Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2013, 22:51   #221
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Onderzoek heeft uitgewezen dat inteelt gemiddeld een stuk dommer maakt en geestelijk minder stabiel, algemeen gezien. Daarnaast natuurlijk een groter aantal erfelijke ziekten, mongooltjes en zware geesteszieken.

Sorry, geen racisme, gewoon een erg foute godsdienst. Denk eens na, het verklaart wel veel hè.
Zucht als je moslims bestempeld als zijnde dommer en niet in staat hun lusten onder controle te houden ben je racistisch ja, sorry.
Oud 14 januari 2013, 22:52   #222
BonBon
Banneling

Standaard

Typisch huidig links, de waarheid durven zeggen is racisme. Je moet de waarheid onder ogen durven zien om het probleem op te kunnen lossen, niet doen alsof het niet bestaat.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2013, 22:54   #223
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Typisch huidig links, de waarheid durven zeggen is racisme. Je moet de waarheid onder ogen durven zien om het probleem op te kunnen lossen, niet doen alsof het niet bestaat.
Goed dan. Kan je mij een wetenschappelijke publicatie tonen die duidelijk stelt dat moslims dommer zijn en hun lusten niet onder controle hebben?
Oud 14 januari 2013, 22:56   #224
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Zucht als je moslims bestempeld als zijnde dommer en niet in staat hun lusten onder controle te houden ben je racistisch ja, sorry.
Als het zo is dan is het toch geen racisme? Vlaamse boeren hadden dat vroeger ook wel hoor, hilbillys enz, inteelt maakt je pokke dom, dat hangt niet vast aan een ras.
Oud 14 januari 2013, 22:59   #225
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het zo is dan is het toch geen racisme? Vlaamse boeren hadden dat vroeger ook wel hoor, hilbillys enz, inteelt maakt je pokke dom, dat hangt niet vast aan een ras.
Daarom vraag ik ook, kan je aantonen dat moslims in het algemeen dommer en niet in staat zijn hun lusten te bedwingen door hun inteelt?
Oud 14 januari 2013, 23:09   #226
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed dan. Kan je mij een wetenschappelijke publicatie tonen die duidelijk stelt dat moslims dommer zijn en hun lusten niet onder controle hebben?
makkelijk:

http://wibnet.nl/hoe-zit-dat/is-mens...elt-schadelijk
"Inteelt kan leiden tot mismaaktheid of tot psychische aandoeningen, zoals leerproblemen. Ook het afweersysteem kan verzwakken."

http://www.amsterdampost.nl/islamiti...zijn-gevolgen/
"In de politiek ver links staande “Berliner Tageszeitung” (taz)behandelde diens oorspronkelijk uit Turkije afkomstige redactrice Çiğdem Akyol onder de titel “Alles blijft binnen de familie” een taboethema: de gezondheidsgevolgen van islamitische inteelt."

http://archief.artikel7.nu/?p=54239
Rechtse site maar wel alles mooi op een rijtje

enz enz, het is al typerend dat je dit zelfs in vraag durft te stellen.
Oud 14 januari 2013, 23:18   #227
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
makkelijk:

http://wibnet.nl/hoe-zit-dat/is-mens...elt-schadelijk
"Inteelt kan leiden tot mismaaktheid of tot psychische aandoeningen, zoals leerproblemen. Ook het afweersysteem kan verzwakken."

http://www.amsterdampost.nl/islamiti...zijn-gevolgen/
"In de politiek ver links staande “Berliner Tageszeitung” (taz)behandelde diens oorspronkelijk uit Turkije afkomstige redactrice Çiğdem Akyol onder de titel “Alles blijft binnen de familie” een taboethema: de gezondheidsgevolgen van islamitische inteelt."

http://archief.artikel7.nu/?p=54239
Rechtse site maar wel alles mooi op een rijtje

enz enz, het is al typerend dat je dit zelfs in vraag durft te stellen.
Als atheïst kon ik een lach niet onderdrukken maar is er ook maar 1 artikel van die site peer reviewed?
Oud 14 januari 2013, 23:32   #228
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als atheïst kon ik een lach niet onderdrukken maar is er ook maar 1 artikel van die site peer reviewed?
Sharia4Belgium - la femme de la rue
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2013, 23:33   #229
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
In het nederlands plz

Wat geloof je niet, de extreem hoge graad van inteelt bij moslims of de medische gevolgen van inteelt?
Oud 14 januari 2013, 23:39   #230
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Ongelofelijk, je moet ze gewoon laten uitspreken. En die denken allemaal zo hé, heb daar zelf ook al ervaring mee gehad met m'n dochter van 11.
.

Laatst gewijzigd door BonBon : 14 januari 2013 om 23:40.
Oud 14 januari 2013, 23:44   #231
BonBon
Banneling

Standaard

Nu, Moslim inteelt is niet echt on-topic, meer hierover in deze topic in de afdeling integratie en import.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=178166
Oud 14 januari 2013, 23:48   #232
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik heb dit land gekend langer dan jij. Ik ken de zwakke punten en de sterke.

Zowel de zwakke punten als de sterke zijn mij toegenegen.

Maar als er zaken van buiten te zwaar binnenshuis gaan wegen, dan moet er iets gedaan worden om het geheel intact te houden. Een politieke partij die dat aandurft, geniet mijn voorkeur. En van mijn part als trouwe spa stemster tot voor de laatste stemming mag BDW nog meer het been stijf gaan houden.

En dat heeft niks te maken met fascisme. Zo kinderachtig om die zware termen er altijd bij te halen, waarschijnlijk bij gebrek aan inhoudelijke argumentatie. Die kan je ook nooit hebben. Allochtonen kunnen nooit mensen van hier worden. Nooit. Er is een hemelsgroot verschil in denkwijze alleen al. En allochtonen hebben hier geen voorhistorie, ze spreken geen dialect dat hier eeuwenlang gecultiveerd werd. De finesse is er niet. Het wordt nageäapt maar dat is om bij te huilen. En we zijn dan nog zo vriendelijk om dat allemaal te slikken; om moeilijke woorden te vervangen door simpele woorden, om trager te spreken, om... ik doe het niet meer.

Als jij dat fascisme vindt, dan zeg ik 'Frankly, my dear, I don't give a damn.'
Grappig, ik denk dat ik hier zowat de meeste inhoudelijke argumenten heb gegeven, maar ik ben ondertussen al lang gewoon dat hier feiten worden genegeerd die niet in het kraam passen.

Wat jij schrijft, vind ik niet alleen fascistisch klinken, maar ook nog eens racistisch ("allochtonen kunnen nooit mensen van hier worden"). Je bent duidelijk niet vertrouwd met de geschiedenis van ons land voor iemand die beweert het land al langer te kennen dan ik (hoewel je duidelijk geen idee van mijn leeftijd hebt).
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2013, 23:53   #233
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Het effect van inteelt is toch bekend ? De Spaanse Habsburgers zijn zo een voorbeeld, die hadden ook een politiek van inteelt. Ze zijn eraan tenonder gegaan.

http://scienceblogs.com/notrocketsci...line-of-kings/

Citaat:
On November 1st, 1700, an entire dynasty of kings came to a crashing end with the death of Charles II of Spain. Charles had neither a pleasant life nor a successful reign. He was physically disabled, mentally retarded and disfigured. A large tongue made his speech difficult to understand, he was bald by the age of 35, and he died senile and wracked by epileptic seizures. He had two wives but being impotent, he had no children and thus, no heirs. Which is what happens after 16 generations of inbreeding.
Diploïde levensvormen hebben dus 2 exemplaren van elk chromosoom. 1 van pa en 1 van ma. Als er een gen kapot gaat op 1 chromosoom is er geen verlies van functie omdat het gen op het andere nog functioneert.
Door inteelt krijg je natuurlijk veel meer gevallen waar zowel chromosoom van pa en ma op dezelfde plaats beschadigd zijn. En dan is er geen reservewiel meer, en dus een slecht-of-niet-meer-werkend gen.
Toch niet zo moeilijk ? Wat is daar nu racistisch aan ?
Oud 15 januari 2013, 00:01   #234
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Waar heeft BDW het over een sms of facebook?

http://www.youtube.com/watch?v=cAHk7-RK1JM
Uit het oorspronkelijke artikel van de Standaard (dat daarna door alle andere media werd overgenomen):

Citaat:
De Antwerpse politie is in verhoogde staat van paraatheid door een mogelijke betoging van moslimjongeren. Via sms en op het internet worden Antwerpse moslims opgeroepen om zaterdag om 16 uur te verzamelen ter hoogte van de Roma op de Turnhoutsebaan.
http://www.standaard.be/artikel/deta...30110_00429640

Uit datzelfde krantenbericht:

Citaat:
De oproep voor een betoging gebeurde niet via de Facebookaccount van Sharia*4Belgium, maar wel via die van het alternatieve Sharia.com.
Geen spoor van een facebookaccount van Sharia.com. De website bestaat wel, maar dat is een "muslim business channel" dat via handel armoede wil bestrijden.

Het is duidelijk dat het één en ander niet klopt en het is dan ook niet onlogisch dat het bestaan van die oproep en zeker de draagwijdte ervan serieus in twijfel wordt getrokken.
Oud 15 januari 2013, 00:03   #235
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Over dat laatste kan "femme de la rue" u een goed beeld geven.En ja, wie vrouwen zo benaderd is volgens mij ook dom.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2013, 00:04   #236
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Het effect van inteelt is toch bekend ? De Spaanse Habsburgers zijn zo een voorbeeld, die hadden ook een politiek van inteelt. Ze zijn eraan tenonder gegaan.

http://scienceblogs.com/notrocketsci...line-of-kings/

Diploïde levensvormen hebben dus 2 exemplaren van elk chromosoom. 1 van pa en 1 van ma. Als er een gen kapot gaat op 1 chromosoom is er geen verlies van functie omdat het gen op het andere nog functioneert.
Door inteelt krijg je natuurlijk veel meer gevallen waar zowel chromosoom van pa en ma op dezelfde plaats beschadigd zijn. En dan is er geen reservewiel meer, en dus een slecht-of-niet-meer-werkend gen.
Toch niet zo moeilijk ? Wat is daar nu racistisch aan ?
Het wordt voor hen pas racistisch als je 'dinastie' vervangt door 'moslim', het werkt nochtans net hetzelfde bij de twee groepen.
Oud 15 januari 2013, 00:05   #237
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Uit het oorspronkelijke artikel van de Standaard (dat daarna door alle andere media werd overgenomen):

http://www.standaard.be/artikel/deta...30110_00429640

Uit datzelfde krantenbericht:

Geen spoor van een facebookaccount van Sharia.com. De website bestaat wel, maar dat is een "muslim business channel" dat via handel armoede wil bestrijden.
Dus u had inzage in de informatie van de politie?

Het is duidelijk dat het één en ander niet klopt en het is dan ook niet onlogisch dat het bestaan van die oproep en zeker de draagwijdte ervan serieus in twijfel wordt getrokken.
Oud 15 januari 2013, 00:08   #238
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Grappig, ik denk dat ik hier zowat de meeste inhoudelijke argumenten heb gegeven, maar ik ben ondertussen al lang gewoon dat hier feiten worden genegeerd die niet in het kraam passen.

Wat jij schrijft, vind ik niet alleen fascistisch klinken, maar ook nog eens racistisch ("allochtonen kunnen nooit mensen van hier worden"). Je bent duidelijk niet vertrouwd met de geschiedenis van ons land voor iemand die beweert het land al langer te kennen dan ik (hoewel je duidelijk geen idee van mijn leeftijd hebt).
Dat heeft u helemaal niet.
De burgemeester heeft gereageerd op de informatie van de Borgerhoutse politie, dat inhoudelijk argument vergeet u gemakshalve.
Blijkbaar paste dit niet zo in uw kraampje...
Oud 15 januari 2013, 00:09   #239
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het samenscholingsverbod gold niet alleen voor migrantenjongeren hoor. Ook autochtone jongeren mochten niet samenscholen.
Geloof jij dat nu zelf echt? Er is die dag geen enkele groep autochtone jongeren gecontroleerd of zelf maar aangesproken.

Citaat:
De conclusie van de dag is eerder dat rellen niet meer door de vingers gezien wordt en men liever proactief optreedt, dan dat men later de gesneuvelde ruiten gaat vervangen.
Precies wat ik in mijn eerste post beschreef. En het is onthutsend hoe zelfverklaarde voorvechters van de democratie daar allemaal blindelings intrappen en in meegaan.

(grappig ook hoe een zogezegde onaangekondigde niet-bestaande betoging zonder meer overal - ook in de media - al is verworden tot rellen)
Oud 15 januari 2013, 00:11   #240
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ben jij paranoïde, zeg. Liever een complot verzinnen dan toegeven dat De Wever te fel gereageerd heeft.
Sinds wanneer reageert een burgemeester te fel door een samenscholingsverbod in te stellen, wanneer politie hem laat weten dat bepaalde groepen die in het verleden al voor rel zorgden, een manifestatie plannen waarvoor geen toestemming werd aangevraagd?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be