![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat me raden, die Waal sprak geen Nederlands "omdat die taal toch echt wel moeilijk is hé" en "jij spreekt toch Frans, dus waarom zou ik Vlaams spreken?" of "jamaja, jullie met jullie dialecten, wij weten niet welk Vloms wij moeten spreken zulle"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reden dat ik IRL zelden met VB'ers praat is niet omdat ze VB'er zijn, maar wel omdat met hen niet te praten valt. Dat is een subtiel verschil, maar wel belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ai, dat wist hij nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is als je eens met iedereen hebt gesproken dat je een beter of ander beeld krijgt. Weg met de oogkleppen he, jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hij zal in een krantenwinkel gestaan hebben en gezgd zal hebben," Voor mij een ijsje en rap zo een beetje of ik zal u eens tegen uw kloten stampen". Dus eender wat de ware toedracht is, hij is een bekende Vlaming uit de politiek, en ze vonden het best wel eens noodzakelijk van daar hun ongenoegen op uit te werken.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 maart 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel wat meer in de naburige gemeenten. Daar wordt nergens Nederlands gesproken aan de kust... Ik verwijt die mensen niets maar ik kan het niet horen. (sorry maar het is zo) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
En het pluimen van de middenklasse heeft ook altijd al bestaan, ook iun akkoord eind 2011. De middenklasse is niet die ene stip daar in het midden. De middenklasse is zeer ruim met zeer uiteenlopende inkomens, maar dezelfde verzuchtingen.
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Behalve wat betreft de sos-tjeef-niveaan postjespakkerij in de Vlaamse regering heeft het VB niet alleen de NVA gevolgd...neen...ze is ze zelfs voorgegaan... Toen Bart De Wever zich nog vrolijk maakte en het Vb uitlachte omdat het gros van het Vlaams Nationalisme langs de zijlijn stond kon hij uiteraard niet weten hoezeer hij zichzelf in het licht van de gdschiedenis (ach ja hij is zelf historicus ![]() Pittig detail in het licht van deze schijndiscussie: Volgens de Waalse pers valt er met de NVA "niet te praten"...omdat BDW "het niet kan"... ![]() Citaat:
Wat het VB moet doen is in het lang en het breed door Bart De Wever himself uitgelegd op RTL TVI. Bart De Wever vertelt dat hij NOOIT met het VB wil samenwerken. En nu komen jullie vragen wat het VB "MOET DOEN"? ![]() Citaat:
U denkt misschien dat hij voor de zoveelste keer staat te liegen? Tot het tegendeel is verklaard door de top van de NVA moeten wij het echter doen met hun verklaringen en niet met die van blinde forummers. Neen vrienden van de NVA. De enige vraag die zich opdringt voor 2014 is de volgende: Citaat:
Blijft mij dus niets anders over dan voor mijn volk te stemmen en niet voor de NVA.
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet nodig, ik hou mijn gezicht liever gaaf
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 12 maart 2012 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, natuurlijk ... Maar daarmee verdwijnt de gapende kloof inzake visies op sociaal-economisch en budgettair beleid niet.