mensen die in Algerije geboren waren, en wiens families daar reeds 200 jaar leefden. Op zekere punten te vergelijken met de 3 de generatie Marocains in België...Wat zou je zeggen als de VB of soortgelijken morgen als nieuwe slogan zouden zeggen " Het vliegtuig op of de doodskist in " ? D�*n zou je pas mogen klagen...En dat is dus nét wat de Algerijnen gezegd hebben. Daarna hebben ze de daad bij het woord gevoegd...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:43   #226
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie moeten blij zijn dat WIJ MAROKKANEN hier zijn,

Mijn kinderen gaan voor uw pensioen werken de sociale zekerheid is helemaal NIET leeggezogen het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt

Al de economisten en politici zijn er 200 percent van overtuigd dat Belgie nood heeft aan jonge mensen allochtoon of autochtoon, Belgie heeft daar nood aan zoals een dorstige mens nood heeft aan water in een woestijn da beseffen jullie niet hé

Kijk naar de kranten binnenkorten gaan honderden duizenden mensen op pensioen en wie gaat die vacatures opvullen???
Wie gaat de vacatures opvullen ? Toch niet de drugdealende en stelende allochtoon zeker ? Want met die jobkes die hij zonder één enkel diploma kan gaan doen gaat hij zijn mercedes/ bmw niet kunnen betalen hoor...
Oud 5 oktober 2011, 14:45   #227
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben NIET blij daarover. Beter vertrekken ze allemaal.
Oud 5 oktober 2011, 14:48   #228
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Och jongen

wat een onwetendheid

Een nieuwe injectie leven misschien ja. Maar nu zijn het injecties vergif ! Niet goed dus !
Oud 5 oktober 2011, 14:48   #229
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het spijt me voor je, maar ik vind de aanwezigheid van Marokkanen hier nu niet bepaald reden tot juichen.

Citaat:
Mijn kinderen gaan voor uw pensioen werken de sociale zekerheid is helemaal NIET leeggezogen het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt
Suikerziekte komt bijvoorbeeld vier tot zes keer vaker voor bij Marokkanen (en Turken en andere allochtonen) net zoals overgewicht. En zo zijn er nog wel meer zaken te noemen. Denk maar aan dat genetische ziektes door eeuwenlange inteelthuwelijken veel vaker bij bepaalde allochtonen, voornamelijk moslims, voorkomen, met alle kosten die dat met zich meebrengt voor de maatschappij. Voorts zijn er minder allochtonen aan het werk dan autochtonen en maken zij veel vaker gebruik van het uitkeringensysteem.
Dat grote groepen allochtonen, i.t.t. autochtonen nauwelijks hebben bijgedragen, maar wel mee uit de ruif komen eten, mag ook niet onvermeld blijven.

Citaat:
Al de economisten en politici zijn er 200 percent van overtuigd dat Belgie nood heeft aan jonge mensen allochtoon of autochtoon, Belgie heeft daar nood aan zoals een dorstige mens nood heeft aan water in een woestijn da beseffen jullie niet hé
Alle linkse economen en en de linkse politici die hen voor hun onderzoekjes betalen, zijn het daar over eens. Dat is wel wat anders. In Nederland heeft men onderzocht wat massa-immigratie nu eigenlijk kost of opbrengt. De conclusie luidde dat dat de Nederlandse schatkist jaarlijks 7,2 miljard euro kost. Dat is iets wat door de economen jarenlang bewust is verzwegen vanwege het heersende linkse politieke klimaat destijds.
Wij hebben kortom géén nood aan allochtonen.

Citaat:
Kijk naar de kranten binnenkorten gaan honderden duizenden mensen op pensioen en wie gaat die vacatures opvullen???
Er zullen helemaal niet zoveel vacatures vrijkomen, want steeds meer wordt geautomatiseerd en wat productie betreft uitbesteed en uitgevlagd naar lagelonenlanden.
Oud 5 oktober 2011, 14:50   #230
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Mesrine was zeker een crimineel, en ik wil dat niet volledig op de rekening van de Algerijnen zetten naturlijk.
Zoals vele jongens die naar de oorlog gestuurd worden, en daar leren omgaan met oorlogswapens, gewoon worden gemaakt zwaar geweld tegen personen te gebruiken, had hij na de oorlog moeite om zich aan te passen aan het gewone brave burgerleven. Bovenal was hij zwaar getekend door de wreedheden die de vijand op de Franse soldaten toepaste...Als je uw kameraden dood op de weg ziet liggen, spiernaakt, met hun afgesneden geslachtsdelen in hun mond gestoken bvb, dan breekt er iets in uw binnenste. Om de angst, de woede, en een reeks andere negatieve emotie's te kunnen verwerken zonder zot te worden, moet je gevoelloos worden, en zoiets is mogelijk definitief.
We mogen zeggen dat de Algerijnen lelijk huis gehouden hebben in de Franse rangen. Vraag het ook eens na aan nog levende " Pieds Noirs " als je er toevallig kent. " la valise ou la mort " kregen die te horen !
En dat waren mensen die in Algerije geboren waren, en wiens families daar reeds 200 jaar leefden. Op zekere punten te vergelijken met de 3 de generatie Marocains in België...Wat zou je zeggen als de VB of soortgelijken morgen als nieuwe slogan zouden zeggen " Het vliegtuig op of de doodskist in " ? D�*n zou je pas mogen klagen...En dat is dus nét wat de Algerijnen gezegd hebben. Daarna hebben ze de daad bij het woord gevoegd...

De Algerijnen waren zeker geen engeltjes, maar ik ken zeer veel Algerijnen, ik heb er in m'n vriendenkring en zij zijn veel aggressiever dan de meeste Marokkanen, omdat zij zwaar getraumatiseerd en geterrorizeerd werden door de gestoorde kolonisering door Frankrijk, die trauma's gaan gewoon verder van vader op zoon,

Je hebt ook rustige dertussen maar het is algemeen bekend bij ons allochtonen van Marokkaanse origine dat sommige Algerijnen veel aggressiever zijn en ook gestoorder zijn

De Marokkanen zijn rustiger dan Algerijnen omdat Frankrijk niet zo lelijk heeft huisgehouden in Marokko

Wat de Algerijnen hebben gedaan met sommige Franse "soldaten" en niet "burgers" zoals de Fransen deden met de Algerijnse burgers da's pineut met wat de Fransen deden.

De Fransen hebben hele dorpen van de kaart weggeveegd en terug omgevormd tot weides of bossen dus alstublieft de Fransen hebben die wreedheden allemaal aan de Algerijnen aangeleerd

Je maakt ook een verkeerde vergelijking

Je vergelijkt ons met de "pieds-noirs". De "pieds-noirs" waren kolonisatoren, bezetters die de Algerijnen op dagdagelijkse basis vernederden op straat enzo

Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:53.
Oud 5 oktober 2011, 14:51   #231
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Een nieuwe injectie leven misschien ja. Maar nu zijn het injecties vergif ! Niet goed dus !
Aah ja?

Geef me dan een bewijs, zwart op wit,
Oud 5 oktober 2011, 14:54   #232
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
De Algerijnen waren zeker geen engeltjes, maar ik ken zeer veel Algerijnen, ik heb er in m'n vriendenkring en zij zijn veel aggressiever dan de meeste Marokkanen, omdat zij zwaar getraumatiseerd en geterrorizeerd werden door de gestoorde kolonisering door Algerije, die trauma's gaan gewoon verder van vader op zoon,

Je hebt ook rustige dertussen maar het is algemeen bekend bij ons allochtonen van Marokkaanse origine dat sommige Algerijnen veel aggressiever zijn en ook gestoorder zijn

De Marokkanen zijn rustiger dan Algerijnen omdat Frankrijk niet zo lelijk heeft huisgehouden in Marokko

Wat de Algerijnen hebben gedaan met sommige Franse "soldaten" en niet "burgers" zoals de Fransen deden met de Algerijnse burgers da's pineut met wat de Fransen deden.

De Fransen hebben hele dorpen van de kaart weggeveegd en terug omgevormd tot weides of bossen dus alstublieft de Fransen hebben die wreedheden allemaal aan de Algerijnen aangeleerd

Je maakt ook een verkeerde vergelijking

Je vergelijkt ons met de "pieds-noirs". De "pieds-noirs" waren kolonisatoren, bezetters die de Algerijnen op dagdagelijkse basis vernederden op straat enzo
Kolonisatoren die de autochtonen op straat vernederen ? Dat is dan minder erg als de Marokkanen in Belgie, die de autochtonen ook aframmelen in bende, bestelen, verkrachten, tot zelfmoord drijven uit pure wanhoop...Jullie gedragen jullie ook als kolonisatoren. En natuurlijk, net zoals de Fransen in Algerije " zijn jullie ook niet allemaal slecht ".
Oud 5 oktober 2011, 14:56   #233
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wie gaat de vacatures opvullen ? Toch niet de drugdealende en stelende allochtoon zeker ? Want met die jobkes die hij zonder één enkel diploma kan gaan doen gaat hij zijn mercedes/ bmw niet kunnen betalen hoor...
De hoogeschoolde autochtoon en allochtoon zal hopelijk die vacatures invullen

Je praat hier niet met een drugdealer, je hebt ook drugsdealers onder de autochtonen zoals boer lagroux en andere cannabisboeren enzo.
Oud 5 oktober 2011, 14:56   #234
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
het zijn die ouwe belgishe patienten die gemiddeld zieker (door alcohol en ongezond levensstijl) zijn dan de allochtone bejaarden die gewoon thuis bij hun kinderen blijven dat de sociale zekerheid NIET leeggezogen wordt
Lang geleden dat je nog eens in een kliniek (gelijkwelke) geweest zijt zeker? In ALLE klinieken ziet het "zwart" van het volk!

De tehuizen voor mindervaliden: allemaal gevuld met producten van de inteelt-religie (generatie na generatie met je nicht neuken maakt dat je genetisch met je moeder bezig bent op den duur).

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 oktober 2011 om 15:02.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2011, 14:57   #235
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Kolonisatoren die de autochtonen op straat vernederen ? Dat is dan minder erg als de Marokkanen in Belgie, die de autochtonen ook aframmelen in bende, bestelen, verkrachten, tot zelfmoord drijven uit pure wanhoop...Jullie gedragen jullie ook als kolonisatoren. En natuurlijk, net zoals de Fransen in Algerije " zijn jullie ook niet allemaal slecht ".
Ja maar deze allochtonen worden ook opgepakt hier in Belgie en dat vind ik ook goed als een allochtoon een misdrijf heeft geplaagd stop die bla bla en al da gedoe dat erbij komt en pak hem gewoon op

de pieds noirs werden namelijk "niet opgepakt" als zij de onschuldige Algerijnen vernederden
Oud 5 oktober 2011, 15:03   #236
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja maar deze allochtonen worden ook opgepakt hier in Belgie en dat vind ik ook goed als een allochtoon een misdrijf heeft geplaagd stop die bla bla en al da gedoe dat erbij komt en pak hem gewoon op

de pieds noirs werden namelijk "niet opgepakt" als zij de onschuldige Algerijnen vernederden
Nee, men smeet bommen in hun café's, en men sneed hun hals over van één oor naar een ander ( sourire kabylle )...
Oud 5 oktober 2011, 15:04   #237
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
het spijt me voor je, maar ik vind de aanwezigheid van Marokkanen hier nu niet bepaald reden tot juichen.

Suikerziekte komt bijvoorbeeld vier tot zes keer vaker voor bij Marokkanen (en Turken en andere allochtonen) net zoals overgewicht. En zo zijn er nog wel meer zaken te noemen. Denk maar aan dat genetische ziektes door eeuwenlange inteelthuwelijken veel vaker bij bepaalde allochtonen, voornamelijk moslims, voorkomen, met alle kosten die dat met zich meebrengt voor de maatschappij. Voorts zijn er minder allochtonen aan het werk dan autochtonen en maken zij veel vaker gebruik van het uitkeringensysteem.
Dat grote groepen allochtonen, i.t.t. autochtonen nauwelijks hebben bijgedragen, maar wel mee uit de ruif komen eten, mag ook niet onvermeld blijven.

Suikerziekte komt inderdaad vaker voor en toch blijf ik erbij dat ik persoonlijk vind dat autochtonen veel meer ziektes hebben omdat ik het zie in m'n openlijke omgeving syndroom van dit syndroom van dat, kanker, MS, pfff echt gestoord gewoon,

Alle linkse economen en en de linkse politici die hen voor hun onderzoekjes betalen, zijn het daar over eens. Dat is wel wat anders. In Nederland heeft men onderzocht wat massa-immigratie nu eigenlijk kost of opbrengt. De conclusie luidde dat dat de Nederlandse schatkist jaarlijks 7,2 miljard euro kost. Dat is iets wat door de economen jarenlang bewust is verzwegen vanwege het heersende linkse politieke klimaat destijds.
Wij hebben kortom géén nood aan allochtonen.

dat onderzoek bewijst niets wanneer ben je een migrant? En wanneer niet? Als je hier 50 jaar woont ben je dan nog steeds een migrant? NEEN, dat onderzoek gaat over jaarlijkse nieuwe migranten, het is dus ook normaal dat zij dan geld kosten, maar er wordt niets gezegd over de jaren daarna, dat zij DUS wel iets opbrengen, voor de economie, enzo

Er zullen helemaal niet zoveel vacatures vrijkomen, want steeds meer wordt geautomatiseerd en wat productie betreft uitbesteed en uitgevlagd naar lagelonenlanden.

enkel al in Stad Antwerpen trekken de bazen aan hun haren om de vele oude werknemers en men maakt zich grote zorgen van wie gaat hun vervangen

Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 15:08.
Oud 5 oktober 2011, 15:04   #238
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Lang geleden dat je nog eens in een kliniek (gelijkwelke) geweest zijt zeker? In ALLE klinieken ziet het "zwart" van het volk!

De tehuizen voor mindervaliden: allemaal gevuld met producten van de inteelt-religie (generatie na generatie met je nicht neuken maakt dat je genetisch met je moeder bezig bent op den duur).
Als dit klopt zou het in elk geval véél verklaren !!!
Oud 5 oktober 2011, 15:07   #239
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Als dit klopt zou het in elk geval véél verklaren !!!
Neef-nicht huwelijken komen inderdaad voor bij Moslims zoals ze vroeger voorkwamen bij de Christenen

Een neef-nicht huwelijk komt misschien in 30 percent van de gevallen voor

De Islam zegt zelf dat het beter is te trouwen met iemand van buiten de familie niet omdat het ziektes kan veroorzaken maar gewoon omdat je zo de banden versterkt met andere families en zo kan je ook de familie groter maken

huwelijksbanden verhogen de vrede tussen de mensen

verder nog een "neef-nicht" huwelijk is helemaal GEEN INTEELT

Inteelt is wat vele autochtone pedofielen doen

vader die zijn dochter bezwangerd enzo zoals je vaak in de actualiteit ziet
Oud 5 oktober 2011, 15:13   #240
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Nee, men smeet bommen in hun café's, en men sneed hun hals over van één oor naar een ander ( sourire kabylle )...
dat praat ik niet goed maar je moet alles in z'n context bekijken

de pieds noirs in Algerije hebben het zelf gezocht
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be