![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Van een draad over een enquête wat je gedaan hebt in je kindertijd, met bijkomende verhalen over sommigen hun kindertijd, tot een discussie over homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wacht eens...
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die nu wel een hartinfarct heeft gekregen
![]()
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis:
-Een rietje in een kikker zijn aars steken, opblazen en dan met een stok op slagen zodat hij ontploft. -molotov maken met naft van het grasmachine en de gazet van antwerpen. -Foefke en floeterke
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik vandaag even rondkijk, zie ik dat enkel zij met arogantie de lakens uitdelen. Je moet het programma Bonjour Congo eens bekijken, je zal dan zelfs verbaast zijn dat zelfs de Congolezen staan te smeken dat de oude arogante Belgen terug komen en de lakens er terug komen uitdelen. Vele staan te roepen de Verhofstadt een goed premier was, terwijl het enkel een arogante onbekwam idioot is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dit vandaag laat doen door een jongere, dan halen ze hun neus op en staan ze te roepen dat het vies is, dat het dierenmishandeling is en nog zo van die zaken. Maar als je hen zegt dat ze zonder deze handelingen geen vlees op hun bord krijgen, zijn ze stom verbaas en krijg je te horen dat vlees van de beenhouwer komt en die het in de fabriek gaat halen, zonder dat er dieren voor mishandeld moeten worden. Je mag vandaag zelfs geen spek of hepsen meer thuis roken of je moet over een pak vergunningen beschikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders werkte met hardhout krollen ( zacht hout, zolas den en spar hebben te veel boomvocht en doen het vlees slecht smaken) en brandnetels. De brandnetels diende voor de smaak en om te verhinderen dat het hout kon branden, maar enkel smeulde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het huisje was een opkamertje waar we beurtelings mochten slapen, het heerlijkste kamertje dat ik ooit gekend hebben. Alleen al hoe we er naar toe moesten klimmen : 3 treetjes genageld op de kelderdeur. Daar hing dus regelmatig een hesp in de schouw. Water moesten we gaan putten. Het eten was er mager, mijn tante had 9 kinderen (eigenlijk 10 maar één was jong gestorven). Hoe die er ons nog kon bijnemen zo af en toe, dat begrijp ik eigenlijk niet. Maar het was een schat van een mens en als ik daar aan terug denk, was het precies altijd zomer ...
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na lang nadenken werd het probleem opgelost : mijn moeder hield de kip vast met de kop in de deuropening en één van de kinderen knalde de deur dicht. Kip dood, eten kon gemaakt worden, de deur moest wel afgekuist worden ![]()
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je verhaal is niet zo gek, ik heb de meeste idiote manieren van slachten gezien, toen mijn zusters kippen moesten slachten. Was er zelfs één die aan de kip vroeg om dood te gaan, zodat zij ze kon pluimen en kuisen. Medewerking van de kip kreeg ze echter niet en is mogen blijven leven tot mijn vader thuis kwam, dan was het rap opgelost en gedaan met de kip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat verklaart die oorverdovende stilte...
![]() On topic : Je in de sneeuw door een brommer laten voorttrekken en bij maximumsnelheid loslaten....en proberen overeind te blijven natuurlijk. ![]() (1 keer geprobeerd met een krak van een auto... Auto geslipt en in de gracht beland... Diegene die er aanhing er achter geslierd.... De rest goed gelachen, maar het toch maar niet een tweede keer geprobeerd.... ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 23 juli 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |