![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kent toch nog je zinsontleding. Ik schreef niet "De maatschappij hele accepteert dit wel", ik schreef "De maatschappij accepteert dit wel" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vraagt een waarschuwing. niet voor kinderen en gevoelige kijkers http://www.flurl.com/video/5501441_comments.htm Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
kijk, je bevindt je als soldaat in een oorlog en bent gevangengenomen; op welke manier zou jij -als je al iets in te brengen hebt- het liefst het loodje leggen? Nu de meeste mensen zouden resoluut voor de kogel kiezen boven de dood door één of andere gek die je hoofd er af zaagt. Dus is het duidelijk, het slachten zoals dat in de meeste westerse landen gaat is te verkiezen boven de barbaarse manieren die moslims graag hanteren. Daar kan je van alles tegen over opwerpen, maar je gaat toch de essentie voorbij. En die is; ondanks dat we nog zeker kunnen verbeteren aan het dierenwelzijn, is onverdoofd slachten bij ons verboden. Dat m'n op beleidsniveau een uitzondering maakt op die wet, voor een paar koppensnellers in spe, is bedroevend. Maar niet verwonderlijk als je ziet hoe vakkundig onze politici voor de rest zijn. Maar dat er mensen zijn zoals oa jij Alberto, die ik zeker niet van enige slechtheid verdenk, voor het ombuigen van onze wetten predikt, dat gaat bedroevend te boven.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je 't nu misschien? Bovendien moet ik niks, en al zeker niet wat jij wil! Wat jij schreef zal me worst wezen! Ik reageerde niet eens op jou!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 november 2011 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We gaan er nog komen... Nu, als je vaststeld dat a. een bevolkingsgroep zijn kas vierkant veegt aan die wetten en het dierenwelzijn en b. je stelt tevens vast dat de regering e.d. ook maar laat betiijen... en c. er zijn dan mensen die tegen deze toestand fulmineren; dat zijn dan voor u "moslimbashers". Maar ik ben de hypocriet, niet?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U bent duidelijk de aangewezen persoon om lessen zinsontleding te geven.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
je ziet wat er van komt als ze niet genoeg oefenen. Al wie het oefenen van het kelensnijden in de weg staat is tegen de islam en wie tegen de islam is :
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet begot niet waarover je aan het bezig bent.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 5 november 2011 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 november 2011 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus ofwel reageert u op wat ik schreef of wel quote u me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel jaar bak staat er op het onverdoofd doorsnijden van de keel van een schaap ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() In ieder geval minder dan op het doodschieten van een hangbuikzwijn. Want d�*t is dierenmishandeling! met celstraf als gevolg en een levenslang verbod op het houden van poezen en andere huisdieren. Maar een schaap zal nog wel kunnen denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 november 2011 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het nog een keertje zeggen. Ja, ik ben tegen onverdoofd slachten en iedereen moet zich aan de wet houden. Maar op alle dierenleed dat in ons land gebeurt is onverdoofd slachten nog geen half procent van het totale leed. Nog afgezien van het feit dat de dieren die op die manier geslacht worden ervóór een goed leven hebben gehad. Dus waarom speciaal focussen op onverdoofd slachten en vanwaar de urgentie? Daarnaast is het zo dat - zeker in de Nederlanden - het kosher slachten al eeuwen wordt toegestaan. De enige periode in onze geschiedenis dat dat niet mocht is tijdens WO2 toen het werd verboden door de bezetter. We weten de reden. Tegen het kosher slachten zijn nooit protesten geweest. Tot nu. Hoe kan dat? Zou het misschien toch kunnen dat het punt van 'onverdoofd slachten' op de agenda is gezet door mensen die niet al te vriendelijk staan ten opzichte van 'de moslims' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit gehoord van speciale slachtvloeren die men voor joden moest inrichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dan heb ik toch gelijk met wat ik eerder schreef over dat zolang het allemaal in het verborgene gebeurt niemand er zich een buil aan valt? |
|
![]() |
![]() |