![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() nog eentje die het verschil tussen inteelt (neef/nicht huwelijken, oom/nicht, tante/neef) niet kent en dit vergelijkt met huwelijken tussen witte racisten, brave bruine broeders, en zwarte medemensen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge zegt zelf dat schoonheid subjectief is. Welnu, die subjectieve perceptie kunt ge objectief meten. Nog een vraag? Ik beantwoord ze graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
|
![]() Citaat:
Het onderzoek naar symmetrie in de gelaatstrekken heeft inderdaad zelfs wat media-aandacht gekregen.
Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 16:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() wil je nu zeggen dat enkel mengvormen een symmetrisch gezicht hebben, terwijl pure zwarte afrikanen zo scheef staan als de toren van Pisa?
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Man, volg eens een basiscursus logica.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() ik ging ervan uit dat jij me die zou kunnen geven.
Een symmetrische witte + een scheve zwarte geeft volgens jou dus altijd een symmetrische bruine? Wat met de scheve bruintjes? ineens de gasoven in of zo? U zegt het maar hoor. met wat zit ik me hier toch weer bezig te houden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier een voorbeeld: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18691260 Dat vraag ik me nu ook af in elke draad waar ik U tegenkom.
![]() |
![]() |
#228 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Genetic diversity in general has been linked to fitness and reproductive success, and genetic diversity within the major histocompatibility complex (MHC) has been linked to immunocompetence and mate preferences.tiens, en ik maar denken dat tussen Afrikanen onderling de genetische diversiteit het grootst is. Bijgevolg willen die zeker geen witte of gele reproducties maken! toch? Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij met een Afrikaanse vrouw een kind krijgt, dan is de genetische diversiteit groter dan als jij dat met iemand van jouw origine doet.
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) Oude leefgemeenschappen hadden/hebben zeer complexe regels om inteelt te voorkomen. Regels die eeuwen bestonden nog voor de 'blanke' wetenschap een eigen ontdekking had gedaan in chromosomen en DNA en het fenomeen zelf een naam had gegeven. Neef en nicht kon nog net of net niet, onder het katholiek juk. Een cultuur van vers bloed inbrengen bestond niet, bij mijn weten. b) In de laatste twee WO's hebben de blanken ( beide partijen) hun beste DNA als kanonnenvoer opgevoerd. Dat is niet bepaald een blijk van intelligentie. Zij die afgekeurd werden voor 'dienst' hadden vrij spel om te 'bevaderen'.Dat is de andere zijde van oorlogvoeren. b) addendum: de strijdende partijen die overwonnen konden dan weer lustig hun zaad achterlaten. Ingeval van WO II: Amerikanen, Canadezen, Noord-Afrikanen, Russen uit verschillende regio's actief in verschillende regio's. Al die weesjes, al die mensjes met een 'wie is mijn papa?' vraagje. Ik denk dat de impact van b) groter is was dan die van b) addendum. °2° Als je biologisch gezien kunstgrepen moet uitvoeren om het sperma van mannen in beweging te krijgen, of vrouwen die niet 'pakken' een alternatief aan te bieden via in vitro en weet ik veel, dan is het toch duidelijk dat een bepaalde samenleving met een bepaalde levenswijze het onderspit delft voor samenlevingen waar kinderen en masse geboren worden, er een deel van afvalt bij de geboorte, samen met een bepaald percentage van de moeders, waar kinderen kinderziektes dienen te overleven zonder interventie van de dokter en veel meer.Strenge selectie dus op biologisch vlak. 2° Nog een blijk van intelligentie: de spermabank. Het westerse moderne hulpmiddel om drukwerkende vrouwen een practisch soelaas te bieden. Het viel me op dat een kerel meer dan 100 spermakinderen had rondlopen in een zeer bepêrkte woonregio. Romeo en Juliet moeten elkaar maar eens tegenkomen. Halfbroer en halfzus? Had Shakespeare dat ook al 'behandeld'? Biologie staat los van pôlitieke beslissingen en politieke inspiraties zoals bv de Europese Commissie. Biologie is geen kunstmatige affaire. Het gebeurt gewoon. Een bevolkingsgroep waar de selectie hard gebeurt, is biologisch sterker dan de selectie waar een kindje met een verstuikt duimpje op spoedgevallen zit te wachten en waar kindjes een helmpje dragen als ze op de fiets zitten. In een literaire bui denk ik dan dat die kindertjes met helmpjes op de fiets zich voorbereiden op een spacetrip naar een andere, bewoonbare planeet. Misschien gaat het scenario zo dat als de Kelten de invasie van de Romeinen en Germanen (395naCh.) hebben moeten overleven, de nakomelingen ervan de invasie van andere gezonder DNA ook opnieuw moeten ondergaan. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 mei 2012 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb je het nu begrepen of moet er een tekeningetje bij? http://nl.wikipedia.org/wiki/Mitocho...ire_afstamming Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
![]() Citaat:
Weinig discussies geweten waarin de "tegenstander" zo dikwijls mijn gelijk aantoont. Alweer bedankt! ![]()
Laatst gewijzigd door C2C : 20 mei 2012 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
![]() Citaat:
Weinig discussies geweten waarin de "tegenstander" zo dikwijls mijn gelijk aantoont. Alweer bedankt! __________________
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou een zwarte aan "inteelt" gaan doen? zo zie je het toch ? of is het enkel caucasiophobie waaraan je lijdt? zou een chineeske grotere of minder grote diversiteit binnen de variëteit hebben? wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
![]() Citaat:
Nee, want twee berichten geleden zegt ge nog het omgekeerde. Wat is het nu eigenlijk? Ge zijt verward.
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Alleszins, over het principe van de heterosis is blijkbaar iedereen het nu eens.
Paren dus met genen buiten uw eigen groep. Voor blanken betekent dat paren met Afrikanen (grootste genetische afstand). Voor Afrikanen betekent dat paren met Europeanen (grootste genetische afstand).
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een afrikaan die met een witte racist kindjes maakt, heeft dus minder genetische diversiteit in zijn nageslacht dan een zwarte afrikaan die met een zwarte afrikaan kiindjes maakt. snappie? ge moet weten waar je plaats is hoor witte racist! en die is genetisch helemaal onderaan... wie zou daar nu mee willen reproduceren! Toch beter een genetisch gevarieerder afrikaantje met een IQ van 70 zeker! ----------- en deze discussies krijgt men dan als men de kindjes voorhoudt dat énkel diversiteit tot verbetering leidt, en men zeker geen gerichte vermeerdering mag maken want dat ies rasiesties. hij heeft ook nog nooit gehoord van talentvolle genen en kapotte genen en mixt dus liever twee kapotte genen met elkaar (want dat ies dieversieteit) ipv twee talentvolle mensen die niet aan elkaar verwant zijn. ik zou echt binnen 150 jaar nog eens willen komen kijken! zeker naar de mislukte offspring van C2C.... totaal divers in hun afwijkingen! waarschijnlijk vindt hij een zwarte blinde die met een witte manke kindjes maakt die dan bruine manke blindjes worden, nog altijd beter dan twee talentvolle witten die intelligente kindertjes hebben. (want intelligentie is volgens onze DIVERSITEITSGOEROES niét erfelijk hoor). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 20 mei 2012 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
|
![]() Citaat:
Het Human Genome Diversity Project heeft aangetoond dat de genetische verschillen tussen Afrikanen en Europeanen groter zijn dan die tussen Europeanen onderling en Afrikanen onderling. Die "Mitochondriale Eva"-theorie is al een tijdje van de baan. En hoe komt dat? Dat komt omdat Europeanen Afrikanen zijn die zeer lang onderweg zijn geweest om uiteindelijk tot in Europa te raken. -Eerst van Afrika naar Arabië -Van Arabië naar Indië -Van Indië naar Centraal-Azië -Van Centraal Azië naar Europa. Een lang tochtje, dat een grote genetische afstand heeft gecreëerd. Het is dus voor beide groepen heilzaam om buiten de groep te paren, omdat ze zo profiteren van de genetische afstand. -Een Europeaan paart beter met een Afrikaan (grootste afstand) dan met een Indiër (minder grote afstand). -Maar ook een Afrikaan paart beter met een Europeaan dan met een Indiër, want ook hier is de afstand groter. De kaart die alles veranderd heeft, is de wereldberoemde kaart van het Human Genome Diversity Project. ![]() De verschillen in kleuren duiden genetische afstand aan. Zoals ge ziet is er binnen Afrika een zekere diversiteit, en ook binnen Europa. Maar de genetische afstand is het grootst tussen beide.
![]() |
![]() |