![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik val doorgaans toch op redelijk sterke vrouwen ze. En nee, niet in die betekenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze altijd wel enorm knap gevonden.
De Franse zangeres Alizée Jacotey. Weinig vrouwen die goed staan met een kort kopje haar maar zij ... Ik hoop ook dat er zich op haar lijfje geen tattoos bevinden want dat zou een afknapper zijn. (de verklaring hiervoor is simpel: er heeft al iemand aangezeten dan hé) ![]() ![]() Verder ben ik eigenlijk bang van knappe vrouwen. Meestal beperkt zich dat tot de eerste 5 seconden als ik er mee praat maar toch, het zou niet mogen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 30 januari 2013 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dit de "galerie de BELLES femmes" moest worden? Djiez.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smaken verschillen, maar meisjes staan niet op mijn lust-lijstje.
![]() |
#226 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar ik vind Alizée Jacotey knapper dan deze.
![]() En ok, Alizée Jacotey is echt nog wel vrij meisjesachtig voor haar 29 jaar.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=tFqev6jG-y8
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 30 januari 2013 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog wat van:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een blondje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En mijn vlam, Asia Argento
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() G@
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stof tot nadenken:
Als ik schrijf: De meeste 'domme' blondjes zijn eigenlijk slimme brunettes. De opmerking staat los van de volgende foto. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergat ik even te reageren op volgende ...
Citaat:
![]() Een leuk figuurtje, een pittig smoeleke, lang donker haar, geen tattoos, geen rookster, geen kinderen van een andere vent ... doen mij meer wegdromen dan die overgrote hooters. *geen foto* ![]() p.s. Alizée is blijkbaar ook over gegaan tot het laten zetten van tattoos, ik zoek dus wat anders ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 januari 2013 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Touwens we hadden het hier over mooie vrouwen en en niet over opgeblazen babes . Ik raad u aan eens even tijd te nemen en effe te kijken . Die meid kan zingen en haar heupen daar kunnen er velen voor passen en zeker als ze , ze in beweging zet . Daar is Nathalia een boerenpaard tegen . sorry http://www.youtube.com/watch?v=ILQ3J...yer_detailpage |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geniet maar eens van haar heupwerk . http://www.youtube.com/watch?v=ILQ3J...yer_detailpage |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die ziet eruit alsof ze 15 is
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |