![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de streek waar ik woon in Marokko zijn zeer veel rasechte en niet-Moslim autochtone Fransen, Belgen en Spanjaarden die huizen, grond en hotels kopen aan "Marokkaanse tarief" van boeren en landbouwers Ik ben Belg en ik heb ook een Marokkaanse nationaliteit? Wat voor een vraag stel je daar? Wat ik wil zeggen: aan degenen die commentaar geven dat allochtone belgen van Marokkaanse origine goedkope huizen kopen in Marokko wat niet altijd waar is ik vind dat het kan omdat allochtonen zwaar gediscrimineerd worden dat is een soort troost Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat een onwetendheid De allochtone bejaarden die mee Belgie hebben opgebouwd zijn in de jaren 70 naar hier gekomen ze hebben gewerkt in de kolen, de textielindustrie, ze hebben zwaar werk verricht naast hun autochtone colega's, mijn ouders hebben bijgedragen aan de Sociale Zekerheid En ja "ik" werk nu ook dus ik draag bij We weten allemaal dat Belgie nood heeft aan jonge mensen want jonge mensen consumeren, betalen belastingen, werken, enzo en zorgen voor een jongesamenleving vol energie en leven, dat is ook de reden waarom immigranten met open armen worden ontvangen in de meeste landen elk land heeft een injectie nieuw leven nodig en zo belgie ook |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals vele jongens die naar de oorlog gestuurd worden, en daar leren omgaan met oorlogswapens, gewoon worden gemaakt zwaar geweld tegen personen te gebruiken, had hij na de oorlog moeite om zich aan te passen aan het gewone brave burgerleven. Bovenal was hij zwaar getekend door de wreedheden die de vijand op de Franse soldaten toepaste...Als je uw kameraden dood op de weg ziet liggen, spiernaakt, met hun afgesneden geslachtsdelen in hun mond gestoken bvb, dan breekt er iets in uw binnenste. Om de angst, de woede, en een reeks andere negatieve emotie's te kunnen verwerken zonder zot te worden, moet je gevoelloos worden, en zoiets is mogelijk definitief. We mogen zeggen dat de Algerijnen lelijk huis gehouden hebben in de Franse rangen. Vraag het ook eens na aan nog levende " Pieds Noirs " als je er toevallig kent. " la valise ou la mort " kregen die te horen ! En dat waren mensen die in Algerije geboren waren, en wiens families daar reeds 200 jaar leefden. Op zekere punten te vergelijken met de 3 de generatie Marocains in België...Wat zou je zeggen als de VB of soortgelijken morgen als nieuwe slogan zouden zeggen " Het vliegtuig op of de doodskist in " ? D�*n zou je pas mogen klagen...En dat is dus nét wat de Algerijnen gezegd hebben. Daarna hebben ze de daad bij het woord gevoegd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Minister
|
![]() het spijt me voor je, maar ik vind de aanwezigheid van Marokkanen hier nu niet bepaald reden tot juichen.
Citaat:
Dat grote groepen allochtonen, i.t.t. autochtonen nauwelijks hebben bijgedragen, maar wel mee uit de ruif komen eten, mag ook niet onvermeld blijven. Citaat:
Wij hebben kortom géén nood aan allochtonen. Er zullen helemaal niet zoveel vacatures vrijkomen, want steeds meer wordt geautomatiseerd en wat productie betreft uitbesteed en uitgevlagd naar lagelonenlanden.
![]() |
![]() |
#230 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De Algerijnen waren zeker geen engeltjes, maar ik ken zeer veel Algerijnen, ik heb er in m'n vriendenkring en zij zijn veel aggressiever dan de meeste Marokkanen, omdat zij zwaar getraumatiseerd en geterrorizeerd werden door de gestoorde kolonisering door Frankrijk, die trauma's gaan gewoon verder van vader op zoon, Je hebt ook rustige dertussen maar het is algemeen bekend bij ons allochtonen van Marokkaanse origine dat sommige Algerijnen veel aggressiever zijn en ook gestoorder zijn De Marokkanen zijn rustiger dan Algerijnen omdat Frankrijk niet zo lelijk heeft huisgehouden in Marokko Wat de Algerijnen hebben gedaan met sommige Franse "soldaten" en niet "burgers" zoals de Fransen deden met de Algerijnse burgers da's pineut met wat de Fransen deden. De Fransen hebben hele dorpen van de kaart weggeveegd en terug omgevormd tot weides of bossen dus alstublieft de Fransen hebben die wreedheden allemaal aan de Algerijnen aangeleerd Je maakt ook een verkeerde vergelijking Je vergelijkt ons met de "pieds-noirs". De "pieds-noirs" waren kolonisatoren, bezetters die de Algerijnen op dagdagelijkse basis vernederden op straat enzo Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je praat hier niet met een drugdealer, je hebt ook drugsdealers onder de autochtonen zoals boer lagroux en andere cannabisboeren enzo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tehuizen voor mindervaliden: allemaal gevuld met producten van de inteelt-religie (generatie na generatie met je nicht neuken maakt dat je genetisch met je moeder bezig bent op den duur). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 oktober 2011 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
de pieds noirs werden namelijk "niet opgepakt" als zij de onschuldige Algerijnen vernederden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 5 oktober 2011 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een neef-nicht huwelijk komt misschien in 30 percent van de gevallen voor De Islam zegt zelf dat het beter is te trouwen met iemand van buiten de familie niet omdat het ziektes kan veroorzaken maar gewoon omdat je zo de banden versterkt met andere families en zo kan je ook de familie groter maken huwelijksbanden verhogen de vrede tussen de mensen verder nog een "neef-nicht" huwelijk is helemaal GEEN INTEELT Inteelt is wat vele autochtone pedofielen doen vader die zijn dochter bezwangerd enzo zoals je vaak in de actualiteit ziet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |