![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp het perfect maar u bent blijkbaar niet helemaal in staat om jezelf in de schoenen van iemand anders te plaatsen. Als je de discussie een beetje volgt dan zie je dat de ambtenaren toch redelijk tevreden zijn met hun statuut en het verdedigen. En dat mensen uit de privé vinden dat ambtenaren teveel voordelen hebben en niet te klagen hebben over hun verdienste. Ik kan natuurlijk begrijpen dat als je zelf bepaalde voordelen hebt die iemand anders niet heeft het niet makkelijk is om daar van op een afstand naar te kijken. Als we arbeiders en bedienden vergelijken dan kan je toch niet anders dan vaststellen dat de opzegtermijnen van arbeiders te klein zijn en de bescherming onvoldoende. |
|
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemd toch dat alle ambtenaren in hun "wij verdienen minder"-betoog steevast zichzelf willen gaan vergelijken met een minderheid in de privé. Beetje zelfingenomen, non? |
|
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaruit blijkt dat, pray tell?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan altijd solliciteren. Wie wil er nu niet zo'n vetbetaalde job met zo veel verlof?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 december 2011 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetzelfde voor de niet-ambtenaren |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier nog steeds over het voorbeeld van 2 licentiaten, eentje in de prive en eentje bij de overheid. Als ze allebei hetzelfde diploma hebben dan mag men als die diploma's gelijk zijn toch wel gaan vergelijken zeker. Dat doet nog steeds geen afbreuk aan wat ik eerder, zonder veel poeha overigens, heb gezegd. |
|
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie wil er nu niet zo'n goedbetaalde job in de privé, waar je bovendien nog een wagen krijgt, een privéverzekering, maaltijdcheques en extra premies. |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was de gebakken lucht, het uiterlijke vertoon, het sektarische cijferdenken, het masochistisch "uren kloppen", "druk druk druk"-gedoe grondig beu. Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 december 2011 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Om in de plaats daarvan te kiezen voor een "niet te snel want dan word ik moe"-stijl in combinatie met de typische arrogantie van een ambtenaar.
|
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan weet je nu ook dadelijk waarom dat gejank over die extra voordelen in de privé op niets slaagt. Disnet himself zou het niet mooier geïllustreerd kunnen hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
#238 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moesten mijn jaren in de privé meetellen voor mijn anciënniteit zou ik dat zeker overwegen.
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |