![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() IK HEB AL EENS GEVRAAGD VAN WIE WANT IK ben hem ook goed kotsbeu al, evenzeer als die Kasumi trouwens
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 januari 2012 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op 30 januari 2005 werden de eerste verkiezingen gehouden. Jalal Talabani werd president en Ibrahim Jaafari werd premier. Een speciaal comité met Koerdische, soennitische en sjiitische vertegenwoordigers stelde op 28 augustus 2005 een ontwerpgrondwet op, die in oktober 2005 in een referendum aan het Iraakse volk werd voorgelegd. Op 15 december vonden volgens de nieuwe grondwet verkiezingen plaats. Geen van de partijen wist een absolute meerderheid te behalen. Van de 275 zetels gingen er 128 naar de Verenigde Iraakse Alliantie (sjiitisch), 53 naar de Democratische Patriottische Alliantie van Koerdistan en 44 naar het Iraaks Akkoord Front (soennitisch). Daarnaast veroverden negen andere partijen één of meer zetels http://nl.wikipedia.org/wiki/Irak Opkomst verkiezingen Irak groter dan verwacht http://www.gva.be/Archief/guid/opkom...2-2164eeda7771
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben er nog niet uit ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan je nu ook niet echt verwachten trouwens is het in de buurlanden niet veel beter qua democratie
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best laten liggen voor de inspecteurs -met laatste nieuw beschuttingskledij-, stel voor die dingen beginnen te lekken. WMD voor de GI´s ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#228 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn post hierboven betrof de levering van Stingers aan de Taliban-mujaheddin, niet Irak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Panetta bevestigd vandaag opnieuw dat ze geen nucleaire bom aan het maken zijn:
Washington - US: Iran Has Not Yet Decided To Build Nuclear Bomb Citaat:
. Laatst gewijzigd door Kasumi : 8 januari 2012 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() mijn tweede zin over dat de taliban geen VS steun hebben gekregen en dat is ook zo die stringers waren voor de mujaheddin de taliban bestond evenals AQ nog niet!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Nu verhuis je weer naar Irak. (waar het westen trouwens ook aan leverde, tijdens de oorlog met Iran) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Misschien een Irak mythe topic starten?
![]() Laatst gewijzigd door Kasumi : 8 januari 2012 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Een paar leuke US 'weetjes' uit de Golfoorlog
Citaat:
Laatst gewijzigd door Baka : 8 januari 2012 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik iran was zou ik er alles aan doen om de bom te verkrijgen, dan zou ik de vrijheid hebben om heel de regio te besmetten met mijn religieuze waanzin. ALS ik iran was natuurlijk ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een zwarte kuifmakaak ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En sinds ze geen van beiden van plan zijn, zal er geen oorlog komen, ten spijt van enkele Israeli warmongerers. De rethoriek zal nog wel heftig worden, ze moeten immers "tough on Iran" lijken met andere Presidentskandidaten die vanaf dag 1 een oorlog zouden beginnen. Maar uiteindelijk zal het weinig voorstellen, en profiteert enkel de olieindustrie van dit theater. |
|
![]() |
![]() |