![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wordt niet onafhankelijk dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen. Zelfs de "Vlaamse" traditionele partijen doen er alles aan om te beletten dat dit de Vlaams-nationalisten lukt. Ze laten België pas barsten als Vlaanderen er zo erg aan toe is als Wallonië. Je ziet van hier dat Wallonië dan transfers gaan versluizen om Vlaanderen te helpen.
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#224 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik lees la libre. En ik kan geen Frans. Het is een hemeltergend proces van kopieren naar google translate, en dan lezen, afwisselend tussen het verbasterde Nederlands en de Franse tekst om proberen te achterhalen wat de nuances zijn.
Ik lees dat omdat ik wil weten hoe de Waalse media over dezelfde onderwerpen bericht. En dan kom ik naar hier omdat hier bepaalde mensen (Fonne is daar goed in) daar dan ook nog eens wetteksten en oudere verslagen aan koppelen. Lijkt me nodig als je jezelf een gefundeerde mening wil vormen.
![]() |
#225 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het eerste deel kan ik misschien nog inkomen, ergens. What a waste of time hey, right? Dat tweede deel is een portie troost neem ik aan. Wat de trados moeten doen is keuze maken, en er ook 100% voor gaan. Vlaming of Belg. Wat iemand als Kris Peeters allemaal ligt te verkondigen over confederalisme. Ik vind dat armtierig.. Wel het biotoop voor de ontplooing willen, maar niet de samenwerking. Je kan onmogelijk van twee walletjes willen eten. Het is het een of het ander, vriend.
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou het geen neerkijken noemen maar het komt omdat jullie denken dat jullie meer aansluiten bij het hoogstaande Frankrijk dan bij Vlaanderen of België? Wat zijn jullie toch superieur in alles wat jullie doen he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Schepen
|
![]() Kijk, dat is weer zo'n uiterst persoonlijke mening. Hoe vaak kom jij over de taalgrens? Natuurlijk heb je klojo's, maar die heb je overal niewaar? Heh? Sommigen zouden ook eens kunnen opzoeken sinds hoelang er een Belgisch gevoel bestaat. Gewoon, om zichzelf een beetje te relativeren.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 8 januari 2013 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Shadowke : 8 januari 2013 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Weet jij waarom iemand als Onckelinx ooit iemand als Leterme als 'gevaarlijk' omschreef na de uitspraak dat België niet veel meer voorstelt dan de RD en een pak frieten? (Omwille het denkvermogen van sommigen ![]()
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 8 januari 2013 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Dat uitgerekend De Heer Boegbeeld Moureaux, Philippe daar nu mee afkomt. "Met een beetje kritiek is niks mis." ![]() En dat uit de mond van de Bourgmestre die zelfs met helemaal géén kritiek amper overweg kon ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Uw reactie was een stigmatiserende betreft superieur zijn of niet. fubar. Ik zal mezelf vervolledigen. Ik draag geen hoge hoed op voor alles wat dingen in vakjes plaatst. Op geen enkel vlak.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 8 januari 2013 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes...'Belgisch gevoel' ? Geen idee wat dat voor iets zou zijn. Wanneer ? Als de rooie duivels verliezen ? Als de 1e of de 2e W.O. wordt herdacht ? Als er nog eens een Belg de ronde van onze zuiderburen wint ? Of iets i.v.m. tennis, geloof ik. Meer van die memorabele momenten kan ik me niet herinneren...of ja, toen Boudewijn stierf. Maar verder ?????
![]() |
![]() |
#234 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 8 januari 2013 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() dubbel (straks smijt ik die klote pc in de vuilbak)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 8 januari 2013 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#237 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik hou van Hoog Hollanders, maar ik heb daarom niet dezelfde muil. Ik zie ze liever in een derby dan onder hetzelfde dak. Dat is ook levensplezier ![]() Weet jij waarom wij Nederlandstalige Belgen dat spelletje tien voor taal steeds winnen? Ik ook niet. Ik draag wel een vermoeden.
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2012 eindigt met de evocatie van een 'archetypisch' wordende collectieve nachtmerrie, en de aldus opgeflakkerde 'psychologische oorlog' tussen 'verdedigers' en 'ondergravers' van Het Vaderland wordt nu geïntensifieerd door het bijna systematisch versterken van de opgewekte angst(en).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#240 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hoe kan men de burger kwalijk nemen gefrustreerd te zijn over het landje, wanneer de afgelopen jaaaaren niets werd gedaan aan patriottisme, eerder dan aan particratie? Splitsen om te splitsen, boeien. Mensen zijn niets vermoedend. Ik begrijp standpunten. Soms ben ik er deel van. Maar je moedertaal je natie en zulke argumenten. Wel, die dingen overtuigen mij niet.
![]() |