![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan zich wel de vraag stellen, waarom ook daar de "schijnkoningen/koninginnen" nog steeds bestaan. Ik weet het alleszins niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() Waarom hebben we een volkslied? Waarom hebben we een vlag?
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan de reden waarom di rupo in zijn broek doet uit schrik voor het opkomend vlaams-nationalisme. In een poging om het te bestrijden steken ze zelfs heel vlaanderen vol met laaggeschoolde migranten (want hooggeschoolde zouden ook eens vlaams-nationalist kunnen worden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar bent u een klein beetje leesblind, u heeft blijkbaar niet begrepen wat ik schreef. Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 december 2012 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() om te kunnen zingen als een groep afrikanen wint bij het voetbal zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een koninghuis is toch nog iets anders. Het zijn levende, niet democratisch gekozen personen, waarvan het statuut automatisch overgaat van vader op zoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Duitsers zijn vergeven, ook de Italianen en zelfs de collaborerende Walen, maar de Vlamingen blijven Nazis tot generaties later omdat ze het kunstmatige land België niet meer willen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lachen ermee omdat ze, net als u, niet begrijpen waarover het eigenlijk gaat. Het is geen verhaal tegen, maar een verhaal voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(waarvoor zouden ze er anders naartoe gaan? toch niet om te gaan werken neem ik aan?) En aan de kust spreken al die franstaligen gewoon Nederlands. Echt de moeite om dat eens te gaan afkijken. doe ik het goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De 'macht' van de koning overhevelen naar een president is misschien wel mogelijk maar een koning heeft in zijn onmacht toch nog een beetje internationaal aanzien.
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() Ik vind vlaggen gewoon zinloos.
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bXs-yiWi27I
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 december 2012 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 25 december 2012 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Koning dient alleen ceremonieel te zijn en hoeft zich nergens mee te moeien in een democratie - maar afdanken is nog beter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() Toch meer dan iemand die verkozen is en die geen bal kan doen.
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |