![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hollande : 4 januari 2012 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen, ik en vele anderen geloven in de waarde van dat onafhankelijkheidsstreven. Voor ons is dat geen leugen. Blijf jij maar zwerven in jouw Belgicistische francofiele dwaling.
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve uw prentje opnieuw te maken. Ik heb daar niet graag een kruis op. Bovendien, waar haalt u het dat ik reeds overleden ben? Doet u soms mee aan spiritistische sessies?
![]() |
#225 |
Minister
|
![]() Je bent zowat van niets zeker.
Doe de test en zoek op mijn naam en op het woord godwin http://forum.politics.be/search.php 1 resultaat.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, geestelijk gezien bent u toch wat aan sterven, zo lijkt het me. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij stopt met trollen en dan kunnen de serieuse mensen hier een klapke doen over politiek.
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt één van de supertrollen op dit forum.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() Gij moogt dat zeggen Oostfront...maar van iemand met volledige tegenwoordigheid van geest zou ik dat niet pikken...
![]()
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal maar niet beginnen over de wet van...M...
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Op dit moment kun je hem op basis van wat hij schrijft niet anders catalogeren dan puur n-va. Inhoudelijk ben ik het niet altijd met hem eens, maar ik waardeer de man voor zijn scherpe pen. Ik was totaal niet verschoten toen onlangs Walter Pauli van De Morgen over is gestapt naar Knack. Dat was altijd al de meest katholiek gerichte journalist/columnist die zij in hun krant hadden. Een man met een ijzeren pen, die maakt en kraakt en steeds glasheldere analyses schrijft. Zijn rubriek "de pen van pauli" was iets dat vele politici van ALLE partijen kenden. Niet altijd in hun voordeel... Ik kan enkel hopen dat hij die frisse onafhankelijke kijk kan behouden. Knack zit net als de andere blaadjes in een moeilijke fase : de aantalllen verkochte exemplaren daalt (bij zowat alle blaadjes behalve het wc-papier voor hersenverlamden zoals dag allemaal & story) en gaat dus meer direct de strijd aan met hun antipode Humo. Logisch. Een ding hebben die boekjes gemeen : als ze iets onfris vinden over een politicus van eender welke partij, dan zal die het geweten hebben. Zo hoort het. Humo werkt soms ongelooflijk op mijn zenuwen met hun zever over sportmannen (alsof een voetballer of tennisspeler iets zinvols te vertellen heeft buiten zijn vakdomein...) Maar knack werkt dan weer op de zenuwen door flauwekul over een of ander puur op subsidie draaiende theaterstuk of koningin fabiola wedstrijd enz. Een ding is voor mij althans zeker : de enige twee kwaliteitsbladen in vlaanderen zijn nu net die twee. En niemand kan een blad kopen dat puur op zijn eigen profiel is geschreven. Dus moeten we voort met die twee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo collega forummers: jongens, denken jullie ook dat ik "geestelijk" aan het sterven ben?
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zegel van Salomon. Of nog anders: ![]() Drie keer raden van welk volk dit het symbool is. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 januari 2012 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah, wat een fascistisch begrip hanteert u hier toch al weer.