![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan kan je waarschijnlijk ook met mijn standpunt instemmen dat indien NVA ooit haar programmapunt i.v.m. werkloosheid uitvoert ze direct de helft van haar aanhang verliest. Je kan vertellen wat je wil. Maar ik denk dat ik niet ver mis ben dat de meeste Vlamingen mijn mening delen dat heel die Vlaamse onafhankelijk-zever hen geen reet kan schelen indien dat inhoudt dat er aan hun inkomen/welvaart geraakt wordt.
Laatst gewijzigd door pajoske : 19 december 2011 om 23:03. |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
Je kan hoogstens zeggen dat statistisch gezien er in sommige streken een andere verhouding is van bijdragers ten opzichte van ontvangers. |
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, wat niet gaat is dat zij die statistisch gezien (als electoraat) bijdragen, niks te zeggen hebben over zij die statistisch gezien (als electoraat) ontvangen. Moesten die bevolkingen gemengd zijn in een enkel electoraat, dan was dat zo niet.
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 10:36. |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 20 december 2011 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wapenschild Sarkozy. (Bemerk de baronnenkroon.) ![]() Een voorzaat van Särközy kreeg deze titel wegens zijn kranige houding in de strijd tegen de Ottomanen. (Armes de la famille SÄRKÖZY de NAGYBOCSAÏ consédées par l'Empereur Allemand Ferdinand II, Roi de Bohème & de Hongrie, �* Vienne le 10 septembre 1628, pour Michael Särközy.) |
|
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() System, het nu al welletjes geweest hoor. Hou op met dat gemeier over Sarko.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() E.Gidius, ik anwoord slechts op opwerpingen van hoogdraver Gwylan, die het altijd beter meent te weten, maar het dus niet beter weet zoals ge kunt vaststellen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 10:50. |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is geen meerderheid voor. Het wordt dus hoog tijd dat jij geen onrealistische voorstellen meer doet die enkel dienen als stok om dan achteraf de hond mee te slaan.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In mijn post 118 (tevens terug te vinden in post 119 van mijnheer Quercus) stelde ik u betreffend het onderwerp van deze draad een duidelijke vraag, die ik hier herhaal : Het zal u misschien zijn opgevallen dat de installatie van de door u langverwachte nieuwe Belgische regering niet veel zoden aan de dijk heeft gebracht voor wat betreft de mate van vertrouwen die de internationale markten in België hebben, wel integendeel. Dat kan naar mijn overtuiging overigens weinig verbazing wekken : bedoelde regering wordt ook door de bevolking zelve nauwelijks of niet vertrouwd, en met reden. In dat verband interesseert het mij te weten hoe mensen als u, die onvoorwaardelijk alles voorstaan wat met België te maken heeft, denken dat de regering Di Rupo het broodnodig vertrouwen van de bevolking kan terugwinnen, wetend dat deze niet eens gesteund wordt door de parlementaire vertegenwoordigers van de grootste bevolkingsgroep in België. Dank bij voorbaat voor een inhoudelijke respons. |
|
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 december 2011 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inmiddels is het duidelijk dat u de vraag die ik u in verband met het onderwerp van deze draad reeds diverse keren stelde niet kunt beantwoorden. Ik had, eerlijk gezegd, een héél klein beetje verwacht dat u bij wijze van een voor u gebruikelijk niets ter zake doend antwoord uw idool Wouter Beke in de hemel zou prijzen, zoals u als onvoorwaardelijke bewonderaar van alles wat naar tsjeefse huichelarij ruikt vroeger reeds deed met de inmiddels volstrekt onbekwaam gebleken Jean-Luc Dehaene. Maar zelfs dat niet, dus : kwestie van uw als enige hersencel dienst doende galblaas niet te overbelasten, wellicht. |
|
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deel mij uw kennis. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 december 2011 om 20:37. |
|
![]() |