![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#222 |
Burger
|
![]() Die gaan alles mooi meestemmen zoals afgesproken. Grote woorden maar geen grote daden.
Hopen op de groen om een bommetje te laten ontploffen is toch wel heel naïef. Laatst gewijzigd door Ohm : 6 december 2011 om 23:49. |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles je alles optelt hebben ze zich echt wel grandioos laten naaien ![]() Citaat:
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het is gebleken dat de sukkels niet eens de documenten die ze ondertekenden, grondig gelezen (of begrepen) hadden. Zwak van "onze" pers, dat ze daar niet even over doorgevraagd hebben ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |