Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 21 november 2011, 18:55   #221
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar system toch! Nog niet gemerkt hoe zeer wij jou bewonderen?
Als u mij ook nog zoudt bewonderen E. Gidius dan wordt het nog peis en vree.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 november 2011 om 18:55.
Het Oosten is offline  
Oud 21 november 2011, 18:56   #222
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar system toch! Nog niet gemerkt hoe zeer wij jou bewonderen?
Jaja,en gelijk bewijzen dat niet alle eikels aan de bomen groeien...
Svennies is offline  
Oud 21 november 2011, 18:57   #223
UltraVolta425
Vreemdeling

Standaard

Eh, ik ben maar een nieuweling enzovoorts, maar ik zou het persoonlijk beter vinden als Het Oosten en Stuyckp hun persoonlijke vetes ergens anders uitvechten, en liefst ontopic blijven (het ging over Di Rupo die ontslag nam, niet over verbazing en achting).

Mijn mening over deze zaak: Ik hoop écht dat de koning deze keer snel handelt en asap die homo van een Di Rupo (sorry, da's gewoon wat ik van hem denk en vind), een homo die nog niet eens Nederlands kan, ontslaat. Nieuwe verkiezingen zijn volgens mij de enige oplossing. En dan hangt de toekomst van België af van twee mogelijke uitkomsten: ofwel krijgt Bart De Wever een (verdiende, imo) enórme overwinning, meer dan de vorige keer, en krijgt de PS dik op hun donder zodat die niet meer het alleenrecht kunnen opeisen aan de zuidkant van de taalgrens; ofwel is het zo'n beetje zoals de vorige stemming en dan zitten we gewoon dik in de shit, want dan is het van hetzelfde zootje wat meer...
UltraVolta425 is offline  
Oud 21 november 2011, 18:59   #224
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U hebt wel iets met pilletjes als ik u zo lees. U kunt er maar niet over zwijgen.
Ja,ik ben altijd bekommerd om de gezondheid van mijn medemensen...

Ik zou niet willen dat dezer dagen uw darmpjes in de knoop komen te liggen uit opgekropte frustratie...
Svennies is offline  
Oud 21 november 2011, 18:59   #225
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

De huidige particratie is een bende krabbers. Ons met een onwerkbaar federalisme opzadelen en dan nog geen begroting meer kunnen opstellen. Mijn dochter van 6 jaar doet 10 keer beter haar best op school.
Oud 21 november 2011, 19:00   #226
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UltraVolta425 Bekijk bericht
Eh, ik ben maar een nieuweling enzovoorts, maar ik zou het persoonlijk beter vinden als Het Oosten en Stuyckp hun persoonlijke vetes ergens anders uitvechten, en liefst ontopic blijven (het ging over Di Rupo die ontslag nam, niet over verbazing en achting).

Mijn mening over deze zaak: Ik hoop écht dat de koning deze keer snel handelt en asap die homo van een Di Rupo (sorry, da's gewoon wat ik van hem denk en vind), een homo die nog niet eens Nederlands kan, ontslaat. Nieuwe verkiezingen zijn volgens mij de enige oplossing. En dan hangt de toekomst van België af van twee mogelijke uitkomsten: ofwel krijgt Bart De Wever een (verdiende, imo) enórme overwinning, meer dan de vorige keer, en krijgt de PS dik op hun donder zodat die niet meer het alleenrecht kunnen opeisen aan de zuidkant van de taalgrens; ofwel is het zo'n beetje zoals de vorige stemming en dan zitten we gewoon dik in de shit, want dan is het van hetzelfde zootje wat meer...
Och goddekes, alweer een ex-VB-er die ze hier binnengooien.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 november 2011 om 19:01.
Het Oosten is offline  
Oud 21 november 2011, 19:00   #227
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ja,ik ben altijd bekommerd om de gezondheid van mijn medemensen...

Ik zou niet willen dat dezer dagen uw darmpjes in de knoop komen te liggen uit opgekropte frustratie...
Voor alles is een eerste keer.
De ene beleeft die eerste keer wat vroeger dan de andere.
Henri1 is offline  
Oud 21 november 2011, 19:01   #228
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
De huidige particratie is een bende krabbers. Ons met een onwerkbaar federalisme opzadelen en dan nog geen begroting meer kunnen opstellen. Mijn dochter van 6 jaar doet 10 keer beter haar best op school.
10 keer nul is nog altijd nul hoor.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 21 november 2011, 19:05   #229
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ik snap het niet. Zonder de "parasieten" van de N-VA (dixit Ecolo) ging het toch allemaal vlot gaan?
Ja, maar nu heeft men weer andere "parasieten" gevonden.
En men blijft "parasieten" vinden tot alleen de PS over is.
Oud 21 november 2011, 19:09   #230
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley84 Bekijk bericht
De spread van België is trouwens aan het dalen
Opvallend toch hoe die spread zakt van zodra het gevaar voor een regering met de PS en SP.a eventjes geweken is...
Oud 21 november 2011, 19:10   #231
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roderik Bekijk bericht
Moet Papa Roi nu weer terugkomen uit zijn thuisland Frankrijk, om de Belgen boos toe te spreken.?
Van zijn neus maken, dus...
Oud 21 november 2011, 19:14   #232
matthias999
Minister

matthias999's schermafbeelding

Standaard

Hier moet ik nu eens echt voor mee lachen ze.

130 dagen onderhandeld en dan uiteindelijk, op het einde, TERUG NAAR AF!!!

Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Als de koning Di Rupo zijn ontslag aanvaard dan stevenen we wrs terug af naar verkiezingen. Het ziet er heel goed uit voor nva.
matthias999 is offline  
Oud 21 november 2011, 19:21   #233
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het is in het belang van het Koningshuis om de huidige situatie te ontmijnen. En in dit opzicht zijn, gezien het blijvend vastlopen van de Belgische nep-federatie, geen honderd mogelijke oplossingen. Enkele voor de hand liggende oplossingen zijn een 'confederatie' op zijn Zwitsers of een 'dubbel-monarchie', die bovendien de democratie zouden herstellen aan beide zijden van de gewestgrenzen. Waarom opteert het Hof niet voor zo'n oplossing? Wordt het Koningshuis gechanteerd door de PS of zijn het de eigen voorkeuren?
Het koningshuis speelt geen rol in de formatie. Mocht dat zo wezen dan hadden de republikeinen een internationale bemiddelaar geëist na hun verkiezingsoverwinning.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 november 2011 om 19:23.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 21 november 2011, 19:23   #234
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ocharme, de sukkel. Kan niet op tegen de fgtb , mist elk onderhandelingstalent , stoot de Vlamingen onophoudelijk voor het hoofd , poogt de vrucht van hun arbeid af te romen voor het Waals profitariaat , creëert hier stilaan Italiaanse toestanden , neemt het moreel niet zo nauw , kortom : schitterend geslaagd als Belgisch premier, want prima franstalig . België : Barst !
Ik kan mij het levendig voorstellen.
Elio die bleitend als een kind door de koning ontvangen wordt.
"Maar allez, Elio, wat scheelt er. Hier pak ne capuccino. Zet u, ween maar ne keer goed. Hier, ne zakdoek, ja, snuit maar, het zal u goed doen. Maar zeg nu ne keer, wat scheelt er ?"
"Sire, ze willen mij niet meer". Die meer komt er in horten en stoten uit, snikkend en happend naar adem probeert Elio van zijn capuccino te slurpen.
Zijn kopje loopt over van de traantjes.
"Maar allez, Elio, zo erg zal het wel niet geweest zijn, zeker ?".
"Toch wel, Sire, Decroo heeft mij nog uitgelachen met mijn schminkdoos."
"Ach kom, stop met wenen, Elio, ik heb iets om u te troosten. Ge krijgt van mij een decoratie, en er hoort een titel bij : ridder in de bukkende orde."
Oud 21 november 2011, 19:25   #235
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Open VLD had wat Di Rupo gisteren op tafel legde gerust als een overwinning kunnen verkopen maar ze hebben die kans laten liggen. De Croo jr. is een seriemoordenaar.
Opgeruimd staat netjes.
Oud 21 november 2011, 19:28   #236
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Als het toch niet toegankelijk is voor het publiek kunnen we het van de parasiet uit laken onteigenen en verkopen voor de put te helpen vullen, of er een assielzoekercentrum van maken of iets dergelijks...
Inderdaad, solidarnosc zal ongetwijfeld voorstander zijn, want hij is er altijd voor dat ze het geld halen waar het zit, bij de rijken dus.
Oud 21 november 2011, 19:28   #237
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 Bekijk bericht
Hier moet ik nu eens echt voor mee lachen ze.

130 dagen onderhandeld en dan uiteindelijk, op het einde, TERUG NAAR AF!!!Benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Als de koning Di Rupo zijn ontslag aanvaard dan stevenen we wrs terug af naar verkiezingen. Het ziet er heel goed uit voor nva.
Niet zo snel vriend, niet zo snel.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 21 november 2011 om 19:30.
Het Oosten is offline  
Oud 21 november 2011, 19:29   #238
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Verkiezingen zullen ze nooit laten gebeuren, ze proberen die al 526 dagen angstvallig te vermijden.
Jammer, maar zo werkt dat blijkbaar hier.
Oud 21 november 2011, 19:31   #239
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
Ja, eindelijk weer een unitair België !
Joehoe, iedere dag ruzie op federaal niveau dus...
Oud 21 november 2011, 19:32   #240
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Verkiezingen zullen ze nooit laten gebeuren, ze proberen die al 526 dagen angstvallig te vermijden.
Jammer, maar zo werkt dat blijkbaar hier.
Ik vrees dat je gelijk hebt

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be