![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral geen smoezen gaan bedenken. En alle "verantwoordelijken", vertegenwoordigers van de "gematigde, brave, geintegreerde burgers", centrum voor gelijke kansen en weet ik veel doen PRECIES HET OMGEKEERDE. Ze doen NIKS om te zeggen dat zo een filmpje - wansmakelijk en slechtgemaakt als het is - DE NORMAALSTE ZAAK IS in een westerse, multiculturele samenleving en dat men daar maar moet mee leren leven als men naar hier komt. Omdat vrije meningsuiting de enige mogelijkheid is van een multiculturele samenleving. En dat christenen moeten leren leven met The Life of Brian, en dus moslims moeten leren leven met filmpjes die met hun ideeengoed lachen. En ja, ze mogen ook met anderen lachen, ze mogen hun mening ook over anderen ZEGGEN. Maar ze moeten het feit dat een ander met hun mening lacht, respecteren. DAT is de ENIGE MOGELIJKE boodschap die kan helpen om mensen in een echte multiculturele samenleving laten te integreren, en die die dat niet kunnen, of niet van plan zijn, of dat gedacht schandalig vinden, mogen hun valies pakken en naar oorden gaan waar dat niet het geval is. Maar het zal ginder niet "multicultureel" aan toe gaan dan. Verantwoordelijken die iets anders zeggen dan dat, verdedigen de westerse en echt multiculturele samenleving niet, maar berokkenen haar schade toe.
![]() |
![]() |
#222 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen ben een volledig andere mening toegedaan. Ik merk dat het eerste wat u daaarop kan vinden het repressieve verwijderen is van mijn mening? Dit verklaart natuurlijk veel, zoniet alles.
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen ben een volledig andere mening toegedaan. Ik merk dat het eerste wat u daaarop kan vinden het repressieve verwijderen is van mijn mening? Dit verklaart natuurlijk veel, zoniet alles.
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 september 2012 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Allen die niet voor het VB hebben gestemd hebben daaraan meegewerkt. Onze kinderen zullen het gelag moeten betalen.
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Beide kampen overdrijven. Wat we nodig hebben is een werkbaarder evenwicht en dus een verstandiger immigratiepolitiek. Groen is inderdaad schuldig aan overdrijving - en ik stem altijd Groen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er loopt een rode draad door de achtergrond van mensen waar dat niet mee lukt, nergens ter wereld. Dat zou kunnen lukken als we onwrikbaar zijn over de basisprincipes van onze maatschappij.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 september 2012 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() En denkt ge nu echt dat die slogan daarmee te maken heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Staatssecretaris
|
![]() volgens uw extreem linkse doctrine zitten de Amerikanen hier altijd nog achter alles. Beter is de Taliban te verheerlijken, ze doden meer eigen volk dan wie anders, op hun grote voorbeelden massamoordenaars Mao en Stalin na
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is het zo dat de gemeenschappen nog teveel naast elkaar leven. Maar daar komt langzamerhand (zei het ook te langzaam naar mijn zin) wel degelijk verandering in. De activiteiten in het kader van het reuzenjaar waren daar een bewijs van, ook al willen sommigen dat niet zien. Waar Bart Brinkman zich echter in vergist, is dat de multiculturele samenleving niet bestaat (maar dat is nu eenmaal de nieuwe politieke correctheid). De multiculturele samenleving is gewoon een feit. Het is niet omdat de culturen nog te veel naast elkaar leven, dat ze er niet is. En het is net die multiculturele samenleving die veel mensen zo stoort. Ze weten immers maar al te goed dat dit nooit meer zal veranderen. Ik begrijp dat dat frustraties oplevert als je liever in een monoculturele samenleving woont. Maar ook die frustratie bemoeilijkt het samenleven natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
Maar het klopt natuurlijk niet dat er geen vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap zijn die dat verdedigen. Je moet het alleen willen horen. De vrije meningsuiting impliceert immers ook dat je mag zeggen dat je aanstoot neemt aan een film of cartoon. En meer dan dat doen de meeste moslims echt niet. Overigens vind ik het een beetje voorbarig om te beweren dat het filmpje in kwestie de normaalste zaak van de wereld is. Want blijkbaar is er het één en ander niet koosjer (zoals achteraf andere teksten laten inspreken of de werkelijke inhoud van de film voor de acteurs verzwijgen). Als dat klopt dan is dat toch van een totaal andere orde dan de Mohammed Cartoons. Daarmee wil ik niet zeggen dat het dan maar verboden moet worden, maar dat maakt het wel niet de normaalste zaak van de wereld, zoals jij beweert. Ik vind het bovendien ook niet meer dan normaal dat men grenzen trekt aan de vrije meningsuiting. Laster en eerroof, maar ook aanzetten tot discriminatie of haat moeten niet toegelaten worden. Ik vind het dan ook logisch dat Sharia4Belgium daarvoor wordt vervolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() Dat je het Amerikaanse optreden in Afghanistan bekritiseerd, wil niet zeggen dat je de Taliban verheerlijkt. Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk voor jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De goei moeten boeten met de slechten, da's jammer genoeg de harde waarheid.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |