![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever staat voor de volle 100% achter die beslissing. Sterker nog, hij was met die beslissing aan het pronken in het VTM nieuws. De journalist vroeg hoe we dat nu gingen voelen, die "kracht van verandering". Hij noemde allerhande maatregelen op, waaronder het aanpakken van de overlast door vuurwerk. In de krant was Zot Bartje aan het lullen over "illegale thunderflashes". Compleet gestoord is die kerel aangezien alles wat in de winkel beschikbaar is gekeurd is door de Belgische overheid. Met een Belgisch keuringsnummer in het formaat BE/XXX123/D. Gedoog het afsteken van vuurwerk tussen 23u en 1u. Kijk naar de buurlanden. Er zijn trouwens nog gemeenten en steden met dergelijk wanbeleid, maar Dewever schiet de hoofdvogel af met zijn GAS-boetes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elkaar bespieden en de NSB-er spelen is geen sociale controle. Pak de echte criminaliteit aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reglementering omtrent vuurwerk wordt trouwens elk jaar strenger zowel in binnen -als in buitenland. Niet meer dan logisch, aangezien er toch wel heel wat ongelukken gebeuren met vuurwerk. Ongelukken die ook ernstige verwondingen kunnen veroorzaken, die dan weer heel wat geld kosten aan de gemeenschap. In mijn stad wordt vuurwerk nog gedoogd tussen 23u en 1u, maar voor de eerste keer waren ook de Thaise wensballonnen en in mijn stad is er geen sprake van zot Bartje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op zich zie ik niet direct wat Van Besien wenst te bereiken op deze manier, het lijkt me vooral een verderzetting van de negatieve koers waar ze inzitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, Van Besien was altijd toevallig niet in de buurt als ze de Turnhoutsebaan weer eens kort en klein sloegen. Hij woont er nochtans niet zo ver vandaan. Ik vermoed sterk dat hij getipt werd als PVDA-S4B weer eens amok ging maken in Borgerhout.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() Hij woont zo dichtbij dat die makkelijk dat 'Allah Hakbar"geroep kan horen en hij weet dan dat er stront aan de knikker is.
Hij is dus niet als een pyromaan die naar zijn eigen fikkie komt kijken. Of wel soms? |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 'n jointje in ze hand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Tussen haakjes : zoek eens de definitie van 'rellen 'op....en misschien in 't vervolg de definitie van elk woord dat je schrijft want 't begin erg te worden.... ![]() rel : ruzie, opschudding op straat synoniem(en): ongeregeldheden, onlusten, opstootje, troebelen
![]() |
![]() |
#232 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En gezien het feit dat 'rellen' niks te maken hebben met 'gesneuvelden' zegt dat veel over jouw draaikonterig woordgebruik..... Kan jij eigenlijk nog zelf volgen wat je schrijft ? ![]()
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet de mensen geen rad voor de ogen draaien of de schuld op anderen steken. Wat wel van tel is, is wie achter die reglementering staat. En dat is toch wel die dwaas van een Dewever. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aandoenlijk. Ik gebruik de bewoordingen die ik wil. Sorry dat ik het grote opperhoofd Dewever bekritiseer. Stel u voor... Wat een schande!!! Ongezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat je een partijkaart hebt dat je blindelings Dewever's beleid goed moet praten. Probeer ook eens zelf te redeneren en na te denken. Het is niet omdat ik Vlaamsgezind ben dat ik zonder boe of ba Dewever's beleid moet inslikken. Je toont perfect aan dat je een partijslaaf bent, spijtig genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn bericht nooit over het vuurwerk dat op de markt of op andere plaatsen wordt verkocht; wel over HET GEBRUIK van het vuurwerk. Ik heb me ook niet uitgesproken over de reglementering in andere landen. Hier in Vlaanderen is de reglementering over het gebruik wel degelijk strenger geworden. Niet alleen Antwerpen, ook andere gemeenten verbieden het gebruik van vuurwerk. Een paar jaar geleden mocht je in Gent nog vuurwerk afsteken tussen 23u en 5u, dit jaar was dit alleen mogelijk tussen 23u en 1u. En over de ongelukken met vuurwerk. Wel, elk jaar op 1 januari kan je op de nieuwssites de verschillende ongelukken met vuurwerk lezen. Dit jaar was er onder andere een jongen van 17 die in Oostende een oog is kwijtgeraakt na een ongeluk met vuurwerk. O ja, ik heb zelf nog nooit vuurwerk afgestoken en ben ook nooit van plan om dat te doen. Ik kan me op nieuwjaar perfect amuseren zonder vuurwerk. Laatst gewijzigd door stropdrager : 15 januari 2013 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laten we even je laatste berichten bekijken: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed on topic: ik heb zonet het debat tussen Van Besien en De Wever gezien. Van Besien loopt veel te hard van stapel en ziet gewoon dingen die er niet zijn. Denkt hij nu werkelijk dat Antwerpse parket geen aandacht meer gaat besteden aan de grote criminaliteit en alleen nog maar belang gaat hechten aan de kleine criminaliteit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En voor u over TAK of Voorpost begint: de laatste jaren zijn de (talrijke) Vlaamsgezinde betogingen die vooral in de rand rond Brussel plaatsvonden allemaal op een vreedzame en geweldloze manier verlopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mislukt. |
|
![]() |
![]() |