![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is het duidelijk dat hij voor u nooit niets zal gedaan hebben, dus waarom zou ik dan nog de moeite getroosten om het voor u op te sommen ? Misschien moet u maar gewoon beter de actualiteit beter volgen, en die vind u in andere media terug dan dag allemaal of de Flair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Hoe zit het met uw coalitie gesprekken met Filip De Winter ? Ik verwacht eerstdaags dat u de regering gaat laten vallen en een revolutie ontketent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij moet je niets verwachten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Neen ?
![]() Wat een teleurstelling! Voorlopig blijft u een would-have, should-have, could-have. Al durf ik dat laatste in uw geval sterk te betwijfelen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 juli 2012 om 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...aak-2013.dhtml Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister-President
|
![]() Het staat in het artikel.Moet ik het echt copy/pasten?
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die teleurstelling heb je dan toch enkel aan jezelf te wijten.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar u kan eens op vragen beantwoorden in plaats van te trollen en weglopen.
Zoals hier bijvoorbeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor, copy paste is niet noodzakelijk. Voor 1 keer zou u bijvoorbeeld ook een eigen bijdrage kan leveren en stellen waarom u het niet goed genoeg vindt om een begroting in evenwicht af te leveren. En als u dat niet goed genoeg acht stel ik voor dat u meteen een grotere veeg uit de pan geeft aan de andere regeringen die dit land rijk is. U weet wel, die regeringen die geen begroting in evenwicht kunnen voorleggen en zichzelf op de borst kloppen met een tekort van 2,9%
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 juli 2012 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In het zog van het VB appelleert hij constant naar negatieve gevoelens, de te kort gedane hardwerkende vlaming, die aan niets schuld heeft, en altijd tegengewerkt wordt door de anderen. Iedere realistische werkbare oplossing is per definitie een compromis tussen belangen en partijen. Doen alsof dat niet zo is, en dat je onverkort je programma kan uitvoeren is de bevolking bedriegen. Als hij ooit aan de macht komt, en wat mij betreft liever morgen dan overmorgen, dan zijn we er rap vanaf, dan zal hij die realiteit niet meer kunnen onlopen met gevatte oneliners. Hij zal zelf de problemen moeten oplossen, en als hij dan vlaanderen onafhankelijk verklaart, zijn ultieme droom verwezenlijkt, dan heeft hij zelfs de walen niet meer als zondebok. Ondertussen verkloot hij de vlaming, en maakt er een zeurende zagende ontevreden onbenul van. Benieuwd wat zijn antidosis is voor het virus dat hij nu verspreidt. Of zou hij de illusie hebben dat de mentalitiet zal keren, eens hij aan de macht is, dat hij wel de mirakeloplossingen heeft en kan uitvoeren? Mij is opgevallen het dat het anti-waalse discours zo goed als verdwenen is, zou hij de macht in het bereik zien, en beseffen dat wat hij vroeger allemaal uitkraamde nagenoeg niet realiseerbaar is? Ik vrees dat korte termijn elektoraal belang voorrang heeft op een positieve termijnvisie voor vlaanderen. Zelf is zijn parachute wel klaar, burgemeester van Antwerpen en laat de opvolger maar de lege zakken rechtzetten die hij vol beloofd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als BDW zou opteren voor burgemeester te worden van 't Stad te worden en te blijven zou dit een onderbenutting zijn van zijn politiek talent. Een beetje zoals Patrick Janssens de Sp.a als partij heeft laten betijen door resoluut volledig te concentreren op het beleid als burgemeester van Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Dat denk ik niet. Komaan jong bel DeWinter op en begin er aan. Wat houd je tegen ?
Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 juli 2012 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |