Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2012, 15:22   #221
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Die infantiele mop wordt na een herhaling plots niet ineens amusant ofzo.
Het is geen mop , het is de waarheid.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 15:34   #222
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is geen mop , het is de waarheid.
Bron?
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 16:16   #223
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron?
De Rudi.
Oud 14 maart 2012, 16:35   #224
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Angst is de slechtste raadgever.

Met 'gewoon negeren' bedoel ik niet dat jij jezelf moet opsluiten in huis, braaf en stilletjes wegkruipen.
Dan speel je pas in zijn kaart!

Doe gewoon wat je altijd al gedaan hebt, verstop je voor niemand, ga in je tuin wanneer en hoe vaak jìj wil, en negeer dat mens gewoon, alsof ie niet bestaat, alsof ie doorzichtig is, lucht is voor je, met 'n grote smile op je gezicht!

Ik ken de wetten op geluidsoverlast niet, maar zoek 't op, en dien telkens klacht in, zo ook met die kikkers, 't zijn beschermde dieren, foto's maken van die kikkers in die potten, aangifte doen, videobeelden zouden nog beter zijn, telkens opnieuw aangifte doen, telkens er geluidsoverlast is, aangifte doen, bij zoveel mogelijk instanties, stuur hem telkens die instanties op z'n nek (indien gewoon praten, vragen om z'n geluidstoestellen wat zachter te zetten, niet helpt).

Indien dat allemaal niet helpt, grove middelen gebruiken, van 't zelfde laken 'n pak verkopen!

Maar kruip nooit weg in 'n hoekje van angst, die angst ruiken ze blijkbaar, en dáár is 't om te doen, láát je niet wegjagen als je niet weg k�*n, maar sta recht en vecht terug! (figuurlijk dan, straks wordt dit door simpele geesten geïnterpreteerd als oproepen tot geweld).
Hij heeft blijkbaar jouw achilleshiel gevonden, gun hem dat niet, hij heeft er ook 1!
Dan hoort en weet parsprototem nog altijd dat de buur Arabisch spreekt en weet ze nog niet of hij nu Palestijn, Koerd of Jordaniër is en het is juist d�*t waar ze niet tegen kan:
Citaat:
Het probleem dat ik nu heb is dat iemand die de taal niet spreekt en nooit zal leren mijn living vult met de geluiden van DVD's waar om de vier woorden 'sharia' in voorkomt. Hij jut er zichzelf mee op. Ik hoef die zaken niet in mijn leefruimte.
Citaat:
thuis valt er dan een deksel op me neer. Kindergehuil, Arabische TV stemmen... meneer die hoest, mevrouw die giechelt (uit zelfbehoud).
Citaat:
Hij was in den beginne Jordaniër, tegen mij zei hij dat de sportschool in Irak onder Saddam Hoessein gratis was, dus tel ik een verblijf in Irak erbij. Sinds de Koerdische burenbemiddeling is hij Palestijn. Wie is die man eigenlijk? Zit die met een oorlogstrauma dat hij zo fervent die TV opzet?

De wereld is klein geworden. Gisteren op Reyers op Canvas was er een dame die zei dat er een radicalisering bezig is bij verschillende stromingen van islamgelovigen hier in België. Moet ik mij daar nu in gaan verdiepen om ongeveer exact die buurman in kaart te brengen? Misschien heeft hij zijn gedwongen vlucht of die van zijn ouders niet verwerkt en richt hij zijn pijlen op mij, bij gebrek aan beters. Misschien ziet hij me wel als een bedreiging voor zijn vrouw en zijn kinderen?
Citaat:
Ik weet na vijf jaar met die buren niet meer wat nog normaal is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
VERVOLG: 10 maart. Ik zit aan tafel en verroer geen vin. Ik heb wel een pen en papier.
-voor 11u30; meneer doet zijn inspectieronde langs onze tuinscheidingsdraad.
-voor 11u30: heftige afblaffing tgo zijn vrouw
- 11u30: heel luid en duidelijk bedoeld als provocatie naar mij toe: TV keihard: monoloog van een man: dertig keren 'sharia', 'Palestina tweemaal, 'Arabia' ook zoveel als 'sharia', 'Hamas' één keer en 'Allah Akhbar' drie keer.
- 11u50: een andere persoon spreekt. Ik vang het woord 'Moubarak' op.
- 11u55: een andere persoon spreekt
Daarna zapt meneer de buurman van luid naar stil en van stil naar luid.
De kinderen beginnen zich te roeren.
- 12u15: meneer gaat opnieuw tekeer tegen zijn vrouw af. Hij is zeer boos. Blaft ook de kinderen af. Er is gestommel.
-12u20: TV terug aan maar minder luid. Er is een discussie aan de gang.
-12u30 weer luid en dan twee minuten later veel stiller. Het jongste kind nr6 weent en mr. ertrekt
-13u: meneer komt terug thuis. Het begint te regenen.
- 13u05 Meneer is in de tuin, pikt een kikker van de grond op, en gooit die in een wijde boog door de lucht op het dak van mijn volière.
Het is stil.
13u30 meneer doet nog eens zijn inspectieronde langs 'onze' omheining. Geen kikker. Hij glimlacht als een kind.
De familie vertrekt om 14u.

Ik wil in deze fase nog steeds een poging doen om objectief te blijven.
Een Vlaming zou een confrontatie met mij kunnen zoeken maar op grond van wat?
Stel dat mijn buurman een Vlaming was en hij stelselmatig doorheen de ganse dag zijn TV aan-en uitzet en te luid, dan had ik toch gewoon gevraagd om die TV wat stiller te zetten. En deed hij dat nadien nog niet, dan had ik gewoonweg gedreigd om de flikken op te bellen. Welke Vlaming heeft zes kinderen, sluit ze op tijdens alle schoolvakanties en doet niet anders in zijn vrije tijd dan de TV aan- en uitzetten? Posten bezoeken van opgehitste mannenstemmen, de ene na de andere?

Ik ben trouwens heel geïnteresseerd te weten wat de inhoud was van die twintig minuten durende monoloog. Als iemand die zaken zou kunnen opsporen, dan zou ik enorm dankbaar zijn. Welke post. Wie de spreker was.
Ik kan die stem zo terug herkennen. Ik heb er naar geluisterd van het begin tot het einde.
Het zou enigszins helderheid kunnen brengen in hoeverre meneer zich laat opjutten.

Het kan ook zijn dat die man geestesziek is en kampt met één of ander oorlogstrauma. Als er mij iets overkomt, of de vrouw en de zes kinderen, dan pas zal het weer geweten zijn zeker?

Ik ga een tijdelijk onderkomen elders arrangeren. De kat mag niet meer buiten tijdens de dag. Morgen zeker niet, want dan is het zondag en dan is meneer de buurman de ganse dag thuis.

Dus, Sywen, als mijn buurman een Vlaming was geweest, dan zou dit allemaal indd niet gebeuren. Ik ben geen persoon om de wrevel van iemand op te wekken.

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2012 om 16:49.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 16:59   #225
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Dat is de ziekte van onze maatschappij, dat er (nog steeds) mensen zijn die zo redeneren, 't ligt aan òns, wìj moeten ons openstellen, wìj moeten toleranter zijn, wìj moeten ons aanpassen...

Daardoor trek jij aan 't kortste eind, door zulke lui!

Je levenslust eraan laten gaan, binnen blijven, jezelf opsluiten?

Volg de goede raad en 't advies van elbow, probeer 't nu maar, je zal de zomer van je leven hebben, elke dag feestjes, BBQ's in je tuin, muziek, dansen, lachen, zingen, springen, etc etc...
Ja, ik trek aan het kortste eind. Maar ik weet ook dat historisch gezien er altijd een boemerang effect is. Ik pleit er niet voor maar het zit goed en wel in de lucht.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 17:32   #226
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet na vijf jaar met die buren niet meer wat nog normaal is. Vorige zondag zijn mijn vriend en ik en de hond gaan wandelen. Vertrokken van de Abdij van Vlierbeek naar Linden toe. Het cafeetje met de boom aan het kruispunt Kortrijksestraat was open en we zijn er een Leffe gaan drinken buiten. Er zat een compagnie mensen die zo vrijuit babbelden, zo humoristsch, zo... dat ik haast moest huilen vanwege een ongekende portie nostalgie naar een normale situatie.
Terug thuis valt er dan een deksel op me neer. Kindergehuil, Arabische TV stemmen... meneer die hoest, mevrouw die giechelt (uit zelfbehoud). Here we are again. Back home.
Eigenlijk pas ik niet meer in het geheel van de wijk. Opera en jazz, bbq's en zo passen niet in een wijk waar iedereen de gordijnen dag en nacht dicht houdt, waar vrouwen in hun eigen tuin een hoofddoek dragen om zeer vluchtig afval in de groene bak te storten.
Joie de vivre... waar is mijn vergrootglas.
parsprototem, heb je al eens gewoon overwogen om naar de vrederechter te stappen?
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 18:15   #227
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
parsprototem, heb je al eens gewoon overwogen om naar de vrederechter te stappen?
Behalve de kikkers mag hij zeker niet vergeten te vermelden dat zijn buurman bovendien hoest terwijl de buurvrouw giechelt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 18:20   #228
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dan hoort en weet parsprototem nog altijd dat de buur Arabisch spreekt en weet ze nog niet of hij nu Palestijn, Koerd of Jordaniër is en het is juist d�*t waar ze niet tegen kan:
Tiens, ik heb net de indruk dat het gaat om extreem burenlawaai, burenoverlast en slechte verstandhouding. Niet dat er arabisch gesproken wordt. Ik denk dat parsprototem zeer verdraagzaam zou zijn tegen arabische zaken zolang ze niet ten allen tijde luid in haar oor getoeterd worden zodat haar leefongeving onleefbaar wordt.

Het feit dat het arabisch is is blijkbaar weer aanleiding voor iedereens favoriete stokpaardje om de situatie te kaderen naar gelang van politieke inslag.

Of het nu marginale punkers, jihad-moslims, gospelzingende negers of een kindercreche is, geluidsoverlast is iets dat je leefomgeving kan verzieken. Parsprototems leefomgeving is verziekt en zij kan logischerwjze niks goeds meer zien in de veroorzaker daarvan. Een irritante zot is een irritante zot, arabisch of niet, en die zot woont naast haar en veroorzaakt overlast. Die gek om de een of andere reden verdedigen kan toch niet?

Waarom val je dat niet bij? Omdat de overlast arabisch is? Dan mag het, misschien?
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 18:22   #229
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Behalve de kikkers mag hij zeker niet vergeten te vermelden dat zijn buurman bovendien hoest terwijl de buurvrouw giechelt.
Of misschien hetgeen wel relevant is, dat een rechter er wel zou uithalen; dat de muren zo dun zijn dat je zelfs dat kan horen. En dat de overweging normale buurlast tgo overlast daaraan aangepast moet worden.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 18:53   #230
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Op grond van wat? Ik heb twee jaar in een topadvocatenkantoor gewerkt als secretaresse in de Louizalaan, Brussel. Er is juridisch gezien geen enkel 'verhaal'. Ik heb geen enkel bewijs in mijn hand. Geen enkel.

Als ik naar buiten kom met mijn probleem, gaat er vanzelf een polemiek openbreken waar ik geen enkele controle meer over heb.

Uiteindelijk zou ik de huisvestingsmaatschappij voor de rechter moeten dagen. Ik ben niet van gisteren.
Huurders die netjes aanvragen doen en het argumenteren krijgen een njet. De mensen die geen aanvraag doen, doen maar op en krijgen geen opmerkingen.
Ik heb ooit een brief in de bus gekregen dat mijn gras in de voortuin te hoog stond. Ik heb gebeld en gevraagd of de persoon die rapport uitgebracht heeft wel een botanicus was. Het was namelijk geen hoog gras maar margieten die zich aan het uitzaaien waren. En nog voor de brief aankwam, waren de margrieten 'door mij 'geveld'.In die brief stond ook dat ze de wijk netjes wilden houden. Die boodschap lijkt alleen maar voor mij bestemd te zijn omdat ik nog tot enige communicatie in staat ben, zeker? Ik denk er ook over na om te veinzen dat ik plots geen Nederlands meer spreek (een soort amnesie). Misschien krijg ik dan ook een rode loper uitgespreid voor mij.

Hoe kan ik naar de vrederechter stappen? Met wat in mijn handen ? Drie kikkers die overgevlogen zijn? Daar gaan ze goed mee lachen. Kindergehuil? Dat is eigen aan een sociale wijk. De frequentie ervan: who cares?
Dat de kinderen opgesloten en afzijdig gehouden worden van de maatschappij... dat valt onder privacy en onder who cares?

Ik ben op het einde van mijn krachten al een hele tijd. Het exitentiële begint duchtig de kop op te steken.
Oud 14 maart 2012, 19:08   #231
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
We zijn het eens eens.
Dan bent u het eens dat het erg is dat een sociopaat zoals u een uitlaatklep vindt op het internet.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2012, 20:23   #232
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Op grond van wat? Ik heb twee jaar in een topadvocatenkantoor gewerkt als secretaresse in de Louizalaan, Brussel. Er is juridisch gezien geen enkel 'verhaal'. Ik heb geen enkel bewijs in mijn hand. Geen enkel.

Als ik naar buiten kom met mijn probleem, gaat er vanzelf een polemiek openbreken waar ik geen enkele controle meer over heb.

Uiteindelijk zou ik de huisvestingsmaatschappij voor de rechter moeten dagen. Ik ben niet van gisteren.
Huurders die netjes aanvragen doen en het argumenteren krijgen een njet. De mensen die geen aanvraag doen, doen maar op en krijgen geen opmerkingen.
Ik heb ooit een brief in de bus gekregen dat mijn gras in de voortuin te hoog stond. Ik heb gebeld en gevraagd of de persoon die rapport uitgebracht heeft wel een botanicus was. Het was namelijk geen hoog gras maar margieten die zich aan het uitzaaien waren. En nog voor de brief aankwam, waren de margrieten 'door mij 'geveld'.In die brief stond ook dat ze de wijk netjes wilden houden. Die boodschap lijkt alleen maar voor mij bestemd te zijn omdat ik nog tot enige communicatie in staat ben, zeker? Ik denk er ook over na om te veinzen dat ik plots geen Nederlands meer spreek (een soort amnesie). Misschien krijg ik dan ook een rode loper uitgespreid voor mij.

Hoe kan ik naar de vrederechter stappen? Met wat in mijn handen ? Drie kikkers die overgevlogen zijn? Daar gaan ze goed mee lachen. Kindergehuil? Dat is eigen aan een sociale wijk. De frequentie ervan: who cares?
Dat de kinderen opgesloten en afzijdig gehouden worden van de maatschappij... dat valt onder privacy en onder who cares?

Ik ben op het einde van mijn krachten al een hele tijd. Het exitentiële begint duchtig de kop op te steken.
Ik heb je verhaal eens gelezen en los van elkaar lijken dat inderdaad geen wereldschokkende dingen te zijn maar als al die dingen samen je zo ver drijven dat je hier al schrijft op het einde van je krachten te zijn, en op een internetforum om raad moet komen vragen, dan lijkt me dat toch geen kleinigheid meer, niet?

En heb je voor een vrederechter 'bewijzen' nodig?

En terloops: aan dingen als huilende kinderen of ruziënde buren kan je mogelijk weinig doen, maar een probleem van kikkers in de tuin, mits een simpele technische oplossingen valt daar wel een mouw aan te passen, niet?
Oud 14 maart 2012, 20:57   #233
groene flamingant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Blijkbaar ging het om wel iets meer dan dan enkele kikkers en een hoestende buurman.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik
Misschien datgene dat wel relevant is, dat een rechter er wel zou uithalen: dat de muren zo dun zijn dat je zelfs dat kan horen.
Goeie opmerking (en alvast iets meer terzake dan het 'grapje' van Another Jack).
Oud 15 maart 2012, 11:19   #234
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb je verhaal eens gelezen en los van elkaar lijken dat inderdaad geen wereldschokkende dingen te zijn maar als al die dingen samen je zo ver drijven dat je hier al schrijft op het einde van je krachten te zijn, en op een internetforum om raad moet komen vragen, dan lijkt me dat toch geen kleinigheid meer, niet?

En terloops: aan dingen als huilende kinderen of ruziënde buren kan je mogelijk weinig doen, maar een probleem van kikkers in de tuin, mits een simpele technische oplossingen valt daar wel een mouw aan te passen, niet?
Het gaat niet eens gewoon om kikkers in de tuin maar om kikkers die gevangen worden, in chocopotten opgesloten en dan in een andere tuin gegooid.
Een beschermde diersoort wordt gevangen. De dieren worden mishandeld (gevangen in een kleine niet voor hen geschikte ruimte) en de kans is groot dat ze gedood zouden worden (pot die kapot valt, kikvorsje dood door glasscherven - pot wordt ergens gegooid waar de tuineigenaar hem niet opmerkt, kikvorsje verhongert en verdorst). Welke technische oplossingen kunnen daar een mouw aan passen?
Oud 15 maart 2012, 11:36   #235
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Klasseer het maar weer als een klassieke racistische reactie...

Laten we nog wat meer arabische marginalen importeren die ons nog wat komen inerveren met hun 'flodderiaanse cultuur' en geef ze a.u.b. een vervangingsinkomen zodat we er zoveel mogelijk van kunnen genieten...en dan nog cannabis legaliseren zodat die mensen iets kunnen bijverdienen en wij dat irritant arabisch gekwetter wat kunnen verzachten met een jointje..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 13:54   #236
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Tuurlijk zijn er simpele technische oplossingen ivm de kikkers en die heb ik ook aan de huisvestingsmaatschappij voorgesteld: dat hij enkele openingen maakt in zijn houten pallettenomheining (niet aangevraagd en niet reglementair) zodat die kikkers gewoon naar mijn tuin en vijver kunnen. Als die kikkers hem storen, dan kan hij die toch ook gewoon even over de afscheiding aan mijn kant laten zakken. Is dat zo erg om te doen?
Maar daar gaat het niet om. Die man wilt mij treffen door die kikkers 'spectaculair' over te gooien. En ik reageer niet als een stier op een rode lap. Op het ogenblik van de chocopottendag wel, maar ik heb geen klacht tegen hem neergelegd. Dat bedoel ik. Zelfs de huisvestingsmaatschappij weet niet dat hij nadien een kikker door de lucht geworpen heeft. Die is op het dak van de volière beland. Ik ben binnen gebleven en heb niet gereageerd om niet nog eens een agressieve reactie van hem te ontvangen.
Sindsdien is het rustig. Ik vlucht weg uit mijn leefkamer. Ik heb alle lente-activiteiten in de tuin gestaakt. Mijn wevervogels zijn vorig jaar al vertrokken naar Nederland.
Ik pas niet meer in die wijk. Ik ben de valse noot op de balk geworden. Dat is de boodschap die ik krijg. Met 'sales cochons' is alles gezegd geweest.

Is het niet zo dat je eerst een klacht moet neerleggen bij de politie. Die deze kan seponeren? Een aanklacht moet ontvankelijk verklaard worden, bij mijn weten. Als meneer de buurman de aanklacht ontkent, dan sta ik nergens. En mag ik nog eens opdraaien voor de gerechtskosten.
De situatie ziet er hopeloos uit.
Oud 15 maart 2012, 14:47   #237
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Of misschien hetgeen wel relevant is, dat een rechter er wel zou uithalen; dat de muren zo dun zijn dat je zelfs dat kan horen. En dat de overweging normale buurlast tgo overlast daaraan aangepast moet worden.
Die dunne muren zijn indd een deel van het probleem. Die muren zijn niet voorzien op mensen die de gewoonte hebben om roepend iets te zeggen. Op een vrouw die uitsluitend giechelt tegen meneer, en als meneer niet thuis is, tiert op de kinderen. Ik heb haar nooit horen lachen als ze alleen bij de kinderen was. Nooit. Het jongste kind is bijna twee jaar oud en gaat nog niet naar school. Hoe zo'n peuter wordt afgeblaft door beide ouders. Dat is om ziek van te worden.
Oud 15 maart 2012, 14:51   #238
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die dunne muren zijn indd een deel van het probleem. Die muren zijn niet voorzien op mensen die de gewoonte hebben om roepend iets te zeggen. Op een vrouw die uitsluitend giechelt tegen meneer, en als meneer niet thuis is, tiert op de kinderen. Ik heb haar nooit horen lachen als ze alleen bij de kinderen was. Nooit. Het jongste kind is bijna twee jaar oud en gaat nog niet naar school. Hoe zo'n peuter wordt afgeblaft door beide ouders. Dat is om ziek van te worden.
Troost je, eens die kinderen 'n bepaalde leeftijd hebben, zo rond de puberteit, heb jìj er geen last meer van, dan worden ze losgelaten op de maatschappij, niet wetend hoe ze zich moeten gedragen, omdat ze die (onze) maatschappij niet kennen, dan worden ze 'verrijkers' van de (onze) maatschappij.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2012, 15:33   #239
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan mag je nog van geluk spreken dat je indertijd niet naast mijn ouders woonde, je had dan niet alleen het gebrul en getier gehoord, maar ook de petsen die alle dagen opnieuw uitgedeeld werden, met de hand de sloef of de stok.
Oud 15 maart 2012, 17:32   #240
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dan mag je nog van geluk spreken dat je indertijd niet naast mijn ouders woonde, je had dan niet alleen het gebrul en getier gehoord, maar ook de petsen die alle dagen opnieuw uitgedeeld werden, met de hand de sloef of de stok.
Ja maar Xeno , daarna is het met u totaal mislopen.
Ik leef met u mee.
Er zat een universiteitsprofessor in u.
Dat weet ik zeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be