![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Impressive! Citaat:
![]() En aangezien de grijze massa niet bestaat kan ik er de facto geen deel van uitmaken. We zijn het dus eigenlijk met elkaar eens! Citaat:
Je mag dan nog geen enkel argument gelezen hebben, je hebt dat zelf evenmin gedaan. Nu kan je verder proberen om met een "ik ben het grootste lichtgevend baken van zelfkennis, ik weet dat er geen grijze massa bestaat"-attitude anderen zover te krijgen dat ze er serieus op ingaan, maar dat brengt niet veel zoden aan de dijk eh ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik heb al altijd tegen iedereen gezegd die het horen wil, emails en zo zijn slechte boodschappers. Nu niet voor het één of het andere, er zijn slimme mensen op onze aardbol. Hoera dat ze er zijn want ik ben het niet. Er zijn ook leiders en ook volgelingen. Ze vinden elkaar wel ergens. Het probleem zoals ik het een beetje zie is dat nogal een slimmerik daarom niet meteen een leider is en omgekeerd evenmin. Vandaar dat diploma geval. Mensen met lange diplomas krijgen leidende functies, waar ze misschien wel en misschien ook niet in passen. Dat had je vroeger zo niet. Je kwaliteiten moesten behaald worden al doende en je vaardigheid om te leiden kwam tot uiting of net niet. (of je was van hele goede huize natuurlijk) Laatst gewijzigd door Mambo : 12 februari 2012 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door -Jo- : 12 februari 2012 om 00:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je moet trouwens niet komen zeuren dat ik beweerd heb dat de grijze massa niet bestaat, want jij beweert van wel, dus vraag ik je waarom jij vervolgens beweert dat je er desondanks geen deel van uit maakt. Aantal argumenten hiervoor: nul. En om misverstanden te vermijden: een goed gedacht van jezelf hebben is uiteraard geen argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luisteren naar het plebs zult gij ! Weet u, als de gemeenschap mij niet aanstaat, dan trap ik het gewoon af. Ik heb geen enkele voeling met de gemeenschap. Geen enkele verantwoordelijkheid. Trouwens, dat van vuilnis en politie, heeft geen kloot te maken met gemeenschap. Ik betaal belastingen en de overheid biedt mij een dienst hiervoor terug aan. Indien er geen overheid was, betaalde ik prive firmas om dat te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twisted mind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zolang team en bedrijf daar anders over denken zie ik het probleem niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat ze collectief maar aanmodderen, je kan individueel veel meer en beter uit de brand slepen, en dat is wat ik doe ook. (en je fameuze link geeft net aan dat ondere andere dat deel uitmaakt van de wijzigende realiteit rond de sociale overlegorganen waar ze zich aan zullen moeten aanpassen) Al verwacht ik niet dat fascistjes dat gaan begrijpen ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 12 februari 2012 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beetje doorzichtig om het dan maar op het "puberale" karakter te gaan steken. Stijg jij eens uit boven het peuter-niveau, dan zal je misschien eens een deftige discussie krijgen. Tot zolang ga je me gewoon verder entertainen ![]() Citaat:
Fijn toch, nietwaar? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ons trouwens terug bij het oorspronkelijke topic brengt. Blijkbaar is een kerktorenmentaliteit hebben een voorwaarde om van de grijze massa deel uit te maken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Jij ontkent dus dat de basis van het bestaande sociaal overlegmodel in ons land (en eigenlijk in gans continentaal Europa) gebaseerd is op collectief overleg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In een deftig land worden dergelijke blijken van asociaal gedrag uiteraard bijgestuurd via internering en heropvoeding. Citaat:
![]() Privé firmas om de taak van politie over te nemen!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Wel ja Tavekje, waar heb ik beweerd een aanhanger te zijn van het voormalige NS-regime in Duitsland?
![]() Ik heb in antwoord op Another Jack enkel een voorbeeld gegeven van een dergelijk regime zoals hij vroeg, ik heb niet beweerd daar een aanhanger van te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij stelde dat het individuele altijd ondergeschikt is en moet zijn aan het collectieve, ik reageer daartegen dat dat niet zo is. Easy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |