![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maargoed. ------------------------ Verspreiding van soa's en hiv Hiv komt het meest voor bij homo's en bij niet-Belgische heterovrouwen en -mannen. Hoe zit het met de hiv-verspreiding in België? In 2010 noteerde het Wetenschappelijk Instituut voor Volksgezondheid 1.196 nieuwe diagnoses van hiv-infectie. Dit brengt het aantal nieuwe diagnoses met hiv op 3,3 per dag. Het merendeel van de nieuwe hiv-diagnoses wordt gesteld bij niet-Belgen (56,7%). Bij de Belgen werd 91% van de nieuwe diagnoses gesteld bij mannen. Ruim 8 op de 10 mannen werd besmet via homoseksuele contacten. De meeste Belgische mannen die via homoseksueel contact besmet zijn zijn tussen de 20 tot 49 jaar. Bij de niet-Belgen werd bijna de helft van de nieuwe diagnoses in 2010 wordt gesteld bij vrouwen. Overdracht van hiv gebeurt bij vrouwen voornamelijk via heteroseksueel contact. ------------------------ http://www.seksualiteit.be/artikel/v...an-soas-en-hiv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Goed, je bent erin geslaagd om een artikeltje te vinden. Nu nog eentje die aantoont dat het de meerderheid van de homofielen is die zich zo gedraagt, o politiek incorrecte supervlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwacht je diepgaande wetenschappelijke artikels over iets dat zelfs de domste idioot weet? Je hebt wel een heel groot beeld van jezelf. Lees eens dit bericht: Citaat:
Nee, jij zal wel gelijk hebben. Je zegt niets. Je bewijst niets. Maar jij hebt zeker gelijk hoor, o grote wetenschapper. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Zelfhater DDD hoort in de vuilbak, ik ga dat niet als bron gebruiken. Er werd dus duidelijk gevraagd:
Geef een bron die aantoont dat de meerderheid, of zelfs een aanzienlijke minderheid van de homoseksuelen bewust aan het zoeken naar HIV-virus doet. Dat is namelijk wat je beweert. Ik weet dat je vol met haat zit, mishandeling door ouders laat nare gevolgen achter, maar ook jij kunt kalmeren en redelijk doen. Jij beweert dat een meerderheid van de homofielen bewust HIV zoekt, en dat "elke domme idioot" dat weet. Ik zou dus graag een bron hebben die dat illustreert. Ik snap niet wat de zever van DDD hiermee te maken heeft, ik kan evenzeer statistieken aanhalen over heteroseksueel misbruik en daarmee "bewijzen" (door Vlaams te zijn en luid te roepen) dat elke heteroman dit zou doen (wat op zich niet ver van de waarheid is). Graag dus een wetenschappelijk bewijs. (dit terwijl ik ga kijken naar hoe een klacht bij CGKR verloopt, beweren dat een hele minderheid bezig is met zulke zaken is voor zo ver dat ik weet strafbaar of kan strafbaar worden gemaakt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wow... Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Je kunt dus niet bewijzen wat je vertelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Iedereen weet dat Vlaamsnationalisten laaggeschool, agressief en haatvol volk zijn. Zelfs de grootste idioot weet dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de domste idioot weet dat.
Kijk naar de statistieken, het fenomeen serosorteren, de beelden van de parades,... Voor iedereen is het duidelijk, behalve voor Восход-1. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja, met die inzichten in de statistiek ga je later een goedbetaalde job hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze onbeschermde anale seks hebben tegen beter weten in, en hun lusten laten primeren op gezond verstand, dan is het opzettelijk ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, de meerderheid heeft heel losse seksuele contacten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Dus, nogmaals:
Je beweert dat de meerderheid van de homo's bug chasers zijn. Kan je dat illusteren met iets anders dan enkel beelden van de parades en een artikel over besmettingen? Het is inderdaad zo dat de verspreiding van HIV sneller loopt in homoseksuele kringen, maar kan je supervlaams brein mij uitleggen hoe je daarvan de sprong maakt naar "de meerderheid van de homo's"? Ik snap het dat je bepaalde ingewikkelde concepten uit de wiskunde totaal niet begrijpt en liever een avondje goed gaat gabberen, maar je kunt toch wel begrijpen dat omdat iets gebeurt bij een groep, dat niet heel de groep daarvoor verantwoordelijk is? Er zijn namelijk flink wat geweldsdaden onder Vlaams-Nationalisten. Dus elke Vlaams-Nationalist is een domme agressieveling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Bewijs dat de meerderheid dit doet. En het feit dat er een of andere ledernicht met een pluim in zijn gat rondloopt is daar dus geen bewijs voor. Ik weet dat je Mercedesrijdende papa tussen het je aftroeven door dit wel beweerde, maar ouders hebben niet altijd gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
|
![]() Je illustreert perfect wat ik schreef: wie niet in de pas loopt, wordt verdacht gemaakt ("zelfhater"), genegeerd of gedumpt ("in de vuilbak" ermee). Een inhoudelijke reactie blijft uiteraard weer achterwege.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En iiiieeeeuw wat 'n gedrochten worden er in deze draad gepost. Meisjes zijn veel knapper, sexier en wulpser. Is dat hier een grap ofzo?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |