Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2012, 20:41   #221
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Akkoord.
Waar begint en eindigt naturisme ?
Onlangs was er in Nederland protest tegen naturisme in Cadzand.
Waarom ?
Er werd daar op het strand geneukt van je welste...
Neuken is natuurlijk "natuurlijk" maar ja...

Naturisme en de liefde bedrijven zijn twee verschillende zaken. Het is niet dat je een naturist bent dat je een seksist bent. Dat deze mensen onder naturisme ook verstaan dat je vrijelijk seks mag hebben met elkaar op plaatsen waar naturisme is toegelaten is beschamend en afwijkend van de essentie van naturisme.

Naturisme is hetgeen wat bartelx mooi opsomde, en dus niet wildneuken.

Die mensen moeten beschaamd zijn.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 22:46   #222
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Hoeft niet, er loopt niemand naakt over straat, en dat zal ook nooit gebeuren.
Je oplossing voor een probleemstelling die er niet is mag doorverwezen worden naar de prullemand.
Over naar de orde van de dag!
Wees daar maar niet zo zeker van ! Wat in de USA gebeurt waait meestal enkele jaren later over naar Europa !
Dus je kan je in het kort aan zulke toestanden verwachten in Antwerpen, Brussel, Gent, Brugge enz enz :http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...e-kunnen.dhtml

Citaat:
Nudisten hebben dit weekeinde naakt gedemonstreerd in San Francisco. Ze protesteren tegen het voorstel om naaktlopers wat regels op te leggen. Momenteel is het in de stad over het algemeen niet verboden om naakt rond te lopen.
© ap.
De voorgestelde maatregel bepaalt dat nudisten zich moeten bedekken in restaurants en dat ze een doek gebruiken als ze ergens in het openbaar gaan zitten. Volgens organisator Mitch Hightower was het niet zozeer een protest tegen de nieuwe regel, maar vooral een poging om het menselijk lichaam aanvaardbaar te maken.

Sommige demonstranten vinden de wet onnodig. Nu al behoort het tot de etiquette van de nudisten om een handdoek te op een zitplaats te leggen. 'Waarom moeten we altijd naar een apart strand of een speciale plek? Waarom mogen we niet gewoon naar het park gaan zoals vandaag?', zegt George Davis.

Enkele voorbijgangers waren geschokt door het naaktprotest, maar de meeste mensen lachten. Ook werd er veel gefotografeerd.
Tja, sommigen noemen dit vooruitgang...

Laatst gewijzigd door Aligator : 16 juli 2012 om 22:47.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2012, 22:49   #223
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Het hangt van de behandelende wetsdienaar af. Als hij interpreteert dat er aanstoot wordt gegeven heb je een PV.
Vervolgens is het aan de rechter om te beoordelen.

Misschien moeten er duidelijke criteria komen voor wat aanstootgevend is en wat niet.
Stel je flikken in hun blote voor ! Enkel hun wapengordel, kepi en moustache. En hun PV boekje tussen hun billen geklemd !
Oud 16 juli 2012, 22:54   #224
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Toch niet helemaal.
Iemand die rustig naakt ligt te zonnen, is wat anders dan iemand die naakt rondwandelt en is wat anders dan iemand die naakt obscene bewegingen maakt. Of is wat anders dan twee naakte mensen die met elkaar flikflooien.

Er kan m.i. toch wat gradatie van normen inzitten.
Ja, en wat denk je van in het openbaar neuken eigenlijk ? Moet kunnen toch ? Waarom bekrompen zijn ? Het is toch kleinburgerlijk om er mensen op aan te spreken als zij elkander met liefde behandelen ( zelfs als ze van hetzelfde geslacht zijn )!
Eens een lekker vluggertje inpaats van je te vervelen terwijl je op de bus staat te wachten, dat is toch OK ? Niet ? Make Love Not War !
Oud 16 juli 2012, 22:57   #225
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Stel je flikken in hun blote voor ! Enkel hun wapengordel, kepi en moustache. En hun PV boekje tussen hun billen geklemd !
Oud 16 juli 2012, 23:01   #226
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Een tijdje geleden was ik aan het zappen op m'n lichtbak omdat er toch weer niets te zien was.
Opeens kwam ik terecht op een "documentaire" over Florida. Het was de omgeving v.e. luxe-zwembad. De titel v.h. programma was iets van: "Wat je in je leven minstens 1 X moet gedaan hebben."
Het was me daar een flikflooien van je welste. Daarna tongzoenen, masturberen, pijpen, neuken in alle mogelijke standjes, met 2, met 3, enz...het eindigde met een vrouw die ruggelings op een man lag. Deze neukte haar "achterwaards"; een andere man lag op haar en neukte haar "gewoon" met z'n bovenlijf rechtop. Ondertussen zaten er 2 mannen links en rechts naast haar die ze masturbeerde en was er nog een aan "het hoofdeinde" die ze pijpte.
En wij zouden dan een probleem maken met naturisme...
Tja, zulke zaken moet men gewoon toelaten op de openbare weg hé. Zelfbeschikking heet dat. Dit gaat enkel de betrokkenen aan, zolang zij volwassen zijn, en dit uit vrije wil doen. Wie er niet naar wil kijken draait zijn kop maar om. Wie het wel interresseert kan zich er bij neerzetten en van het schouwspel genieten, of vragen of hij/zij mag mee doen.
We moeten de bekrompenheid uit onze samenleving verbannen.
Het leven kan toch zo schoon zijn !
Oud 17 juli 2012, 05:16   #227
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da's een vorm van fetisjisme of SM.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 09:06   #228
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da's een vorm van fetisjisme of SM.
Ga eens naar Google en tik in Poliskontroll[1].wmv
Wacht tot je de 2de agent ziet...

Laatst gewijzigd door Boduo : 17 juli 2012 om 09:07.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 09:14   #229
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ga eens naar Google en tik in Poliskontroll[1].wmv
Wacht tot je de 2de agent ziet...

http://www.google.fr/imgres?q=polis+...9,r:1,s:0,i:75

Is wel passender als hun huidig uniform vind ik. Moderner.
Oud 17 juli 2012, 09:22   #230
Aligator
Minister

Standaard Lachwekkende naaktlopers. Grappige nudisten.

Dit is eigenlijk echt zo een onderwerp dat ik niet serieus kan nemen. Over straat lopende nudisten ervaar ik eerder als belachelijk dan als schokkend. Zelf heb ik er niet de minste goesting in, of het zou moeten zijn om iemand met opzet te shockeren. Voor te lachen dus.
Toen ik jong was heb ik eens naakt rond de blok gerend voor een weddingschap ( bak bier ). Maar om dat nu alle dagen te doen...Mijn brood gaan halen in mijn blote kont ? Een pint gaan pakken ? Wat wel grappig zou zijn is s'zondags naar de mis gaan in je blote, of vrijdagavond naar de moskee ! Hilarisch !
Of de eerste keer dat je bij je toekomstige schoonmoeder op bezoek gaat ! Voor het ijs te breken.

Laatst gewijzigd door Aligator : 17 juli 2012 om 09:24.
Oud 17 juli 2012, 11:02   #231
eno2
Banneling

Standaard

Ik durf nog niet eens thuis naakt lopen
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 11:11   #232
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik durf nog niet eens thuis naakt lopen
Voor wie of voor wat ben je bang?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 11:25   #233
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Voor wie of voor wat ben je bang?
Onbeleefd tegenover bezoekers en voorbijgangers aan mijn cottage als ik op het terras zit. Maar ik betreur het wel, in deze hittegolf van 36-38ºC die nu al een week duurt. Buiten de naaktzones moet je het in Spanje ook niet proberen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2012 om 11:27.
Oud 17 juli 2012, 11:31   #234
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, zulke zaken moet men gewoon toelaten op de openbare weg hé. Zelfbeschikking heet dat. Dit gaat enkel de betrokkenen aan, zolang zij volwassen zijn, en dit uit vrije wil doen. Wie er niet naar wil kijken draait zijn kop maar om. Wie het wel interresseert kan zich er bij neerzetten en van het schouwspel genieten, of vragen of hij/zij mag mee doen.
We moeten de bekrompenheid uit onze samenleving verbannen.
Het leven kan toch zo schoon zijn !
DE samenleving wil dit niet en terecht zo. De intimiteit is al genoeg naar beneden gehaald.
Oud 17 juli 2012, 12:26   #235
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Of de eerste keer dat je bij je toekomstige schoonmoeder op bezoek gaat ! Voor het ijs te breken.
/me pleit schuldig
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 14:57   #236
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
DE samenleving wil dit niet en terecht zo. De intimiteit is al genoeg naar beneden gehaald.
Jamaar jamaar, de samenleving, dat is een heleboel mensen die samen leven...maar verschillende opinie's hebben. Zo heb je preutse mensen, naaktlopers, en zelfs wildneukers die overal hun ding ( wensen) te doen.
Wie gaat er dan beslissen wie wat mag of moet, en wat niet mag of kan ? Want degene wiens mening aan de kant gezet word, word dan eigenlijk gediscrimineerd...
In naam van wat kan je iemand dwingen om zijn broek aan te doen, of niet met zijn lief te neuken, als hij daar zin in heeft ? Die mens word dan in zijn vrijheid belemmerd toch ? Dat is niet eerlijk ergens.
Oud 17 juli 2012, 16:24   #237
bartelx
Parlementslid

Standaard

En wat zijn nu eigenlijk uw criteria om naaktrecreatie toch toe te laten?
Welke randvoorwaarden zou je stellen?
Oud 17 juli 2012, 16:31   #238
Восход-1
Banneling

Standaard

Waarom geen wet die sandalen met sokken verbiedt? Ik voel mij echt geraakt al ik dat zie, en goed voor kinderen is het ook niet om aan te zien.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2012, 16:32   #239
bartelx
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Jamaar jamaar, de samenleving, dat is een heleboel mensen die samen leven...maar verschillende opinie's hebben. Zo heb je preutse mensen, naaktlopers, en zelfs wildneukers die overal hun ding ( wensen) te doen.
Wie gaat er dan beslissen wie wat mag of moet, en wat niet mag of kan ? Want degene wiens mening aan de kant gezet word, word dan eigenlijk gediscrimineerd...
In naam van wat kan je iemand dwingen om zijn broek aan te doen, of niet met zijn lief te neuken, als hij daar zin in heeft ? Die mens word dan in zijn vrijheid belemmerd toch ? Dat is niet eerlijk ergens.
De vrijheid van de ene stopt daar waar de andere zijn grens wordt overschreden zeker.
Oud 17 juli 2012, 16:36   #240
bartelx
Parlementslid

Standaard

In Frankrijk is er een actieve promotie van naaktrecreatie en de wellnesscultuur omdat dit samen goed is voor zowat 5 miljoen overnachtingen per jaar en een omzet van 250 miljoen euro, volgens de cijfers van het Fédération française du naturisme (FFN).

Het loont dus wel de moeite om de mogelijkheden eens tegen het licht te houden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be